MuscleMeat

Bart's trainingslogje

Je hebt toch iemand die je helpt? Weet die niet hoe je moet Deadliften?

squatten..:p

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt toch iemand die je helpt? Weet die niet hoe je moet Deadliften?

squatten..:p

Ja klopt, die weet het wel hoor maar die gaat niet de hele tijd bij me staan natuurlijk, en als de kat van huis is...... haha. Filmpjes lijkt me so ie so wel leuk om te maken, kan ik zelf eens zien hoe ik een oefening uitvoer.

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

al vordering met jeblessure? ik nog echt niet..

Kk voel hem nog steeds continu, kan wel weer wat makkelijker mijn schoenen dicht krijgen. Kleine vordering noem ik dat, haha

Echt naar van die blessure ! Er is niks zo erg als wel willen maar niet kunnen... Heb je er de hele dag last van of alleen met trainen?

Sterkte!

Echt naar van die blessure ! Er is niks zo erg als wel willen maar niet kunnen... Heb je er de hele dag last van of alleen met trainen?

Sterkte!

Ik kan op dit moment helemaal niet sporten, het zag er goed uit maar gisteren met het aantrekken van de sokken ging het goed mis, weet niet precies wat er gebeurde maar kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n rugpijn heb gehad. De rit in de auto naar het werk was een hellride... Hopelijk trekt het nog weg, als dit zo blijft dan moet ik maar even de doktor bezoeken want dit is klote zo. Wordt weer een zwaar nachtje werken ben ik bang voor.

K*t man! Heb ook zoiets gehad en de fysio vertelde dat het belangrijk is om te blijven bewegen als dat lukt (gewoon rustig cardio-en)en van die zalf erop te smeren dat het helemaal warm wordt. Tijdens cardio ging de pijn ook weg dus misschien helpt dat.

Sterkte!

K*t man! Heb ook zoiets gehad en de fysio vertelde dat het belangrijk is om te blijven bewegen als dat lukt (gewoon rustig cardio-en)en van die zalf erop te smeren dat het helemaal warm wordt. Tijdens cardio ging de pijn ook weg dus misschien helpt dat.

Sterkte!

Yep, mijn billekes zijn geheel verwarmt door de starbalm op dit moment:D. Het gaat vandaag weer iets beter dan gisteren gelukkig. Hopelijk kan ik over paar dagen weer rustig aan met cardio beginnen. Vind dat verplicht rusten helemaal niks.

Thanks

Net bij de huisarts geweest, good news. Morgen weer beginnen met sporten, moet alleen direct stoppen met de clen. Dit schijnt de spierpijn enorm te versterken.... Verklaart ook wel waarom ik tijdens de 1e week gebruik zo'n enorme spierpijn had (6 dagen lang) na een benen training.

Goed, vanaf morgen weer rustig beginnen met trainen, heerlijk en vooral niet te zwaar.

cheers

Net bij de huisarts geweest, good news. Morgen weer beginnen met sporten, moet alleen direct stoppen met de clen. Dit schijnt de spierpijn enorm te versterken.... Verklaart ook wel waarom ik tijdens de 1e week gebruik zo'n enorme spierpijn had (6 dagen lang) na een benen training.

Goed, vanaf morgen weer rustig beginnen met trainen, heerlijk en vooral niet te zwaar.

cheers

Mooi zo. Meteen in de prullebak met die zooi, lekker trainen zonder die troep. :D

Super nieuws Bart, lekker weer beginnen met trainen!

thanks girls,

Ben er ook zeer blij mee! Dat verplicht thuis zitten had ik al wel gezien, en dat al na een week. haha. Morgen horen jullie wel hoe het ging.

Clen die spierpijn veroorzaakt? :D

Dat is het eerste wat ik ervan hoor ... recente studies wijzen net het tegenover gestelde
aan. Zijnde dat het anti catabool werkt.

Clen die spierpijn veroorzaakt? :D

Dat is het eerste wat ik ervan hoor ... recente studies wijzen net het tegenover gestelde
aan. Zijnde dat het anti catabool werkt.

Ja funny shit, ik had het ook niet eerder gehoord, het veroorzaakt het trouwens niet, het verergerd het alleen werd mij verteld. Het klopt wel met wat ik voelde, eerste week clen, na benen trainen echt 6 dagen lang enorme spierpijn gehad, nu met rugblessure, 2 weken terug gekregen in de off week, pijn verminderde snel, week on 1e training (rug) en rest van de week niet meer kunnen trainen. De praktijk bij mij bevestigd de uitspraak van de doc. Ga het nu gewoon ff niet meer gebruiken, kom er van zelf achter of ze gelijk had.

Ik heb er anders nooit last van ...

Maar, als je aan het cutten bent, heb je sowieso minder kcal om te herstellen van je training.
Dat kan ook een reden zijn tot spierpijn ;) Beetje BCAA doet dan wonderen ;)

Ik heb er anders nooit last van ...

Maar, als je aan het cutten bent, heb je sowieso minder kcal om te herstellen van je training.
Dat kan ook een reden zijn tot spierpijn ;) Beetje BCAA doet dan wonderen ;)

Nou ik ga komende tijd maar eens ff helemaal niks gebruiken, alleen die ephedrine tabletten misschien, daarbij had ik nergens last van.

I just wanna train like an animal!:D

haha, ja Sanne, zo trainde ik wel de hele tijd. Waarschijnlijk zit ik daarom nu op de blaren.... Te zwaar getraint, te lang getraint en te weinig rust genomen.....

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Sterkte!

Hey Rob, zoek je nog een carriere als huisarts..... Mijn arts vertelde gewoon precies wat jij hier poste:D

Meer rusten dus! Iedereen kan trainen als een beest, als je het maar goed aanpakt denk ik.. :p

Zo de training zit er weer op, ging niet onaardig. Af en toe even doorbijten maar hoort er bij. Mocht niet squaten en ook niet hacksquaten... Dus als volgt getraint.

Benen:

45 graden legpress:
12 x 190 kg
12 x 190 kg
12 x 190 kg
12 x 190 kg
12 x 190 kg
20 x 190 kg
20 x 190 kg

Leg Extensions:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
20 x 50 kg
20 x 50 kg

Hamstring curls:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
Moest nog 2 x 20 maar de rug begon parten te spelen dus kappuh.

Schouders:

Sholderpress machine:
12 x 60 kg
10 x 65 kg
8 x 70 kg
6 x 70 kg
20 x 40 kg
20 x 40 kg

Peckdeck achterkant schouders:
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
20 x 25 kg
20 x 25 kg

Sholderpress machine front:
12 x 60 kg
10 x 65 kg
8 x 70 kg
6 x 75 kg
20 x 40 kg
20 x 40 kg

Side raises machine:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
20 x 35 kg
20 x 35 kg

Tevens nog een half uurtje aan cardio gedaan.

Al om al een lekkere training, niet te zwaar! Zo hou ik het wel weer ff vol. Hopelijk over 2 weken weer full pull.

Ook was het weer tijd om te wegen en vet te meten:
Gewicht was 117 kg (hoppa weer dikke kilo er af)
Vetpercentage was 23% (hoppa weer dik procent er af)

cheers

Laatst bewerkt:
Zeker een lekkere training Bart! Super goed van je met je kilo en vetpercentage eraf. Lekker zo doorgaan

Terug
Naar boven