MuscleMeat

Bart's trainingslogje

Jij moet leeg geweest zijn, lol

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Flink gewerkt Bartje, dat sample van B&F merk ik helemaal niets van mooi dat hij voor jou wel wat doet:).

Ja was door pezen maar vandaag lekker rust en bijkomen.

Man, man wat een achterlijk arm-volume:eek: Zware frontraises ook..18kg!

Ja lekker he, ik hou van achterlijke volumes:D thanks

Jij moet leeg geweest zijn, lol

Ik was echt helemaal leeg idd, ik heb trouwens uren lang dikke pomp gehad in de armen:D

lekker volume zeg :D Die van B&F deed niks bij mij:o

• #1.504
Weer lekker bezig zoals altijd bart. IK ga maandag maar die sample van b&f maar even proberen.

Damn, bartje dendert maar door he!Wat een volume brah, bizar.Armpjes zullen wel goed vol gezeten hebben?:D

• #1.507
Thanks, ja ben benieuwd kerel. Ik ging er echt lekker op. Goeie focus vooral.

Hell yeah, alleen dit weekend kan ik niet trainen door de nachtdiensten... Das ****t up.

omdat de gym zeker gesloten is in de middag als je wakker wordt, want je lijkt me toch echt wel zo'n fanatiekeling die na nachten gaatb trainen:)

barrtjuhhhhhhhhhhhhh

:D

Thanks, ja ben benieuwd kerel. Ik ging er echt lekker op. Goeie focus vooral.

Hell yeah, alleen dit weekend kan ik niet trainen door de nachtdiensten... Das ****t up.

DB's, BB en plates mee naar het werk brah, je zit daar tog alleen maar uit je neus te kanen.:p

• #1.512
omdat de gym zeker gesloten is in de middag als je wakker wordt, want je lijkt me toch echt wel zo'n fanatiekeling die na nachten gaatb trainen:)

Hahaha, damn ze kennen me hier al... Gym is pas 10 uur open en sluit om 1300 uur... Precies klote, als die om 7 uur open zou zijn was ik gegaan:D

Jooooooooooooooo, at work:mad:

DB's, BB en plates mee naar het werk brah, je zit daar tog alleen maar uit je neus te kanen.:p

Ja is een idee, meestal doe ik wat push-ups en prone bridges en dips. Dat soort shit.

Mooi wah...:D

Lkkr gepompt!!

• #1.515
Hallo, hoe gaat het hier:)

• #1.517

Super goed, overdags hoef ik niet te werken en 's nachts niet te slapen... whoeehoeeeeee

Nee zonder dolle. Nachtdienst sucks. Blij dat dit de laatste is voorlopig, morgenmiddag lekker krachttraining, borst/triceps en morgenavond los op de cardio:D

Ik haat nachtwerk :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Lijkt mij ook niks. Echt k*t voor herstel ook denk ik

Vanmiddag trainen..of morgen...In ieder geval suc6!:D

Terug
Naar boven