wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Kan eigenlijk alleen uit het verhaal opmaken dat gandalf vannacht aragorn heeft beschermd zo snel gezien in de vroege morgen dan.
Ik denk van wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan eigenlijk alleen uit het verhaal opmaken dat gandalf vannacht aragorn heeft beschermd zo snel gezien in de vroege morgen dan.
Tot nu toe zijn de hints allemaal redelijk moeilijk geweest. De woensdaghint is wel heel erg makkelijk terug te leiden naar mij. Ik zou daar niet zo snel mn conclusies over trekken..
We zijn al een aantal belangrijke rollen kwijtgeraakt.. Het zou een slechte move zijn om mij er uit te stemmen.. Jullie zullen mijn forces nodig gaan hebben als jullie de king willen verslaan. Check het dagverhaal nog even.. Kan de hint niet weggeven, want dan ben ik straks het slachtoffer van de king.
Ik ga mee met krimlo @ NickyCF
Ook vanwege het dagverhaal + ze heeft nog niets bijgedragen.

Er zijn al een heel aantal goede spelers uit, zo obvious vond ik de woensdag hint niet, anders had ik hem zelf wel gevonden. Alleen degene die redelijk actief zijn in dag goed gemaakt/verpest kunnen dit weten, ik ben dit en nog had ik de link niet gelegd. Ik vind het een realistische hint en zeker waard om jou eruit te stemmen.
nice als Hill nu slecht is komt er een hoop duidelijkheid in de goed/slecht verhoudingen
1 vrouw heeft ineens een lange baard gekregen, wat erg raar is want de andere vrouw heeft helemaal geen baard
Ja, we kunnen net zo goed vandaag nog stemmen voor een verhaal. Kan denk ik wel (*kijkt Steensteen aan*)
het is volgens mij redelijk obvious vandaag, kan me zelfs niet voorstellen dat er nog domme cults gaan proberen hill te redden

Net zoals de cults die theyoungone niet gingen redden![]()
oeps, sorry jongens: wedstrijdspanning. Was het glas vergeten.
Stemmen we inderdaad vandaag al?