XXL Nutrition

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Rip beard :(

Ik mis iets met die woensdag hint ?!

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Hillr, want woensdag hhhnnnng

Een dik uur na het posten aangepast, wat stond er eerst dan ?

• Like
Waarderingen: Ot92
Rip beard :( Ik mis iets met die woensdag hint ?! ---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ---------- Een dik uur na het posten aangepast, wat stond er eerst dan ?

Apart, staat toch allemaal uitgelegd op de vorige pagina?

• Like
Rip beard :(

Ik mis iets met die woensdag hint ?!

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Een dik uur na het posten aangepast, wat stond er eerst dan ?

Mijn stem was niet dikgedrukt dus heb dat aangepast. Andere keer werd mijn stem hierom namelijk niet meegeteld. En de rest staat inderdaad op de vorige pagina ;)

Niet paranoia worden sanca :)

Ik doe mn best :roflol:

waar is iedereen
en het was zo duidelijk gister

• Like
HillR heb haar post van Woensdag Hnnnng ook zien passeren in "wat maakte vandaag jouw dag".
En volgens de tips kwam ik al uit dat 1 van de twee vrouwen een lange baard had (Sauruman).
Zou me sterk verbazen mocht HillR niet Sauruman zijn.

De hnnnggggg en omdat een van de twee vrouwen een flinke baard moet hebben lijkt HILLR idd Sauruman.

Soon zullen de cults ook wel inzien dat Hill niet meer te redden valt, echt een reddingsactie verwacht ik niet meer

Hillr voor de woensdaghint

Hillr, omdat woensdag hint.

Meegaan met de rest dan maar, Hillr

Ernstige zaak dit :(

• Like
Ben vandaag aan het werk tot een uur of 5 dus zal dan alles op een rijtje zetten.

Weten de nazgul wie saruman is overigens?

Terug
Naar boven