Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Bezoekers in dit topic

Was stroomstoring bij ons...

NickyCF
 
2 dagen pauze en dan nog 2 late stemmers, only @Dbb :roflol:
 
eru type net zijn hele verhaal toen de pagina 404'de

verhaal komt zo weer
 
Straf dat de schepper van alles dat voorheeft

Misschien een stille hint ? Ik heb al epic lang geen 404 melding meer gehad hier op Dbb

Blz 404 ? :dunno:
 
Misschien een stille hint ? Ik heb al epic lang geen 404 melding meer gehad hier op Dbb Blz 404 ? :dunno:

Als beschermer van de wereld zou bovenstaande persoon wel tegen wat moeten kunnen volgens mij.
 
Verhaal dag 3

"Huh?" dacht Eru "Waarom ligt het internet er ineens uit?" En hoe kan de oudste god een opa hebben die op bezoek komt? Enfin, terug naar de zaken in het pittoreske Midden-Aarde, waar tovenaars zich erg druk maken over de afwezigheid van Eru. Een andere tovenaar maakt zich er totaal niet druk om en slaapt rustig verder tot de woensdag, totdat hij door een aantal menschen van zijn bed geschopt wordt. "Schiet 'm neer elf!" riep Gandalf, die even niet op de naam van de boself kon komen. De Witch-King neemt nog even polshoogte, en is verder verheugd dat de volken hem nog steeds niet weten te traceren. Gollum komt ook nog even om de hoek kijken, maar Saruman was al gevallen. Een sterke stap van de Vrije Volken, hopelijk weten ze meer uit de graankorrels van de Witch-King te ontcijferen.

Saruman-saruman-20940243-500-199.gif


HillR is dood
Ze was Saruman
 
Stonestone has delivered
 
Daffy has delivered
 
Daffy cultdoder. Nu is het aan de jager :) ik heb al wat goede rollen ontcijfert denk ik, morgen vrij dus lekker verder cultjagen.
 
Nice
 
Ik heb Hillr gekilled soort van , Heujj ik trakteer
 
Fred kwam er het eerst mee trouwens props, ik heb enkel de koppeling met de andere hint gemaakt en iedereen overtuigd

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Ik heb Hillr gekilled soort van , Heujj ik trakteer

E-boks
 
Fred kwam er het eerst mee trouwens props, ik heb enkel de koppeling met de andere hint gemaakt en iedereen overtuigd

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------



E-boks

:cool: nu de andere nog
 
Back
Naar boven