zodroog
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen die motivatie nodig heeft krijgt een motiverende mowhawk granate van me op zijn donder
Ik ga straks nog niet eens de helft van jouw gesquatte gewicht op m'n nek leggen...
![]()
I will!
Nice workout, hoe doe je die standing calf raises trouwens? In de smith?

I will!
Maarre: eerst maar eens eigen BW in nek leggen en squatten, dan ben ik (voorlopig) tevreden...
30kg bij jouDat moet jij makkelijk redden DW, toen we samen trainden deed je 40 kg? of zo en dan 4 x 12 toch.

Nee daar staat een speciaal apparaat voor. Ik moet wel wennen aan het gewicht wat dan op je schouders drukt. Damn heavy.
---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------
Idd,dat had ik ook. Ik krijg heel erg bloeduitstortingen op mijn schouders,allemaal dikke strepen enzo,ziet er niet uit,maar ben er schijnbaar gevoelig voor.
Verder heb je weer een heerlijke benentraining gedaan man,goeie squats,die doe ik jou nog niet na.![]()
[/QUOTE]
niceLekkere training, kuiten hebben ook op knappen gestaan denk ik
no peeeeeeeeeen no shitJa de hams voelde ik ook wel idd, nu nog!
Kerel, leg press tot 200 kilo.... is dat een 45° legpress? Dat is echt te licht gewoon.

Ja de hams voelde ik ook wel idd, nu nog!
Kerel, leg press tot 200 kilo.... is dat een 45° legpress? Dat is echt te licht gewoon.