AndroidHealthClinic

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Tot nu toe zijn de hints allemaal redelijk moeilijk geweest. De woensdaghint is wel heel erg makkelijk terug te leiden naar mij. Ik zou daar niet zo snel mn conclusies over trekken..

We zijn al een aantal belangrijke rollen kwijtgeraakt.. Het zou een slechte move zijn om mij er uit te stemmen.. Jullie zullen mijn forces nodig gaan hebben als jullie de king willen verslaan. Check het dagverhaal nog even.. Kan de hint niet weggeven, want dan ben ik straks het slachtoffer van de king.

Ik ga mee met krimlo @ NickyCF

Ook vanwege het dagverhaal + ze heeft nog niets bijgedragen.

Tot nu toe zijn de hints allemaal redelijk moeilijk geweest. De woensdaghint is wel heel erg makkelijk terug te leiden naar mij. Ik zou daar niet zo snel mn conclusies over trekken..

We zijn al een aantal belangrijke rollen kwijtgeraakt.. Het zou een slechte move zijn om mij er uit te stemmen.. Jullie zullen mijn forces nodig gaan hebben als jullie de king willen verslaan. Check het dagverhaal nog even.. Kan de hint niet weggeven, want dan ben ik straks het slachtoffer van de king.

Ik ga mee met krimlo @ NickyCF

Ook vanwege het dagverhaal + ze heeft nog niets bijgedragen.

Er zijn al een heel aantal goede spelers uit, zo obvious vond ik de woensdag hint niet, anders had ik hem zelf wel gevonden. Alleen degene die redelijk actief zijn in dag goed gemaakt/verpest kunnen dit weten, ik ben dit en nog had ik de link niet gelegd. Ik vind het een realistische hint en zeker waard om jou eruit te stemmen.

en de grootste bullshit trouwens dat je verwijst naar het dagverhaal van gisteren en de hint

dit weet ik 100% zeker namelijk, je bent rollen aan het claimen die je niet hebt

Er zijn al een heel aantal goede spelers uit, zo obvious vond ik de woensdag hint niet, anders had ik hem zelf wel gevonden. Alleen degene die redelijk actief zijn in dag goed gemaakt/verpest kunnen dit weten, ik ben dit en nog had ik de link niet gelegd. Ik vind het een realistische hint en zeker waard om jou eruit te stemmen.

Nu ik weet vanwaar de hint komt heb ik zelf eens kunnen kijken (ik bekijk niet zoveel topics als jullie op dbb) en de hint lijkt mij vrij aannemelijk. HillR dus

nice als Hill nu slecht is komt er een hoop duidelijkheid in de goed/slecht verhoudingen

Denk je dat krimlo HillR aan het verdedigen is?

nee, kijk maar naar zijn post edit

die had hij beter ff in een nieuwe post kunnen zetten

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

1 vrouw heeft ineens een lange baard gekregen, wat erg raar is want de andere vrouw heeft helemaal geen baard

deze komt er ook nog eens bovenop, aangezien ik al denk te weten wie gandalf is wordt Hill voor Saruman alleen maar zekerder

de dwergen hebben ook baarden, maar niet zo lang als die van saruman/gandalf

Hnnnnnnngggggggggg :heart:

• Like
Waarderingen: mat
Ik ga mee op HillR.

Laatst bewerkt:
Stemmen jullie allemaal al voor de dinsdag?

het is volgens mij redelijk obvious vandaag, kan me zelfs niet voorstellen dat er nog domme cults gaan proberen hill te redden

oeps, sorry jongens: wedstrijdspanning. Was het glas vergeten :o.

Stemmen we inderdaad vandaag al?

En mijn stem?

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven