Fitness Seller

Bart's trainingslogje

je squats zijn badass :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
De t*ring.. Wat knal je er toch weer een heerlijke training uit brah.

Nice! :thumb:

Die leg press moet dringend naar de 500... p*ssy! :P

Mooie training weer :D

• #1.005
De t*ring.. Wat knal je er toch weer een heerlijke training uit brah.

Nice! :thumb:

Thanks mate, was een zware bevalling deze keer

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Die leg press moet dringend naar de 500... p*ssy! :P

Mooie training weer :D

Vind ik ook, die 500 moet toch dit jaar te halen zijn... Die 6 x 420 gingen wel redelijk moet ik bekennen, maar dat was ook het enige wat redelijk te doen was.

Animal:D

ekv staat voor eiwitten kalorieen en vetten , ideale verhouding is zon 30/50/20 opbouwend en zo'n 40/40/20 om af te vallen (vind ik)

daarnaast zou ik in de middag toch wel wat meer eten om je verbranding op peil te houden en te zorgen dat je neit zoveel spier afbreekt.

er staan een hoop stickys in de voedingssectie die een hoop kunnen helpen

voor derest ziet het er mooi uit , nu volhouden he!
is ekv niet eiwitten koolhydraten en vetten?

Jij ook rugproblemen zie ik! Super sterke legpress man, traind ik nog maar in mn oude sportschool(is dicht door oprollen hennepplantage) daar had je ook zon ding die je zelf kon opladen konden we wedstrijdje doen haha love it zwaar legpressen!

• #1.011
Jij ook rugproblemen zie ik! Super sterke legpress man, traind ik nog maar in mn oude sportschool(is dicht door oprollen hennepplantage) daar had je ook zon ding die je zelf kon opladen konden we wedstrijdje doen haha love it zwaar legpressen!

:D:D:D Bij ons heb ik nog ff te gaan, dat ding kan gestackt worden tot 600 a 700 kg of zo... Wanna play...:rolleyes:

Hoe lang zouden we er over doen om aan die max te komen dan???

Het opladen alleen al is al hell man haha..
Pff kon ik er maar op trainen haha dan had ik je graag uitgedaagt voor irl wedstrijd!

• #1.013
Ik heb besloten niet te trainen, mijn rug voelt niet zuiver. Nu dus lekker 5 dagen rust, vandaag nog een avonddienst werken en dan beesten met carnaval.

Bier en tietuh, tralalala

veel plezier met carnavallen, en probeer je rug een beetje te ontzien :klink::klink:

Have fun met je 'rust'! :P

• #1.016
Thanks, dat gaat helemaal goed komen... Paar kilo;s er bij, mooi doel om die er binnen een week weer vanaf te hebben.

Haha have fun;)

:clown: carnavalse ouwe!;)

Goede beslissing van te rusten.
Zorg dat er een goede verhouding is tussen t**ten en pinten he. Kwestie van de opgedane calorieen (bier) terug te verbranden (met t**ten ed. Spelen :p )

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Sterke trainingen hier! ;)

Terug
Naar boven