Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of ik wel helemaal goed ben, daar zijn de meningen over verdeeld... Maar dat heeft in principe niets met mijn trainingsschema te maken!Frontsquat ss met hacksquat...ben je wel helemaal goed?

Ik begin er ook last te krijgen van dat eelt bij het deadliften. Binnenkort toch maar eens straps kopen denk ik.Deadlift: 20x20kg, 8x60kg, 5x100kg, 3x110kg > fail omdat er een stukje eelt van mijn linker hand afscheurde. Pijnlijk!
Ik begin er ook last te krijgen van dat eelt bij het deadliften. Binnenkort toch maar eens straps kopen denk ik.
Nee niet zo gay doen, eelt schrapen en grip trainen, straps is gay onder de 150kg.
- Waardeloze dag omdat ik al weer bijna niet geslapen had. Geen energie, en zelfs bijna mijn training geskipt.

Eelt is echt klote. Had er vandaag ook weer last van bij het trainen.Ik begin er ook last te krijgen van dat eelt bij het deadliften. Binnenkort toch maar eens straps kopen denk ik.
De training was op zich wel OK. Ik ben sowieso blij dat ik gegaan ben.Maar je hebt m uiteindelijk niet geskipt, dus geen waardeloze dag!![]()
Welkom!Ga dit logje ook maar volgen, loop van de vorige page al te watertanden![]()

Aloha, welkom.Klop klop. Ik hoorde dat hier eten te vinden was. Mag ik binnenkomen?

Als straps het verschil maken tussen wel of niet kunnen liften, dan is de keuze snel gemaakt.Nee niet zo gay doen, eelt schrapen en grip trainen, straps is gay onder de 150kg.
Nu ben ik ook verward...

Verwarrend...

Lijkt @Skatermarvin zijn log wel zo.

Krijg je misschien wel niet zoveel pagina's als mijn log...

Gwn magnesium regelen straps als je grip niet verder wil en je wilt toch bepaald gewicht pakkenIk begin er ook last te krijgen van dat eelt bij het deadliften. Binnenkort toch maar eens straps kopen denk ik.

> Met mijn vriendin en dochter meegeten. Niet afgewogen, dus ik tel 100g.
Iedereen (inclusief ik zelf) komt naar jouw log om te rellen...Krijg je misschien wel niet zoveel pagina's als mijn log...![]()
Ik zal voor thuis eens wat magnesium gaan halen. Goeie tip.Gwn magnesium regelen straps als je grip niet verder wil en je wilt toch bepaald gewicht pakken