XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

Dus er is geen reden dat je werd aangevallen???? Wel goed dat je hem meteen KO sloeg:D

met je moonen:p haha :hornyna:Hoppaa

Tsss wat een **laffe actie zeg, bah.:mad:
Spoedig herstel gewenst ouwe reus!:aai:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
Dus er is geen reden dat je werd aangevallen???? Wel goed dat je hem meteen KO sloeg:D

met je moonen:p haha :hornyna:Hoppaa

Nah was geen rede om aangevallen te worden, maar toch die ko was kei en kei hard. :D

Moet morgen toch naar doc en ziekenhuis, enkel ziet er niet uit. Mss scheur in bot of zo. Dat kan en mag niet zo zijn, ik moet maandag weer trainen.... grrrr

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Tsss wat een **laffe actie zeg, bah.:mad:
Spoedig herstel gewenst ouwe reus!:aai:

Idd Laffaarden, zelfs 2 had ik nog wel eerlijk gevonden maar meer dan 3 wordt lastig en you dont kick a men when he's down. Das verdomme een heilige code... wankers

cheers brah, ff morgen afwachten

Echt een mong**l die vader. Ik denk dat dat kind eerder getraumatiseerd wordt doordat hij zo flipte dan dat ze jouw pielemuis zag :P Hoewel ik natuurlijk niet weet of ie heel groot is ofzo :P

carnafail....

nja succes met je herstel. ben je nog van plan stappen te nemen te tegen je aanvallers?

• #1.046
Echt een mong**l die vader. Ik denk dat dat kind eerder getraumatiseerd wordt doordat hij zo flipte dan dat ze jouw pielemuis zag :P Hoewel ik natuurlijk niet weet of ie heel groot is ofzo :P

Ja dat vond ik ook, zo iets doe je niet waar je kids bij zijn. En daarbij ik had gewoon een boxershort er onder... Kerel zag spoken. Over mijn mannelijkheid doe ik geen uitspraken, skinnie kan mee lezen:D

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

carnafail....

nja succes met je herstel. ben je nog van plan stappen te nemen te tegen je aanvallers?

Absolute fail ja:mad:

Nee ik onderneem geen juridische stappen.

t*ring, dat je een beetje pissed gaat doen als je word gemooned oke, maar met een boxer... Komop man, zeker met carnaval. Maar deelde jij de eerste klap uit?

nou nou, wat een helden daar bij jullie ...

get well soon

Klote man bart,carnaval hoort gezellig te zijn.
Hoop idd niet dat er iets ergs is met je enkel en je maandag gewoon weer lekker kan trainen
.
Sterkte.

Spoedig herstel. Dat die marginaal zijn dochter thuis laat he zeg.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

• #1.051
t*ring, dat je een beetje pissed gaat doen als je word gemooned oke, maar met een boxer... Komop man, zeker met carnaval. Maar deelde jij de eerste klap uit?

Nou hoe moet je dat zien, die kerel viel mij aan en wilde mijn ballen verbrijzelen met een rot schop, ik draaide net op tijd weg en die trap kwam op mijn been en die was ****ing hard, die gozer was rond de 190 m en zo'n 130 kg... Ik reageerd vrijwel direct met een harde rechtse op zijn oog, toen ging hij k.o.

Maar ja, toen kwam de rest van die ploeg er aan en heb ik alleen nog maar schoppen en klappen ontvangen.

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

nou nou, wat een helden daar bij jullie ...

get well soon

Nou idd, thanks Rob,

Soon zit er niet in ben ik bang, kom net terug van doctor, ziekenhuis en fysio, gelukkig geen botbreuken maar

-hersenschudding
-onderbeen en enkel zwaar gekneusd
-enkelband gescheurd
-lichte kneuzing linker bil
-lichte kneuzing linker schouderblad
-snee in mijn tandvlees
-lichte kneuzing neus

Moet maandag gaan revalideren bij de fysio voor mijn linkerbeen.:mad:

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Klote man bart,carnaval hoort gezellig te zijn.
Hoop idd niet dat er iets ergs is met je enkel en je maandag gewoon weer lekker kan trainen
.
Sterkte.

Zie hierboven:mad: ik heb de balen er van

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Spoedig herstel. Dat die marginaal zijn dochter thuis laat he zeg.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ja dat is geen opvoeden zo iets.

Enkelband gescheurd? :eek:
Sterkte! :aai:

jezus mietje, als je dan als een schot verkleed gaat ne gaat moonen had dan op zijn minst een mannenstring aangedaan! of natuurlijk voor eckte mannen gewoon in de blote reet!

:jk: :D

Shiit pauper allemaal man, get well soon!

:eek: Damn bro...je bent echt ****ed.Sterkte iig man.;)

idd zwaar klote:(, veel sterkte!:)

Beterschap Bart!

Wat een mong**l :S!

beterschap. Wat een idioten.
Ga je logje trouwens ook volgen, hopelijk kan je snel trainen,

• #1.059
Enkelband gescheurd? :eek:
Sterkte! :aai:

Aaaaahhh, thanks girl

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

jezus mietje, als je dan als een schot verkleed gaat ne gaat moonen had dan op zijn minst een mannenstring aangedaan! of natuurlijk voor eckte mannen gewoon in de blote reet!

:jk: :D

hahaha, maar goed dat ik dat niet gedaan heb... als ze al niet tegen een boxershort kunnen... wtf dan hadden ze me helemaal gelincht als ik er niks onder aan had gedaan.

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Shiit pauper allemaal man, get well soon!

Idd... ****ers

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

:eek: Damn bro...je bent echt ****ed.Sterkte iig man.;)

Ja dat kun je wel stellen maar ja, nu niks meer aan te doen, gewoon knallen en zsm herstellen

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

idd zwaar klote:(, veel sterkte!:)

Cheers, komt goed, mijn motovatie is nog steeds present!

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Beterschap Bart!

Wat een mong**l :S!

Thanks Joyce, en idd het waren een stelletje laffe randdebielen.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

beterschap. Wat een idioten.
Ga je logje trouwens ook volgen, hopelijk kan je snel trainen,

Thanks man en welkom hiero, normaal is het kei gezellig hoor:D

Tsjeezus bart.... Wat een focking lowlifes.

Je hebt iig nog ff je knokkelspieren kunnen trainen...

Sterkte met herstellen kerel

Terug
Naar boven