naja.. je kan wel gewoon uitgaan hoor.. behalve als je wedstrijdambities hebt, dan zal het wat moeilijker worden..
ik drink ook niet, heel soms een drankje.. en ik ging altijd heel graag uit, maar de laatste tijd heb ik er niet zo heel veel zin meer in..
sowieso, als jij uitgaan niet leuk vindt dan moet je het gewoon niet doen.. maar als jij het niet leuk vindt omdat jij niet wilt drinken vanwege BB, dan moet je wel even stilstaan bij het feit dat je nu inderdaad de leeftijd hebt om te stappen.. de leeftijd waarop je one night stands enzo kunt hebben, de leeftijd waarop je lol kunt maken.. ik heb ook mn lol gemaakt en ik kan het nu nog steeds, maar dan nu bijna altijd zonder alcohol.. maar als jij geen lol kunt hebben zonder alcohol (wat ik opzich wel begrijp), dan moet je gewoon voor jezelf stellen dat je het redelijk normaal houdt en dan kun je heus wel een leuke avond ervan maken..
je moet niet teveel leuke dingen missen vanwege je sport.. hoe lang train je nu al? geniet van je jonge jaren, neuk erop los, maak lol, doe gewoon je ding.. doordeweeks train je, eet je, slaap je en in het weekend maak je 1 dag lol op een verantwoorde manier..
(anders reageer ik even op de post boven me alsof hij de topicstarter is

)
maar gewoon normaal houden bij het uitgaan, dan kan je en lol maken en vooruitgaan..