Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt toch iemand die je helpt? Weet die niet hoe je moet Deadliften?
squatten..![]()
Echt naar van die blessure ! Er is niks zo erg als wel willen maar niet kunnen... Heb je er de hele dag last van of alleen met trainen?
Sterkte!
K*t man! Heb ook zoiets gehad en de fysio vertelde dat het belangrijk is om te blijven bewegen als dat lukt (gewoon rustig cardio-en)en van die zalf erop te smeren dat het helemaal warm wordt. Tijdens cardio ging de pijn ook weg dus misschien helpt dat.
Sterkte!
. Het gaat vandaag weer iets beter dan gisteren gelukkig. Hopelijk kan ik over paar dagen weer rustig aan met cardio beginnen. Vind dat verplicht rusten helemaal niks.Net bij de huisarts geweest, good news. Morgen weer beginnen met sporten, moet alleen direct stoppen met de clen. Dit schijnt de spierpijn enorm te versterken.... Verklaart ook wel waarom ik tijdens de 1e week gebruik zo'n enorme spierpijn had (6 dagen lang) na een benen training.
Goed, vanaf morgen weer rustig beginnen met trainen, heerlijk en vooral niet te zwaar.
cheers

Clen die spierpijn veroorzaakt?![]()
Dat is het eerste wat ik ervan hoor ... recente studies wijzen net het tegenover gestelde
aan. Zijnde dat het anti catabool werkt.
Ik heb er anders nooit last van ...
Maar, als je aan het cutten bent, heb je sowieso minder kcal om te herstellen van je training.
Dat kan ook een reden zijn tot spierpijnBeetje BCAA doet dan wonderen
![]()

K*t man! Heb ook zoiets gehad en de fysio vertelde dat het belangrijk is om te blijven bewegen als dat lukt (gewoon rustig cardio-en)en van die zalf erop te smeren dat het helemaal warm wordt. Tijdens cardio ging de pijn ook weg dus misschien helpt dat.
Sterkte!

Meer rusten dus! Iedereen kan trainen als een beest, als je het maar goed aanpakt denk ik..![]()