Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

maak dan gewoon van zondag morgen tot maandag avond 1 dag

iedereen heeft ergens op die 2 dagen toch wel ff tijd voor WW

Rare jongens, die Nederlanders

Als Koningsdag een excuus is om te zuipen, wat is carnaval dan :o

Ik presenteer goede rollen aan de witch king maar stem niet op ze? Beetje raar :roflol:

Ben benieuwd waarom iedereen op mij stemt zonder fatsoenlijke onderbouwing :o

hand gebrkn.
Wengst Ppn of Mrn?
Theyoungone wel verdacht. Ook Fred22 verdcht.

Ik word verdacht maar geen cult die me verdedigd, goed voor mekaar dit :roflol:

Ik kan echt helemaal niets met dit stemgedrag.

Er is inderdaad geen verdediging voor theyoungone, wel raar dat iedereen op hem blijft.

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Gedrag van stefanovicz wn wengstertje is wel raar. Wengstertje

ik heb een voorgevoel dat wengstertje en youngone beide goed zijn :roflol:

Ik kan echt helemaal niets met dit stemgedrag. Er is inderdaad geen verdediging voor theyoungone, wel raar dat iedereen op hem blijft. ---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ---------- Gedrag van stefanovicz wn wengstertje is wel raar. Wengstertje

Ik dacht dat de stemming tot 20u liep vandaag?

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

ik heb een voorgevoel dat wengstertje en youngone beide goed zijn :roflol:

Zoals de meeste wolfgames, zitten de burgers gewoonlijk mekaar te beschuldigen. Laat ons eerst maar het verhaal afwachten, stemgedrag moet ons nu al wel meer kunnen vertellen.

mijn voorgevoel gaat nog steeds naar krimlo

Wengstertje[/img
omdat dk

Omwille van zijn geweigerde stem op dag één? Kan ik wel volgen maar ik kan ook wel een reden bedenken waarom hij het niet gedaan heeft.

onderbuikgevoel jwtz

ben overigens ook wat hints aan het oplossen maar daar hebben we nog niks aan

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal dag 2
1b-2-5 , 1a-3-1 , 1a-1-1 ,,, 0b-1-1 , 1a-11-11 , 0a-2-22 , 1a-1-1
Aan de randen van Mordor is een eenzame ranger een poging aan het doen om de grenzen te beschermen. Daar is zeer bij gebaat, want Sauron heeft zijn ogen al op een man die hij erg vreest. Galadriël lijkt nog te puzzelen met haar hint, want hoezo heeft Sanca niet alleen een groot zwaard? Kan hij toveren? Kan hij boogschieten? Enfin, voor de doler maakt dit allemaal niet uit. Men lijkt hem vergeten te zijn en beschuldigen hem van de gepleegde moorden. Het ergste is nog wel dat Boromir zich helemaal niet uitlaat, eveneens Elrond en Saruman lijken een zaterdag pauze te nemen. Het Oog valt op Faramir. Faramir rent nog weg "Ja godver, waarom beschermd niemand mij nou?!?!?" maar het Oog laat hem zo ongemakkelijk voelen dat Faramir plots een angstaanval krijgt en sterft aan de gevolgen van een hartaanval.

Hij zegt nog een paar laatste woorden:
"The enemy? His sense of duty was no less than yours, I deem. You wonder what his name is, where he came from. And if he was really evil at heart. What lies or threats led him on this long march from home. If he would not rather have stayed there ... in peace. War will make corpses of us all."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

TheYoungOne is dood
TheYoungOne was de geheime goede rol Faramir

Ranger of Ithilien: Mag elke 3 dagen een kracht van iemand blokkeren

Daar stond hij dan, boven op de toren.

Het uitzicht was fantastisch.

Hij hield zich vast aan de reling en snoof de frisse lucht op.

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Thx late stemmers :roflol:

Stemmen zijn dus niet meer meegerekend.

Elke stemming vanaf nu is van 10:00-20:00, gisteren was uitzondering.

Terug
Naar boven