MuscleMeat

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
Nou heren en dame..... Haha, dat ging idd niet helemaal goed. Ik heb nog wel mijn single weten te winnen en 1 koppel maar dat was meer omdat hun zo slecht waren:D:D Sodeju wat kreeg ik de darts moeilijk richting de 20 zeg.

De wedstrijd wel met 6 - 3 gewonnen. Hoppa

Nu lekker slapen.

nice job :)

wel eerlijk gespeeld he?

bbaracus1.jpg

:p

LOL. Zie Zo een reus als bart al met Zo een ietsiepietsie klein pijltje geduldig richting bord gooien. Ik zie dan die pijl door de muur vliegen, het bord de grond op kletsen....

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Cheers, we hadden de punten ook hard nodig... Staan nu weer 5e of zo. Kan met een gerust hart richting carnaval uitkijken nu:D

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

wel eerlijk gespeeld he?

bbaracus1.jpg

:p

:roflol: funny shit bro!

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

LOL. Zie Zo een reus als bart al met Zo een ietsiepietsie klein pijltje geduldig richting bord gooien. Ik zie dan die pijl door de muur vliegen, het bord de grond op kletsen....

Hahaha nou het was eerder andersom Horn, de pijlen gingen niet zo hard gisteren... Darten met pomp in je armen is geen succes verhaal. 1e dart met ingooien vloog onder het bord in de surround ring:D Gelukkig ging het wel steeds beter, ik miste in mijn single 161 finish, ****ing bullseye wilde niet vallen.... grrrr

Hele deftige neck en mill. presses man! :thumbs:

Even je logje doorgebladerd!
50 kg afgevallen, wtf respekt man!!!

Trainingen zijn ook super, insane volume!!

Ik zie dat je pijltjes gooit haha mn trainingsmaatje heeft altijd zelfde probleem na een training! Gooit nationale hoofdklasse bij de Legend Sneek op zaterdag dus op vrijdag houdt hij zich enorm in anders gooit hij geen drol meer en vinden ze daar niet echt leuk haha..
Zelf ook tijdje gegooid maar is niks voor mij, ga wel vaak mee maar dan om biertje te drinken!

Even je logje doorgebladerd!
50 kg afgevallen, wtf respekt man!!!

Trainingen zijn ook super, insane volume!!

Ik zie dat je pijltjes gooit haha mn trainingsmaatje heeft altijd zelfde probleem na een training! Gooit nationale hoofdklasse bij de Legend Sneek op zaterdag dus op vrijdag houdt hij zich enorm in anders gooit hij geen drol meer en vinden ze daar niet echt leuk haha..
Zelf ook tijdje gegooid maar is niks voor mij, ga wel vaak mee maar dan om biertje te drinken!

Thanks man, hey toevallig, ik heb ook 4 jaar superleague gegooid, alleen regioklasse hoofdklasse was echt te hoog voor mij.:D

Nou vanochtend benen getraind en dat ging niet lekker,

5 minuten warming up op de fiets

Squat:
12 x 60 kg
10 x 110 kg
8 x 120 kg
2 x 140 kg, voelde niet goed in de rug
6 x 110 kg
4 x 110 kg

Legpress:
12 x 270 kg
10 x 310 kg
8 x 350 kg
6 x 390 kg
6 x 420 kg

Hacksquat:
12 x 85 kg
10 x 110 kg
8 x 135 kg, wederom rugpijn en voelde mega zwaar
4 x 135 kg
2 x 135 kg

Leg extensions
12 x 100 kg
10 x 100 kg
8 x 100 kg
6 x 100 kg
6 x 100 kg

Sitting hamstring curls:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Sitting calf raises:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Lying hamstring curls:
12 x 25 kg
10 x 25 kg
8 x 25 kg
6 x 25 kg

Damn wat ging deze training moeilijk zeg, geen energie, overal pijntjes... was echt door bijten geblazen.

Hopelijk was dit gewoon een off day en kan ik morgen weer door de training heen vliegen.

toch weer brutaal door gebikkeld !

Toch wat in de gaten houden he man. Dat je geen rugblessure oploopt.

toch weer brutaal door gebikkeld !

Inderdaad makker, het was met recht bikkelen... Ik weet wel zeker dat ik deze training de komende 2 dagen flink ga voelen:D

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Toch wat in de gaten houden he man. Dat je geen rugblessure oploopt.

Ja dat heb je mooi goed Horn, ik heb al tijden last gehad van een rugblessure en daar wordt je niet vrolijk van. Het voelde nu echt slecht linksonderin, das gelukkig de andere kant van waar die rugblessure zat. Ik denk dat ik gewoon slecht gelegen heb afgelopen nacht of zo en gisteren 12 uurs dienst gehad, das 12 uur lang op je reet zitten. Dat werkt ook niet mee natuurlijk.

Morgen maar eens zien hoe het gaat met de rugtraining en daarna heb ik 4 dagen rust, Carnaval vieren, liters bier en vet vreten na binnen werken. Heerlijk even nergens aan denken en feesten. Ben er aan toe

Je squats zijn wel nice man, vindt ze erg sterk!

Je squats zijn wel nice man, vindt ze erg sterk!

Thanks Ace maar daar was ik helemaal niet tevreden over, vorige week 2 x 170 en wilde vandaag eigenlijk voor de 2 x 180 gaan:mad: Dat ga ik dan maar over 2 weken proberen. Puur omdat ik pissed was dat die 140 al zo moeilijk ging heb ik er nog maar wat lichtere sets achteraan gegooid,:D

Squats varieren bij mij ook wel aardig hoor. Twee weken geleden bijvoorbeeld deed ik een rep out met 120kg (15HH), en afgelopen week met 110 (10HH) die echt rete zwaar voelde. :mad::D

Jezus man, ik blijf me verbazen over die legpress:eek:...wat is dat voor apparaat btw?

Nog steeds geen 500 LP, schiet ook niet op he met jou

:D

Terug
Naar boven