AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Lekkere training maat.Wat is er met je schouder dan?

Geen idee maar elke keer als ik over de 100 a 110 kilo ga benchen dan krijg ik ontiegelijke last in mijn rechter schouder... En dan loop ik er week of 2 mee. Dat is al tijden en alleen bij bankdrukken... Dus ik ga gewoon maar niet te zwaar.

Das wel klote bartje, is geen leukere oefening dan BP :p
Misschien eens mee naar de dokter? of ben je daar al geweest?

Nette training verder:Dpeck decks zijn nice, ik vind dat zon klote oefeningen he:p:)

Geen idee maar elke keer als ik over de 100 a 110 kilo ga benchen dan krijg ik ontiegelijke last in mijn rechter schouder... En dan loop ik er week of 2 mee. Dat is al tijden en alleen bij bankdrukken... Dus ik ga gewoon maar niet te zwaar.

Hm, had ik ook last van, achteraf gezien kwam het door het uittillen.

• #1.424
Das wel klote bartje, is geen leukere oefening dan BP :p
Misschien eens mee naar de dokter? of ben je daar al geweest?

Nette training verder:Dpeck decks zijn nice, ik vind dat zon klote oefeningen he:p:)

Nee nog niet mee na de doktor geweest maar ach 90 kilo 6 x gaat me nog niet makkelijk genoeg af dus blijf gewoon op de 90 tot die heel easy gaat en dan naar de 100 en zo hobbel ik rustig verder.

Peck deck had ik tijdje niet gedaan maar dat kan tot 75 kilo en dat ging echt te easy, volgende keer schijfje van 25 er bij prikken en 100 kilo proberen:)

Hm, had ik ook last van, achteraf gezien kwam het door het uittillen.

Ik krijg het vooral als ik de barbell tot op de borst laat zakken, als ik cm of 10 tot 15 boven de borst blijf dan heb ik nergens last van.... Blijft vreemd.

zolang die 90kg nog zwaar genoeg blijft geen risico nemen toch:D Nette training :)

Bench gaat goed!

Wanneer ga je je 1RM eens testen? :D Ben wel benieuwd!

• #1.427
zolang die 90kg nog zwaar genoeg blijft geen risico nemen toch:D Nette training :)

Zo denk ik er ook over, no risk. cheers

Bench gaat goed!

Wanneer ga je je 1RM eens testen? :D Ben wel benieuwd!

Dat gaat wel ff duren, tegen de tijd dat ik weer 4 x 130 kilo kan benchen zonder schouder te voelen dan ga ik een poging doen om PR te zetten. Ik moet er bij zeggen dat PR's mij niet zo boeien hoor, ik train niet om PR;s te zetten maar meer om gewoon frigging buffel mega grote spierbundel te worden:D

Hmmm nja

Ik vind pr's en 'frigging buffel' even belangrijk eerlijk gezegd :D

En die pr's motiveren me nog meer dusja :P

• #1.429
Hmmm nja

Ik vind pr's en 'frigging buffel' even belangrijk eerlijk gezegd :D

En die pr's motiveren me nog meer dusja :P

Oke oke, kan maar elke keer als ik in het verleden dacht van ff PR zetten had ik gelijk blessure en kon ik weken niet goed werken aan mega buffel te worden dus tjaaaa......

So far, nog geen last van blessures, dus kan nog wel even "zwaar" gaan :D

• #1.431
Fors borst volume Bart!

gewoon weer hard zoals we gewend zijn van je bart :)

next time ben ik ook bij de meet :D

Lekkere training bartje!

En idd pr's zijn niet heel belangrijk. Heb het ook ondervonden,ging steeds zwaarder met db shoulder press en toen opeens waren mijn schouders overbelast.

Gewoon lekker je setjes maken zoals je nu doet en lekker door blijven knallen!
Komt wel goed met jou.

K*t van je schouder man, kijk je wel uit! Je moet nog langer mee! :D

Propere training en als je met last zit zeker niet proberen maxen. Nergens goed voor dan.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

• #1.438
gewoon weer hard zoals we gewend zijn van je bart :)

next time ben ik ook bij de meet :D

Thank bro, zou leuk zijn als je er bij bent idd, samen trainen, bam.

Lekkere training bartje!

En idd pr's zijn niet heel belangrijk. Heb het ook ondervonden,ging steeds zwaarder met db shoulder press en toen opeens waren mijn schouders overbelast.

Gewoon lekker je setjes maken zoals je nu doet en lekker door blijven knallen!
Komt wel goed met jou.

Precies, we delen de zelfde mening!

K*t van je schouder man, kijk je wel uit! Je moet nog langer mee! :D

Is niks aan de hand hoor, alleen als ik te zwaar ga benchen gaat het mis, dus zo lang ik dat niet doe gaat alles goed.

Propere training en als je met last zit zeker niet proberen maxen. Nergens goed voor dan.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Thanks Horn, ik hobbel rustig verder:D

Vandaag sinds lange tijd weer cardio. Het viel niet mee maar was ook niet ontevreden. Alles gered maar wel met pijn en moeite.

10 minuten crosstrainer, 119 cal.
10 minuten lopen, 90 cal, dit ging echt moeizaam met been.
20 minuten gefietst, 170 cal
10 minuten crosstrainer, 125 cal

200 sit ups met 10 kilo contragewicht op bankje.

2 x 45 schuine turns (buikspierapparaat) met 50 kilo contragewicht.

Al om al niet ontevreden, been voelt nu ook wel oke dus cardio kan vanaf nu weer om de dag plaats vinden, burn the fat!

gelijk erin vliegen weer precies :)

• #1.440
Terug
Naar boven