Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Lekkere trainging met mooie gewichten maat. Geen MP deze keer?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.682
Lekkere trainging met mooie gewichten maat. Geen MP deze keer?

Nee, vorige keer erg veel last van gehad en daarbij wissel ik elke week ook om. Heb de dumbells nu aan laten geven, had een trainings maatje deze keer en dat is toch wel handig.:D

• #7.684
Bart, jij had toch last van jou ellebogen?
Kijk is naar deze grip techniek van Mark Ripptoe tijdens het squaten. Zo leg je het gewicht meer op je lichaam in plaats van je armen.
http://www.allthingsgym.com/mark-rip...-bar-position/

Alleen mijn linker ellenboog doet zeer idd, denk dat ik beide pijntjes met rugby heb opgelopen. Ik leg de barbell eigenlijk altijd al zoals Ripptoe beschrijft, puur toeval overigens maar zo vind ik barbell gewoon het prettigst liggen.

Hnnnggg lekkere shoulder tren brah!

• #7.686
Hnnnggg lekkere shoulder tren brah!

mwah, die worden pas weer lekker als ik van die schouder en ellenboog shit af ben.

zo rug en biceps, vanaf nu op de machines weer 20 reps na elke oefening voor de rug. De intensiteit wat omhoog pleuren.

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Deadlift
10 x 70 kg
8 x 110 kg
6 x 150 kg
4 x 180 kg
2 x 200 kg
2 x 220 kg, :D yeahhh
Mijn buikvetjes kwamen weer knel onder de riem, heb de riem met geweld omlaag gedrukt, toen ging het beter. Hopelijk is dat euvel over als de riem wat soepeler is geworden.

bor
10 x 70 kg
8 x 90 kg
6 x 100 kg
6 x 110 kg

seated row machine
10 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg
6 x 90 kg
20 x 55 kg

t bar row machine
10 x 45 kg
8 x 55 kg
6 x 65 kg
6 x 75 kg
20 x 45 kg

biceps

Standing ez bar curls
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 45 kg
6 x 50 kg

Preachercurl machine
10 x 50 kg
8 x 50 kg
6 x 60 kg
6 x 60 kg

buik
10 minuten

cardio
20 minuten stepmachine

Ben erg tevreden over die deadlift, ging voor 1 x 220 en pakte er 2, heerlijk.

mooie deads bart - goeie harde training weer - hoog ook weer in de bb rows - nice

Bart:mad: Training wederom nice, zeker die deads!

• #7.689
Damn gruwelijk Bart! Sterke deads en bors!

YEEEEAAAH BUDDY, Bart aan het deadliften. Good job man!

• #7.692
zat zeker meer in dan die 220 ...maar buiten dat je begint weer goed droger te worden . Top!

• #7.694
zat zeker meer in dan die 220 ...maar buiten dat je begint weer goed droger te worden . Top!

thanks bro, jij stond ook in mijn oor te schreeuwen dat helpt ook...:D Het begin is er, nu ff lekker door knallen en hopen dat ik in juli de 15% vp heb behaald.

Sterke trainingen Bart! :thumbs: Dat je buik klem zit bij de riem, is denk ik een beetje zoeken naar de optimale positie van de riem. Heel soms heb ik het ook nog.... erg pijnlijk! :O

• #7.697
Dat geloof ik graag ouwe buffel!:thumbs:

Voel me ook oud:rolleyes:

Sterke trainingen Bart! :thumbs: Dat je buik klem zit bij de riem, is denk ik een beetje zoeken naar de optimale positie van de riem. Heel soms heb ik het ook nog.... erg pijnlijk! :O

ik heb geen idee, komt vast goed. Vind een riem bij deadlift niet prettig moet ik bekennen. Ik hoop dat het wat prettiger liften wordt als ik wat buik en lovehandles kwijt ben...

Vanmorgen een heerlijke knal training gehad!

Benchpress
10 x 70 kg
8 x 100 kg
5 x 120 kg
4 x 140 kg
2 x 150 kg
1 x 155 kg, hoppa

Incline bench in de smit
10 x 50 kg
8 x 90 kg
6 x 110 kg
4 x 130 kg
kwam niet op diepte waardoor ik wat zwaarder ben gaan. Met tot op de borst gaan had ik veel te veel last van de schouders.

incline dumbell fly, s
10 x 20 kg
8 x 24 kg
6 x 28 kg
4 x 32 kg

seated pressmachine
8 x 75 kg
6 x 75 kg
5 x 75 kg
4 x 75 kg
borst was gewoon op, zat niks meer in...

triceps

seated pushdown machine
10 x 85 kg
8 x 100 kg
6 x 100 kg
6 x 100 kg

skullcrushers
10 x 30 kg
8 x 40 kg
6 x 50 kg
4 x 60 kg, nice

buik
10 minuten

cardio
20 minuten crosstrainer

Training ging super, voelde me sterk en dat betaalde zich ook uit in de training. Benchpress zit nog wel iets meer in, doel is de 165 kilo te gaan halen binnen 5 weken.

Goed bezig kerel, toch die 150 overtroffen door 1x155! Hele nette

ik heb geen idee, komt vast goed. Vind een riem bij deadlift niet prettig moet ik bekennen. Ik hoop dat het wat prettiger liften wordt als ik wat buik en lovehandles kwijt ben...

Komt vast goed! Je bent ook echt niet de enige die een riem lastig vind zitten bij deadlift. Bij sumo is het al minder, want dan kan je rechter op blijven :)

155 - er staat geen stop op jou man
impressive weer bartmans

Terug
Naar boven