- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi dat het goed gaat met je rug. Niet meteen te hard van stapel lopen, maar dit komt wel weer snel goed!
Zie dat je net als ik wat last hebt van je rug. Last van je onderrug ook?
Wat heeft het voor zin om 22 setjes biceps te doen na een rug training?
Wat je nu doet is eerder overtrainen wat tot gevolgd heeft dat de pain juist tot no gain leidt.
Hoezo geen freeweights bij rug? Pull Ups/Dumbbell Row/Barbell Row/T-Bar Row enz.. 8 tot 12 setjes is meer dan genoeg voor je biceps man!
Ik zeg helemaal niet dat je overtraind bent, goed lezen.. Hoe je nu traint is gewoon niet effectief, maar ja vooral 20 sets voor je biceps blijven doen!
Niet effectief zeg je... Ik mag aannemen dat iemand die al 35 jaar mee draaid in de top van de bodybuildingswereld wel weet of iets effectief is ja of nee. Tot op heden heeft hij in alles gelijk gehad, dat bewijzen de resultaten tot nu toe, en ga ik dus ook zeker door met de schema's zoals hij ze opsteld.
Maar toch bedankt voor je info, ik lees alles van iedereen die mij berichten stuurd, hou ook alles in mijn achterhoofd maar volg mijn coach blindelings. Dat vertrouwen heeft ie inmiddels meer dan verdient.
Nice. Mag ik vragen waarom je de side raises in niet los doet met dumbbells?
even een commentje tussendoor , top bodybuilders hebben buiten een hoop juice ook gewoon gigantisch goede genen. anders kom je gewoon niet tot de top. en als je gigantisch goede genen hebt kan je wat meer setjes pakken etc.
aangezien het wetenschappelijk bewezen is (studies te vinden op pubmed) dat het beter is wat minder setjes te doen is dat geen slecht idee.
maar misschien heb je ook goede genen , who knows