AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Ik ook meid. In gewicht daal ik al niet meer sinds begin december, ik schommel continu tussen 107.5 en 110 in... Vetpercentage en centimeters zijn wel elke maand nog minder geworden dus dat is goed. Hopelijk vrijdag weer positief bericht.

Als je BF daalt en je BW blijft ong. hetzelfde ben je toch aan het gainen ouwe.;)
Buiten dat je maakt behoorlijke vorderingen in kracht imo.:)

Ja Bartje wtf... Alleen boven de 100 kg ben je beest! :D Lekker boven de 100 blijven, met minder vet% en flinke poten. :lick:

• Topic Starter Topic Starter
Als je BF daalt en je BW blijft ong. hetzelfde ben je toch aan het gainen ouwe.;)
Buiten dat je maakt behoorlijke vorderingen in kracht imo.:)

Gainen en sterker worden... i like:D

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Ja Bartje wtf... Alleen boven de 100 kg ben je beest! :D Lekker boven de 100 blijven, met minder vet% en flinke poten. :lick:

hahaha, nou dat gaat wel lukken Sanne!:D

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Vanmiddag ff een uurtje cardio gedaan,

15 minuten crosstrainer, 243 cal.
50 minuten incline gelopen, 801 cal.

Dat ging lekker, ik had muziekje van Sanne opgezet.... Terror. Damn daar ga ik hard op. No shit.

Goeie muziek meid, ik ga maar eens paar albums bestellen denk ik.

pff cardio :) s voor mij vanaf half mei. Zie ik al tegenop. Vind het knap van al die mensen die het lang kunnen volhouden ;)

Hoe eet jij nu dan bartje, op onderhoud? omdat je zo ontzettend veel cardio doet:p

Hatebreed is nog veel lekkerder, ga je nog harder.
Maar damn 50 minuten incline lopen? :D Je poten worden straks als maar groter en groter...... jeej

Flink gelopen man, ik moet er niet aan denken:p

pff cardio :) s voor mij vanaf half mei. Zie ik al tegenop. Vind het knap van al die mensen die het lang kunnen volhouden ;)

Ach ja, het hoort er bij. Gewoon net als mij, verstand op nul en gaan op die apparaten.

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Hoe eet jij nu dan bartje, op onderhoud? omdat je zo ontzettend veel cardio doet:p

Ik eet eigenlijk al 11 maanden het zelfde ongeveer. Zit nog steeds vrij laag in de calorietjes en redelijk hoog in de eiwitten. Voel me er fit en sterk bij, ben echt gewend aan relatief weinig eten.

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Hatebreed is nog veel lekkerder, ga je nog harder.
Maar damn 50 minuten incline lopen? :D Je poten worden straks als maar groter en groter...... jeej

Ja echt joh, die benen knallen maar door.... Ik zit eigenlijk niet op nog grotere poten te wachten maar ja.... Dat gebeurd gewoon lijkt.

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

Flink gelopen man, ik moet er niet aan denken:p

Tjaa, haha ik eigenlijk ook niet maar doe het toch.

Niks mis met grote poten - moeten huge bovenlijf dragen ;)
En alles in verhouding natuurlijk!

Thanks DW! Ik blijf er gewoon mijn best voor doen.

Training van vanochtend.

10 minuten crosstrainer, 133 cal.
15 minuten buikoefeningen.

Rug.

Deadlift:
12 x 60 kg
10 x 100 kg
8 x 120 kg
4 x 150 kg
3 x 170 kg, 1 voor 1 rest romanian style.

Latpully behind:
12 x 60 kg
10 x 65 kg
8 x 70 kg
2 x 85 kg
2 x 100 kg

Rowing wide:
12 x 60 kg
10 x 70 kg
8 x 80 kg, laatste 2 niet zuiver
3 x 90 kg
2 x 100 kg

Rowing small:
12 x 60 kg
10 x 70 kg
8 x 80 kg
4 x 100 kg
3 x 100 kg

T-bar rowing:
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
4 x 60 kg
2 x 70 kg

Rope to face pull:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 30 kg
4 x 35 kg
6 x 25 kg

Biceps:

Barbell curls olympia bar:
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 40 kg
4 x 50 kg
3 x 50 kg, kreeg op mijn klote van coach... gooide te veel.

Preacher curls:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
4 x 50 kg
4 x 50 kg

Dumbbell curls:
12 x 12 kg, nice and slow, uberpump
10 x 14 kg, nice and slow
8 x 16 kg
3 x 20 kg
3 x 22 kg, auwaaaa, nice

Lying machine curls:
12 x 20 kg
10 x 25 kg
8 x 30 kg
4 x 35 kg
2 x 35 kg

Training voelde super goed vandaag.

Netjes hoor, veel gedaan!

hoelang ben je bezig geweest?

ik zou halverwegen helemaal leeg zijn.

maar die deadlift is natuurlijk wel erg lekker hoor!

Ja man. Stevige training hoor

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Wat een volume, niet normaal.

Cheers, zelfde schema als altijd alleen op het eind wat meer reps gedaan. Gewoon omdat het kon:D

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

hoelang ben je bezig geweest?

ik zou halverwegen helemaal leeg zijn.

maar die deadlift is natuurlijk wel erg lekker hoor!

ff denken, ik was om 09.10 in de zaal en liep er om 11.20 uur uit, 2 uur en 10 minuutjes maakt dat. Is redelijk standaard voor mij trouwens.

cheers

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

Ja man. Stevige training hoor

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Thanks man. Gewoon door knallen met die shit! Anders word ik nooit een grote jongen:D

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

Wat een volume, niet normaal.

Voor mij was dit normaal.... Hmmmm dat maakt mij abnormaal....:D

waar haal jij die energie vandaan haha

Hoeveel x in de week doe je nou kt?

nette training!:)

waar haal jij die energie vandaan haha

Hoeveel x in de week doe je nou kt?

nette training!:)

Ik heb geen idee, maar ik had gewoon nog energie over man. Als ik nu niet had hoeven werken was ik gewoon nog een uur op de cardio gaan staan.

Ik probeer 6 x per week KT te doen en de nodige cardio er bij. Soms ivm tijdgebrek doe ik alleen cardio maar als de tijd het toe laat ga ik voor 7 x per week KT en cardio.

cheers

Zooo damn is wel erg veel,,niet bang voor over training? Nooit last van spierpijn?:p

Ik denk dat ik binnen 2 weken al overtraind zou zijn:o

Ruim 2 uur is echt te veel als je het mij vraagt...
Maar hé, als het voor jou werkt!

Terug
Naar boven