Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Bezoekers in dit topic

Ben vandaag aan het werk tot een uur of 5 dus zal dan alles op een rijtje zetten.

Weten de nazgul wie saruman is overigens?

De Nazgûl, Saruman en Sauron weten van mekaar wie ze zijn. Ze weten niet wie de wolf is.

De wolf weet ook niet wie de cults zijn.
 
Als je toch een burger bent zou je met goeie argumenten moeten komen (want je speelt wel sterk meestal) maar de hint is vrij duidelijk en niet naast te kijken.

Ik heb reeds eerder mijn goed zijn al beargumenteert. Diaephi schreeuwt daar zo overheen en iedereen volgt. Wat mijn inziens meer richting hen wijst dan richting mij.

Er is niet één iemand voor mij opgekomen toen de stemming richting mij leidde. Zou toch genoeg moeten zeggen.

Dat in het verhaal wordt gesteld dat de Saruman is het al bijna woensdag mompelt kan ik niets mee.

Ik zeg in het "wat maakt je dag goed topic" altijd "Hnnnngg Woensdag". Maar niet "Is het al bijna woensdag?".

Het is vrij moeilijk jezelf te verdedigen als je binnen korte tijd de helft van de spelers tegen je krijgt. Dan heeft het niet veel nut meer lijkt mij.
 
Ik zeg in het "wat maakt je dag goed topic" altijd "Hnnnngg Woensdag". Maar niet "Is het al bijna woensdag?".

Komt op hetzelfde neer, toch :o

Fuark, kwam net deze tegen, is dit zo ook echt in de film(s) :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Komt op hetzelfde neer, toch :o

Fuark, kwam net deze tegen, is dit zo ook echt in de film(s) :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

What ever suits the cults best heh ;)

Ik zeg het altijd op de woensdag zelf.. dat het woensdag is.

Ik zeg nooit "is het al bijna woensdag". Maargoed, het is natuurlijk op te vatten zoals het het beste uitkomt toch ;)
 
Komt op hetzelfde neer, toch :o

Fuark, kwam net deze tegen, is dit zo ook echt in de film(s) :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol: @ spoiler
 
Ik heb reeds eerder mijn goed zijn al beargumenteert. Diaephi schreeuwt daar zo overheen en iedereen volgt. Wat mijn inziens meer richting hen wijst dan richting mij.

Er is niet één iemand voor mij opgekomen toen de stemming richting mij leidde. Zou toch genoeg moeten zeggen.

Dat in het verhaal wordt gesteld dat de Saruman is het al bijna woensdag mompelt kan ik niets mee.

Ik zeg in het "wat maakt je dag goed topic" altijd "Hnnnngg Woensdag". Maar niet "Is het al bijna woensdag?".

Het is vrij moeilijk jezelf te verdedigen als je binnen korte tijd de helft van de spelers tegen je krijgt. Dan heeft het niet veel nut meer lijkt mij.

wie durft jou nu nog te verdedigen met zulke duidelijke hints :roflol:
 
Hill of Nicky....
 
Heb echt het idee dat de burgers elkaar opnaaien en de nazgul zich rot lachen om alles, of gewoon inactief zijn.

Zal morgenavond een lijstje maken met stemgedrag wat vorige game goed werkte, maar daar hadden we het geluk de eerste dag al een slechterik uit het spel te hebben gestemd.

Met frisse tegenzin ga ik mee op Hill omdat ik denk dat het wel een hele stomme hint richting hill moet zijn met haar overbekende woensdag gedoe. Kan ook opzettelijk gedaan zijn door de spelleider om het slechte kamp bewust uit te dunnen.

HILLR
 
Laatst bewerkt:
Heb echt het idee dat de burgers elkaar opnaaien en de nazgul zich rot lachen om alles, of gewoon inactief zijn.

Zal morgenavond een lijstje maken met stemgedrag wat vorige game goed werkte, maar daar hadden we het geluk de eerste dag al een slechterik uit het spel te hebben gestemd.

Met frisse tegenzin ga ik mee op Hill omdat ik denk dat het wel een hele stomme hint richting hill moet zijn met haar overbekende woensdag gedoe. Kan ook opzettelijk gedaan zijn door de spelleider om het slechte kamp bewust uit te dunnen.

HILLR

Zo telt je stem niet he

Ik zou hem dikgedrukt maken, maar als je zou willen dat die niet telt.. Tjaa dan zou ik t zo laten
 
Hill of Nicky....

Aparte is dat Nicky nog altijd in het spel zit terwijl ze eigenlijk nog niets heeft gedaan. Dan zou ik denken dat ze misschien voor het slechte kamp wel niet onbelangrijk is. Wolf kan ze onmogelijk zijn volgens mij want daarvoor is ze veel te inactief maar misschien sauron?
 
nja, het is niets voor mij zo inactief te zijn, dat klopt Wauter. Maar zoals jullie verder kunnen zien, ben ik ook nauwelijks in andermans logjes geweest en überhaupt veel inactiever op DBB dan anders.
Wellicht komt daar morgen weer verandering in gelukkig.

En voor diegenen die van vergelijken houden: kijk ook eens bij eerdere DBB games waar ik bij de cults zat, ook daar was ik verre van inactief.

Ik zie helaas weinig verdere hints dan de woensdag, alhoewel Hill wel een punt heeft dat het uit te leggen is zoals je wil. Ik ben nog over te halen, maar voorlopig staat hij op HillR
 
heeft nu wel iedereen gestemd ?
 
Ik ben terug van weggeweest, en ik stem ook maar op Hillr
 
20:00

nu nog bidden dat Tom Bombadil niet heeft besloten slecht te gaan Hill's rol te verwisselen

manman die rollen van jouw spel steensteen
 
20:00

nu nog bidden dat Tom Bombadil niet heeft besloten slecht te gaan Hill's rol te verwisselen

manman die rollen van jouw spel steensteen

Tom kan pas vanaf dag 5 wisselen :)
 
Tom kan pas vanaf dag 5 wisselen :)

Staat niet zo in de OP.

Maar ok post het verhaal nu maar, dat had je al 100x geschreven kunnen hebben de afgelopen 3 dagen :rolleyes:
 
Back
Naar boven