AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Als je niet beter weet is het idd wel goed te doen. Ondanks blessures toch nette deads! En lekker dat die cardio nu los van je kt is :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Nette training. Goede deads hoor als het even geleden is.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Thanks Horn, ja was zeker 5 weken terug, dit was wel max, voelde het behoorlijk trekken in linkerbeen. Fysio heeft de boel net weer lekker los gemasseert. We gaan vooruit:D

Als je niet beter weet is het idd wel goed te doen. Ondanks blessures toch nette deads! En lekker dat die cardio nu los van je kt is :D

Thanks DW, ja dat was meer mijn idee, vind het toch lekkerder en heb nu ook wat meer rust in de krachttraining zitten zo. Win win situatie toch.

Ik ben blij dat het bij mij ook los van elkaar is... zit trouwens wel een aanpassing aan te komen in schema's, dus is wel afwachten...

gaat lekker hiero

Benieuwd hoe die GlycoCarn je gaat bevallen !

• #1.465
Thanks Rob, ik ben ook benieuwd. Das meer om vet te verbranden las ik op potje, zit veel l-carnitine in.

Vandaag weer cardio dagje:)

15 minuten crosstrainer, 171 cal.
20 minuten fietsen, 162 cal
10 minuten lopen, 87 cal, lopen gaat nog steeds lastig...
10 minuten crosstrainer, 118 cal

200 sit-ups op bankje met 10 kilo schijf er aan.
2 x 45 stoelturns met 55 kilo gewicht.

Ging niet onaardig, weer lekker gezweet:)

Hmm... spieropbouw en toch zo gruwelijk aan de cardio / vetverbranden?
Want je was ondertussen ook meer aan het eten toch?

Wel een gruwelijke cardio trouwens!

stevige cardio weeral Bart(je)

jij hebt dadelijk een conditie van een Ethiopiër

Die hard situps man!

• #1.472
Hmm... spieropbouw en toch zo gruwelijk aan de cardio / vetverbranden?
Want je was ondertussen ook meer aan het eten toch?

Wel een gruwelijke cardio trouwens!

Ja ik doe nu beide, wil so ie so droger worden maar toch ook gewicht vasthouden, op deze manier probeer ik dat te regelen:D

Ik was niet tevreden over cardio, been hinderd me nog. Als die beter is ga ik voor minimaal 1000 cal elke sessie.

Nou, ook ... maar je hoort er ook een tieves harde pomp van de krijgen. Het is
namelijk ook een NO booster

Die pomp is er idd, maar dat kan ook komen van al die testosteron boosters die ik neem. haha

stevige cardio weeral Bart(je)

Cheers Horn

jij hebt dadelijk een conditie van een Ethiopiër

hahaha, zou wat zijn

Cheers, die gingen lekker, laatste 20 deden ook echt zeer:D

Yes, Bart(je) goes for marathon

Hmmm, is niet de bedoeling eigenlijk.:D

1k cals per sessie, jemig :P

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Mijn schema's zijn nooit logisch maar werken als een tierelier:D Schema's zijn speciaal voor mij gemaakt. Sweeeeeeet

Wie maakt die schema's dan voor je?

Heb je trouwens het idee dat je buik harder afvalt als je zoveel situps doet? Zit erover te denk om het ook maar te doen voor dat laatste rolletje

Plaatselijk vet verbranden? Ik geloof het niet zo hard eigenlijk ;)

Heb wel eens wat gehoord over het losmaken van vetcellen ofzo wat dan wel plaatselijk kan door zware training van je abs bijvoorbeeld. Geloof alleen dat zuurstof de bottleneck is, maar ben dus ook wel benieuwd. Weet het verhaal niet meer precies.

• #1.480
1k cals per sessie, jemig :P

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Wie maakt die schema's dan voor je?

Wat Dwarvy zegt:D

Zijn begeleider natuurlijk: eigenaar van de gym.
Die met dat gruwelijke fysiek (in positieve zin) gezien zijn leeftijd...
Bart heeft wel eens een foto gepost.

Ja staat onder mijn coach in fotoalbum. Kerel zit al 25 jaar in de top van de bodybuilderswereld. Hoop ervaring en tot op heden werkt het goed allemaal.

Heb je trouwens het idee dat je buik harder afvalt als je zoveel situps doet? Zit erover te denk om het ook maar te doen voor dat laatste rolletje

Het zal best helpen, als ik kijk hoeveel er van mijn buik af is al en nog steeds verlies ik centimeters daar, mijn buik hangt sinds kort helemaal niks meer:D Ongelofelijk gewoon... Ik kan er met mijn kop niet bij maar kans is groot dat ik helemaal geen vel over ga houden.

Ik blijf die sit ups gewoon stug volhouden onder het moto, never change a winning team.

Plaatselijk vet verbranden? Ik geloof het niet zo hard eigenlijk ;)

+1

zover mijn kennis reikt is dit een mythe die door alle tv commercials de wereld in is geholpen.

Nou wat ik bij Jay al zeg, never change a winning team. Ik verlies nog steeds veel vet daar dus ik ga er mee door. No matter what of wie dan ook zegt:D

Heb wel eens wat gehoord over het losmaken van vetcellen ofzo wat dan wel plaatselijk kan door zware training van je abs bijvoorbeeld. Geloof alleen dat zuurstof de bottleneck is, maar ben dus ook wel benieuwd. Weet het verhaal niet meer precies.

Ik verdiep me niet zo in al die materie, ik kijk gewoon na het meetlint en in de spiegel. Das mijn wetenschap:D

Terug
Naar boven