MuscleMeat

BB en uitgaan?

Ik ga om de paar weken ook lekker stappen en bieren. Ik kan wel merken dat ik minder er tegen kan dan vroeger. Ach, je moet ook van het leven genieten.

Over een paar dagen vertrek ik naar het slowakije. Een aantal dagen flink feesten en flink uit mijn bol. FF geen training, ff geen voedingsschema. Daarna weer lekker er tegenaan :)

Ik ging meestal 1x per 3 weken uit ofzo, ik drink soms maar niet veel. Eigenlijk kun je best zeggen dat ik niets drink op een ENKELE keer paar jaar na een beetje.

Uitgaan en alcohol (en drugs) zijn slecht voor je lichaam en dus ook voor je herstel en vooruitgang.
Mijn mening is dat (kracht)sport een verrijking van je leven moet zijn. Het moet niet ten koste gaan van je sociale leven.
Een biertje, jointje, pilletje of poedertje op zijn tijd is geen ramp, zolang je het maar onder controle houdt.

Iemand die wel eens een paar wedstrijdjes gewonnen heeft, zei ooit "Milk is for babies. When you grow up, you drink beer".
Dezelfde knakker is in zijn bekendste video te zien met een jointje (en hij inhaleerde...).

Michiel zei:
Iemand die wel eens een paar wedstrijdjes gewonnen heeft, zei ooit "Milk is for babies. When you grow up, you drink beer".
Dezelfde knakker is in zijn bekendste video te zien met een jointje (en hij inhaleerde...).

haha arnie ja,
Dus vanaf morgen iedereen beer and joints gaan kopen!
Laat dan over 4 weken ronnie coleman maar komen :p

zolang je niet in je wedstridjperode zit zal 1 avonje beesten je heus niet slopen hoor:D t wordt een ander verhaal als je dat 2-3keer per week doet, je helemaal klem zuipt en vreet, de nodige drugs drbij doet en maar 2uurtjes slaap krijgt:D

ik ga elke week uit..
ik houd er ckr wel rekening mee, maar ik pak gwoon alchohol en een jointje..
ik hoef geen kluizenaar te worden met een bruut lichaam..
ik probeer wel altijd een broodje kip of iets dergelijks te halen tussendoor

Zolang je je niet helemaal kapot zuipt gaat t prima.
Gewoon een paar pilsjes drinken en de rest vd avond aan de cola oid.
Mis de dag erop meestal alleen m'n 1ste maaltijd, dus zoveel schade kan die ene keer per week uitgaan niet hebben.

ik ga elke week uit..

Balboa18 zei:
ik ga elke week uit..

idd, het heeft gewoon met keuzes te maken.

En de een zal er eerde last van ondervinden dan de ander

gewoon drinken als je daar zin in hebt. trainen dezelfde dag zou ik niet doen.

volgens mij is het niet echt goed. Als ik goed ga stappen val ik zo 2 kg af. Dus laat mij maar lekker thuisblijven. Gaat trouwens ook niet zo makkelijk meer:o Ik heb 2 kids rondlopen die om 6.30 uur 's ochtends aan je bed staan en vragen of je eruit komt. Komt goed uit voor mijn schema. Kan ik me beter aan mijn voeding houden door regelmaat in mijn leven te gooien;)

Je moet gewoon zorgen dat je de dag erna meer (water etc) drinkt en wat meer kcal en eiwit binnenkrijgt.
Dan ben je zo weer op het juiste pad.

Ik raad het alleen niet aan om het elke week te doen, maar 1/2 keer in de maand moet zeker kunnen

Ja van dat afvallen klopt wel ja. Eigenlijk raar want in bier en sterke dranken zitten toch serieus wat kcals.

Momenteel vind ik weggaan toch wel belangrijk dus 1 x per week:) Mss als ik ouder wordt en het begint tegen te steken zal ik me volledig toespitsen op BB.

Grtz

robinmike zei:
volgens mij is het niet echt goed. Als ik goed ga stappen val ik zo 2 kg af. Dus laat mij maar lekker thuisblijven. Gaat trouwens ook niet zo makkelijk meer:o Ik heb 2 kids rondlopen die om 6.30 uur 's ochtends aan je bed staan en vragen of je eruit komt. Komt goed uit voor mijn schema. Kan ik me beter aan mijn voeding houden door regelmaat in mijn leven te gooien;)
Kan ook te maken hebben met vocht, alcohol is vochtafdrijvend.

Terug
Naar boven