MuscleMeat

Bart's trainingslogje

Zo goede trainingen weer BA mohawk!:D

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag benen.

5 min fietsen.

Squat:
12 x 60 kg
10 x 100 kg
8 x 120 kg
2 x 140 kg
2 x 160 kg

Legpress:
12 x 270 kg
10 x 310 kg
8 x 350 kg
4 x 380 kg
2 x 420 kg

Hacksquat:
12 x 85 kg
10 x 110 kg
8 x 135 kg
2 x 155 kg
2 x 165 kg

Leg extensions:
12 x 100 kg
10 x 100 kg
8 x 100 kg
4 x 100 kg
4 x 100 kg

Hamstring curls:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Sitting calf raises:
12 x 100 kg
10 x 100 kg
8 x 100 kg
4 x 100 kg
4 x 100 kg

Standing calf raises:
12 x 120 kg
10 x 130 kg
8 x 140 kg
4 x 150 kg
4 x 150 kg

Na de training nog 15 minuten gelopen op de loopband, 186 cal.

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Zo goede trainingen weer BA mohawk!:D

Thanks, gisteren wilde ik de zijkanten ff bijscheren met de tondeuse, scheer ik zo een stuk van m'n mowhawk af zeg.... Dus nu maar ff een hele korte mowhawk gecreeerd.

ja kijk, daar ga je al de fout in. Je kan niks bijscheren, alleen maar afscheren met een tondeuse :P

volgens mij ben je erg fanatiek :) k ga je volgen :D

Ik ga straks nog niet eens de helft van jouw gesquatte gewicht op m'n nek leggen... :o
:eek:

volgens mij ben je erg fanatiek :) k ga je volgen :D

Welcome bro, voor fanatisme ben ik je man:D Iedereen die motivatie nodig heeft krijgt een motiverende mowhawk granate van me op zijn donder:D

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Ik ga straks nog niet eens de helft van jouw gesquatte gewicht op m'n nek leggen... :o
:eek:

Go get that weight moving!!!!!!!

Nice workout, hoe doe je die standing calf raises trouwens? In de smith?

Nice workout, hoe doe je die standing calf raises trouwens? In de smith?

Nee daar staat een speciaal apparaat voor. Ik moet wel wennen aan het gewicht wat dan op je schouders drukt. Damn heavy.:D

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

I will!
Maarre: eerst maar eens eigen BW in nek leggen en squatten, dan ben ik (voorlopig) tevreden...

Dat moet jij makkelijk redden DW, toen we samen trainden deed je 40 kg? of zo en dan 4 x 12 toch.

Nee daar staat een speciaal apparaat voor. Ik moet wel wennen aan het gewicht wat dan op je schouders drukt. Damn heavy.:D

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Idd,dat had ik ook. Ik krijg heel erg bloeduitstortingen op mijn schouders,allemaal dikke strepen enzo,ziet er niet uit,maar ben er schijnbaar gevoelig voor.

Verder heb je weer een heerlijke benentraining gedaan man,goeie squats,die doe ik jou nog niet na.:p

Wait...whut?Wat een leg presses man, damn...:bow:

Idd,dat had ik ook. Ik krijg heel erg bloeduitstortingen op mijn schouders,allemaal dikke strepen enzo,ziet er niet uit,maar ben er schijnbaar gevoelig voor.

Verder heb je weer een heerlijke benentraining gedaan man,goeie squats,die doe ik jou nog niet na.:p[/QUOTE]

Benen zijn mijn sterkste punt, maar idd die dikke strepen en bloeduitstortingen op de schouders heb ik ook. Daarom die ik geen frontsquat meer... Kon niks meer met de schouders er na.

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Wait...whut?Wat een leg presses man, damn...:bow:

Thanks bro, die gaan goed idd. Maar benen zit wel goed, ik hoop komend jaar ook vooral progressie te maken qua kracht in mijn borst. Die loopt achter en daar hou ik niet van. Morgen weer borst triceps:D nice

Lekkere training, kuiten hebben ook op knappen gestaan denk ik

Die hamstring curls zijn ook niet voor de poes!

Bloeduitstortingkies heb ik ook wel es, idd van het squatten en kuitapparaat.

Die legpres gaat verdomd zwaar, hier gaattie maar tot 200kg

Ja de hams voelde ik ook wel idd, nu nog!

Kerel, leg press tot 200 kilo.... is dat een 45° legpress? Dat is echt te licht gewoon.

Goeie legs man!

Ja de hams voelde ik ook wel idd, nu nog!

Kerel, leg press tot 200 kilo.... is dat een 45° legpress? Dat is echt te licht gewoon.

Bij ons gaat de leg press ook maar tot 225kg, maar in dat gewicht krijg ik denk ik nog weinig beweging:p

Terug
Naar boven