magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verstandig bartje - uit de blessures blijven - droger worden - 120 kg toch - en luisteren naar je lichaam
Tja bart, soms moet je het ouder worden maar even voor lief nemen. Goed dat je ff weer op volume gaat draaien![]()

Als je ooit hulp nodig hebt met je cut (of training i.c.m. je cut) dan mag je me altijd een PM sturen. I'm just throwing that out there.

Bedankt voor het aanbod kerel, ik heb echter al goede begeleiding. Ik moet me eigen beter aan m, n voedingsschema houden gewoon![]()
Gewoon rustig aan verder manTimes will changed for the better any time soon
![]()
Prima man! Nu niet ziek worden, alhoewel het toch een beetje heerst. Vorige week was ik een dag ziek, nu Tymboo, en jij misschien ook al! :O
Vervelend dat je wat grieperig bent man :S.
Had je er ook last van tijdens het trainen?
Chapeau man. Dikke workout ondanks je grieperige gevoel.

Griepje is gewoon lastig en niet heel erg.Wahaha..griepje en toch even flinke volumes weg knallen!
Het was wel ff doorbijten
Nee eigenlijk haast nooit meer, denk dat ik mijn calcium magnesium maar weer eens ga verhogen...

Minder man, bij mij helpt het sporten vaak wel bij het herstel. Maar jij zou jezelf niet zijn als je thuis zo blijven.
Flinke workout dat wel!
Dus ga ik maar beter sporten
Magnesium citraat is best opneembare magnesium.
Succes![]()

Ik ben niet de leukste thuis als ik niet kan sporten Dus ga ik maar beter sporten