Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Super man!

50kg, dat doen héél weinig je na:D

Hoe gaat het trouwens met je techniek op de squat?

50 kilo binnen een jaar ?!

gefeliciteerd met je 50 kilo eraf maat!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen, ja 50 kilo in 10 maanden en 1 week. Ik stond er zelf ook versteld van vanmorgen,

Hier een foto van Rechts, april 2010, September 2010, December 2010 en Februari 2011 (vanmorgen na de training)

Hier eentje van de benen vorige week, april komt er een serie op te staan.

En die voelen nu wat houterig aan:D

Febr 2011, Dec 2010, sept 2010, Apr 2010.jpg

Benen 10-02-2011.jpg

Pfff wat een super transformatie zeg!!!!!!!:thumb::thumb::thumb:

je huid ziet er ook aardig goed bijgetrokken uit eigenlijk

SUUUUUUUPER BART!!! Ga zo door!! Echt een super prestatie!

je huid ziet er ook aardig goed bijgetrokken uit eigenlijk

Ja dat gaat boven verwachting, ook mijn coach had niet verwacht dat het zo goed zou bijtrekken. Ik denk dat er wat bij de onderbuik en boven de navel blijft zitten maar eigenlijk boeit dat me niks. Ben al heel erg tevreden met hoe het nu is:D

Ja dat gaat boven verwachting, ook mijn coach had niet verwacht dat het zo goed zou bijtrekken. Ik denk dat er wat bij de onderbuik en boven de navel blijft zitten maar eigenlijk boeit dat me niks. Ben al heel erg tevreden met hoe het nu is:D
Doorgaan, dat laatste beetje kan ook bijtrekken - kans dat het alleen wat langer duurt.
Machtig mooie serie zo naast elkaar! :thumbs:

jezus man goeie benen ! die hebben natuurlijk heel lang die extra 50 kilo mee moeten zeulen haha :roflol:

mijn respect heb je :)

en solid wheels man!

Echt niet normaal hoe goed Bart! Die transformatie foto.. zijn gewoon 2 totaal verschillende mensen!:D

En wat al gezegd is; solid wheels!!

Pfff wat een super transformatie zeg!!!!!!!:thumb::thumb::thumb:

Thanks man, ik werk ook echt kei hard voor! Op en top gemotiveerd!

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

SUUUUUUUPER BART!!! Ga zo door!! Echt een super prestatie!

Thanks Joyce, ben er onwijs blij mee! Heerlijk, nu door knallen. Hoppa:D

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Doorgaan, dat laatste beetje kan ook bijtrekken - kans dat het alleen wat langer duurt.
Machtig mooie serie zo naast elkaar! :thumbs:

Hartstikke bedankt DW, ik ga zeker door en met nog meer motivatie. Gewoon nog meer buikoefeningen. Strak dat vel, weer een nieuwe uitdaging er bij en daar hou ik van:D

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

jezus man goeie benen ! die hebben natuurlijk heel lang die extra 50 kilo mee moeten zeulen haha :roflol:

Thanks bro, ik wist wel dat ik dikke benen had voor ik begon maar dat ze zich zo zouden ontwikkelen had ik niet verwacht. Nu pas ik nog geen normale spijkerbroeken..... Omtrek benen ligt rond de 73 cm ergens en het zal niet veel minder worden ben ik bang voor.

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

mijn respect heb je :)

en solid wheels man!

Thanks man, waardeer ik!

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Echt niet normaal hoe goed Bart! Die transformatie foto.. zijn gewoon 2 totaal verschillende mensen!:D

En wat al gezegd is; solid wheels!!

Ja ik kijk ook echt vaak naar die foto en dan nog geloof ik het niet helemaal.... Bizar gewoon, ik ben altijd dik geweest dus gewoon 31 jaar lang en dan nu dit... Begrijp je dat een beetje... ik niet. haha:D

Terug
Naar boven