- Waardering
- 18.834
idk*...
Is daar dan toch theyoungone's langverwachte hulpje?
huh?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is daar dan toch theyoungone's langverwachte hulpje?
" en valt weer in slaap.Steensteen waarom doen we niet gewoon 1 dag van nu tot morgenavond ? dat kan toch net zo goed

Verhaal nacht 2 Nadat de Witch-King die twee homers neergestoken had, keek hij nog even of ze wat waardevols bij zich hadden. De dikke hobbit had alleen een pak chocolademelk mee, maar wat wel interessant is, is dat de harige hobbit een ring bij zich droeg. "Mooizo, kan ik lekker verpatsen op marktplaats" denkt de Witch-King. Op het moment dat hij de ring op wil pakken, springt er ineens een vreemd figuur op zijn rug! "MY PRECIOUS!11!!" Hij pakt de ring en verdwijnt. "Eruverdomme waar heb ik dit nu weer aan verdiend?!?" roept de Witch-King. Om zich af te reageren besluit hij een bos in de hens te zetten, want wat is er nou leuker dan een fikkie stoken? Hij kijkt nog even in de ronde of Gandalf niet in de buurt is, maar Gandalf was met een zekere doler uit het noorden een patatje mayo aan het eten. Dus de Witch-King scrollt even naar beneden en pakt zijn molotov en gooit 'm het bos in. Even later hoort hij een luidt geschreeuw "SAAARUUUUUUMAAAAAAAAAAAAAAAN!!!". De Witch-King schrikt zich een ongeluk en rijdt gauw weg. Saruman schrikt wakker van de schreeuw en mompelt "Is het al woensdag" en valt weer in slaap. Jack 3D is dood
Hij was TreebeardDe Vrije Volken zullen nu toch écht hun krachten moeten bundelen om er een bedreiging uit te werken, want de tijd begint nu wel op te raken. ---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ---------- Er is nu pauze, dinsdag vanaf 10:00 kan er weer gestemd worden voor dag 3!![]()
- Wat ik me al afvroeg is dat er eigenlijk geen ring in het spel zat (toch wel één van de hoofdelementen in het verhaal van Tolkien). Die is er dus degelijk wel, zouden mensen moet raden waar hij zit en krijgen ze zo eventueel de ring met een bijhorende killfunctie ofzo?
Steensteen waarom doen we niet gewoon 1 dag van nu tot morgenavond ? dat kan toch net zo goed rip boombaard