AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

kerel waar haal de motivatie vandaan om bijna elke dag zulke trainingen neer te zetten xD

BAM jonguh, nice train! Heeft de fysio weer lekker aan je kont gezeten? :)

Bart wordt nu lekker gemasseerd ;) :D
...en ik ga de volgende vergadering in :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.326
ahh lekkere training man :) je zal wel moe zijn geweest haha

Was zeker doorbijten geblazen, maar wel lekker.

kerel waar haal de motivatie vandaan om bijna elke dag zulke trainingen neer te zetten xD

Ik heb geen idee, ik denk het idee om mega gespiert te willen zijn.

haha dat vraag ik me ook af:D

lekker bezig bart!

Thanks D, zie boven:D

BAM jonguh, nice train! Heeft de fysio weer lekker aan je kont gezeten? :)

Ja was er eentje inde BAM categorie:D Was niks lekker aan.... damn dat voel je ff zeg...

Bart wordt nu lekker gemasseerd ;) :D
...en ik ga de volgende vergadering in :mad:

Was niet lekker... en door een dude waardoor happy ending ook gelijk van de baan was... Have fun met vergaderen meid,

niet iedereen heeft een leven als een god in frankrijk....

Haha, keertje ruilen van leven?

wtf doe jij ook aan rustdagen?? haha. je kan al heel wat hebben als dit goed aanvoelt:P nja je zal het niet doen om jezelf af te breken

• #1.328
wtf doe jij ook aan rustdagen?? haha. je kan al heel wat hebben als dit goed aanvoelt:P nja je zal het niet doen om jezelf af te breken

Rustdagen zijn gay:D

Nee ik luister goed naar mijn lijf, die geeft van zelf op zijn tijd aan, NU EVEN NIET. Dan pak ik wat rust.

Ik moet bekennen, ik heb nu elke training biceps, triceps en biceps/triceps gedaan en ik voel helemaal niks, geen overbelasting, geen verzuring, geen spierpijn, nada noppus... Dat gaat goed.

Oei oei wat een zware schoudertraining....
6x70 netjes:D

Wat een oefening, en dan geen rust:) goed man

die SS op biceps en triceps is echt ziek:o Schouders zullen ook wel goed vol hebben gezeten..

• #1.332
Oei oei wat een zware schoudertraining....
6x70 netjes:D

Ja ging lekker, had meer ingezeten maar was alleen dus no risk.

Wat een oefening, en dan geen rust:) goed man

Ja dat zijn de lekkere trainingen, gewoon tot het naadje:D

die SS op biceps en triceps is echt ziek:o Schouders zullen ook wel goed vol hebben gezeten..

Geloof het of niet maar heb nu helemaal nergens last van, zou zo weer zo;n training kunnen doen.

Die training! Jij bent echt gek jongen! :D

ik ben echt jaloers. Je bent veel sterker geworden dan ik in een jaar :mad:

Dunno hoor kerel maar als je neckpressed, dan een lateral raise doet en dan even opnieuw
dezelfde gewichten MP doet, dan is er toch iets mis in je training imo. Dan zou je je eerste
oefeningen eigenlijk zwaarder moeten kunnen, of meer reps halen.

Of heb je nog over na die eerste press?

• #1.336
Dunno hoor kerel maar als je neckpressed, dan een lateral raise doet en dan even opnieuw
dezelfde gewichten MP doet, dan is er toch iets mis in je training imo. Dan zou je je eerste
oefeningen eigenlijk zwaarder moeten kunnen, of meer reps halen.

Of heb je nog over na die eerste press?

Ik had over Rob, en omdat mijn trainingen nogal uigebreid zijn probeer ik de kracht en energie een beetje te verdelen.:D

hehe

Dat 2e deel ziet er heavy uit :D

Ik had over Rob, en omdat mijn trainingen nogal uigebreid zijn probeer ik de kracht en energie een beetje te verdelen.:D

Niet voor te flamen ofzo hoor, want je traint me een aardig stukje weg, maar het
is een beetje dubbelop op die manier. Plus je warmt op je 2de press ook nog eens op
ondanks dat je al 9 setjes schouders hebt gedaan ...

Ik zou toch het één en ander eens bespreken met mijn coach dan.

• #1.339
hehe

Dat 2e deel ziet er heavy uit :D

JIj bedoeld supersets, die zijn killing idd. Dat is tot het naadje gaan:D

Ik ga ff lekker ontbijten en dan zo borst - tricpes training weg knoepen. Als het goed is komt een maatje van me ook, extra motivatie want die is 2 x zo sterk als ik.

Jij bent dan ook niet sterk p*ssy!!!!!!!!!!!!

mocht dit helpen bij het motiveren

Terug
Naar boven