MuscleMeat

Bart's trainingslogje

Veel plezier met je 'rust'. :)
Wel goed vind ik dat je super serieus bezig bent maar het toch ook gewoon een paar dagen helemaal kan laten gaan. Goede balans lijkt me.

Daar gaat al het werk :( het is helemaal om zeep jwzelluf!!!!!i!i!i!!!! :D

laat je gaan :D Je verdient het :P

Haha veel plezier kerel!

Afgelopen weekend ging er bij mij ook behoorlijk wat ba in de co:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.026
Zo carnaval zit er weer op, nog paar daagjes rust en dan weer volop aan de bak met trainen. Uiteindelijk alleen zondag carnaval gevierd, 1 dag was genoeg vond ik.

Hoop dat het goeie carnaval was. Ik vind het iets minder leuk want zaal hierdoor dicht tot woensdag. Alternatieven zoeken dus :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Hoorde van een huisgenoot dat heel brabant deze week gewoon stil ligt, zelfs de gamma enzo :P

• #1.030
Nou mijn carnaval eindigde niet zo mooi, ik heb nogal een harde aanvaring gehad met iets te veel man, Ik heb gewoon 2 kneuzingen op mijn linker enkel, gekneusde linkerbil, licht gekneusd schouderblad, pijlijk neusje en snee boven me voortanden en wat blauwe plekken en schaafwonden.

Ik was van plan om vandaag weer te gaan trainen maar dat heb ik uitgesteld naar maandag. Benen zal voorlopig alleen lichtjes trainen worden denk ik, die enkel is echt ****t up.

Echte helden om met 5 man op 1 te gaan...

beetje uit de hand gelopen dus....wel jammer dat het zo eindigt.

Nou mijn carnaval eindigde niet zo mooi, ik heb nogal een harde aanvaring gehad met iets te veel man, Ik heb gewoon 2 kneuzingen op mijn linker enkel, gekneusde linkerbil, licht gekneusd schouderblad, pijlijk neusje en snee boven me voortanden en wat blauwe plekken en schaafwonden.

Ik was van plan om vandaag weer te gaan trainen maar dat heb ik uitgesteld naar maandag. Benen zal voorlopig alleen lichtjes trainen worden denk ik, die enkel is echt ****t up.

Echte helden om met 5 man op 1 te gaan...

Das minder leuk. Spoedig herstel man. Tja, typisch natuurlijk.5 op 1.
Hopelijk kom je ze nog eens alleen tegen :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Klote man beterschap, hopelijk kan je snel weer trainen:).

dbb knokploeg er op af:mad:

Sterkte kerel..

Balen! Hoezo kreeg je ruzie?

Sterkte! Kusje voor je neus. :kiss:

Kusje voor je bil :kiss:

Maar wat een klotezooi man. Hoe heeft dat zo kunnen gebeuren?

• #1.038
Thanks you all, het was vage shit allemaal. Ik stond buiten bij de friettent beetje te moonen (rok omhoog, ik had mijn schotse oufitje aan :) ) naar auto's die voorbij kwamen en in eens werd ik aangevallen door een kerel. Ik had geen idee waarom maar verdedig mezelf en geef die kerel een hoek en die gaat k.o. Zijn dochtertje was er bij en die begon te huilen omdat ze haar vader krokkie zag liggen op de grond, daarna kwam die vriendenploeg van hem er bij en die wisten niet eens wat er loos was en begonnen op me in te slaan, ik ben naar de grond gegaan en kreeg terwijl ik op de grond lag diverse trappen van alle kanten, ben omhoog gekrabbeld en toen waren er diverse omstanders bij die de boel tegen hielden. Maar goed toen was ik al aardig bont en blauw.

Ik heb die kerel die me aanviel gisteren gesproken, komt gewoon bij mij uit dorp en hij vertelde dat toen die mij zag moonen en zijn dochter zag het zwart voor zijn ogen werd. Alcohol/vaderinstinct combi, nou ik zag zijn oog en snoetje en vond wel dat ik hem goed had geraakt en heb het hem vergeven, maar die andere gasten uit die groep die heb ik het nog niet vergeven, vooral de personen die mijn zo trapte toen ik op de grond lag...

Dronken vader + dochterje = sowieso al geen goed voorbeeld. Wat een loser zeg. Volgende keer schop je hem nog een keer inmekaar als z'n dochtertje er niet bij is.

Thanks you all, het was vage shit allemaal. Ik stond buiten bij de friettent beetje te moonen (rok omhoog, ik had mijn schotse oufitje aan :) ) naar auto's die voorbij kwamen en in eens werd ik aangevallen door een kerel. Ik had geen idee waarom maar verdedig mezelf en geef die kerel een hoek en die gaat k.o. Zijn dochtertje was er bij en die begon te huilen omdat ze haar vader krokkie zag liggen op de grond, daarna kwam die vriendenploeg van hem er bij en die wisten niet eens wat er loos was en begonnen op me in te slaan, ik ben naar de grond gegaan en kreeg terwijl ik op de grond lag diverse trappen van alle kanten, ben omhoog gekrabbeld en toen waren er diverse omstanders bij die de boel tegen hielden. Maar goed toen was ik al aardig bont en blauw.

Ik heb die kerel die me aanviel gisteren gesproken, komt gewoon bij mij uit dorp en hij vertelde dat toen die mij zag moonen en zijn dochter zag het zwart voor zijn ogen werd. Alcohol/vaderinstinct combi, nou ik zag zijn oog en snoetje en vond wel dat ik hem goed had geraakt en heb het hem vergeven, maar die andere gasten uit die groep die heb ik het nog niet vergeven, vooral de personen die mijn zo trapte toen ik op de grond lag...

Balen man. Jammer dat dit soort dingen vaak gebeuren als er alcohol in het spel is. Op zich wel beter dat het met hem nu uitgepraat is.
Beterschap!

Terug
Naar boven