AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Gaat geen jaar meer duren hoor

Eerder is altijd goed maar ik gebruik geen juice en heb het laatste jaar wel de indruk gekregen dat spiertjes kweken toch langer duurd dan ik dacht. Zeker als naturelleke. Daarom me eigen maar op de zomer 2012 gericht, geen haast en heb veel plezier in de sport. Voel me er kip lekker bij, all good.

Liggen je doelen enkel in t groot en breed worden of wil je ook daadwerkelijk iets met je kracht doen? Aan je trainingen te zien, zit er genoeg power in je donder. Is t niks voor je om eens een goed kracht schema te volgen?

Hoelang doe je over je trainingen Bart? Je steekt er iid ook altijd aardig wat volume in (herkenbaar :) ). Gaat wel mooi man, ben je nu aan het cutten/bulken btw?

• #1.385
Liggen je doelen enkel in t groot en breed worden of wil je ook daadwerkelijk iets met je kracht doen? Aan je trainingen te zien, zit er genoeg power in je donder. Is t niks voor je om eens een goed kracht schema te volgen?

Nou ik ben vorig jaar begonnen enkel om af te vallen en ben bodybuilding eigenlijk gewoon heel erg leuk gaan vinden. Ik wil eigenlijk nog een procentje of 5 a 6 kwijt in vet en dan moet ik even kijken wat ik wil gaan doen. Als ik geen last heb van overtollig vel wil ik wel proberen richting wedstrijdbodybuilding te gaan, mocht ik wel te veel vel overhouden dan wil ik meer de richting van strongman op gaan. Maar in beide gevallen, groot en breed heeft de voorkeur:D

Hoelang doe je over je trainingen Bart? Je steekt er iid ook altijd aardig wat volume in (herkenbaar :) ). Gaat wel mooi man, ben je nu aan het cutten/bulken btw?

Op dit moment duren de training tussen 1 en 1.5 uur. Dit wil ik ook zo houden, ik heb maanden lang trainingen gedaan die tussen de 1.5 en 2.5 uur duurde door de cardio die er bij kwam. Dit ga ik dan ook splitsen.

Jeetje en jij maar raar vinden dat je wilt eten met al die zware trainingen:p

Morgen met trainingsmaat na xxl meet in Amersfoort, lekker schouders trainen en dom lullen met forum members

Veel plezier morgen en lekker dom lullen.;)

Laatst bewerkt:
Nu je het zegt haha. Slaat ook nergens op die naam. Klinkt wel stoer:D Maar die waren al bekend bij mij. Nosebreakers ken/kon ik niet.

Als je flink wat gewicht neemt en het niet kan houden gaat je skulletje toch netjes gecrusht worden denk ik :) Dus naam slaat wel ergens op hoor denk ik.

• #1.389
Gewoon zorgen dat ie niet op je hoofd komt lijkt me verstandiger...

Zo ik knoep zo naar Amersfoort, even wat xxl reuzen bekijken en schouders trainen.

cheers

Veel plezier!:thumbs:

Have fun. Hoop dat er ergens fotos komen....

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

• #1.393
Zo ik ben weer terug. Was leuke ervaring, eerst ff training posten.

Aantal warm up sets gedaan met dumbbells.

Dumbbell side raises:
12 x 12 kg
10 x 14 kg
8 x 16 kg
6 x 16 kg

Dumbbell frontraises:
12 x 12 kg
10 x 14 kg
8 x 16 kg
6 x 18 kg

Nekpressmachine:
12 x 65 kg
10 x 80 kg
8 x 90 kg
6 x 100 kg

Peckdeck achterkant schouder:
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg, overbrenging op dit apparaat was heel anders dan in de gym waar ik train.

Upright rows ez bar:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 30 kg
6 x 35 kg
6 x 35 kg

Dumbbell shrugs:
12 x 42 kg
12 x 42 kg
12 x 42 kg
12 x 42 kg

Ga nu even foto's e.d. op de pc zetten en zal zo kort verslagje met foto;s plaatsen.

nice:D ben zeer benieuwd naar de foto's.. Nog veel forumleden gesproken?:D

• #1.395
XXL Trainingsdag

Ik ben met trainingsbuddy Dirk naar Amersfoort gereden, we kwamen rond 10.30 uur binnen bij FPA en werden gelijk vriendelijk ontvangen. Er waren al wat heren van XXL aan het trainen. Mooie gym daaro.

Rond 11.15 uur waren we met kleine groepje van DBB, DwarvenWarrior, Ace, Russian Bear, Oh Oh Iris en nog een paar die niet vaak op het forum komen, een nick name weet ik nog Poison, was leuke dame:D en dat onthou ik wel.

Er werden continu fotoshoots gedaan van de atleten XXL, Gyan stond het droogste van allemaal, hij heeft een wedstrijd volgende week. De sfeer was heel relaxt en ik heb met de meeste atleten wel een gesprek gevoerd, ze namen de tijd voor iedereen en tussendoor werd ook volop getraint.

Hier een paar fototjes:D

Net voordat ik weg ging kwam BigMc ook nog even binnen vallen.... te laat bro, we are done:D

Bart xxl trainingsdag.jpg

Oh Oh Iris en Gyan.jpg

Robin Brantz en Bart.jpg

ferm bart, lijkt mij leuke ervaring. hopelijk komt dit ooit in België.

Lijkt mij leuk om forumleden te ontmoeten

Laatst bewerkt:
Een leuke dag gehad en een nette training, nice bro!:)

Nice pics Bartje, vooral met Robin. :eyebrow:

Was het gezellig?

• #1.400
ferm bart, lijkt mij leuke ervaring. hopelijk komt dit ooit in België.

Lijkt mij leuk om forumleden te ontmoeten

Ja was zeker leuk om die reuzen een keer in het echt te zien en te zien trainen.

Een leuke dag gehad en een nette training, nice bro!:)

Cheers bro

Nice pics Bartje, vooral met Robin. :eyebrow:

Was het gezellig?

Het was rustig, ik heb eerst met Dirk samen onze schouder training gedaan en toen even met wat forum leden gekletst, was gezellig. En idd die Robin is een beer hoor, damn.

Terug
Naar boven