MuscleMeat

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Bezoekers in topic

HighonX

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
1 feb 2014
Lengte
1m81
Massa
88kg
Ik stel me vragen nu wel bij Stevanoch en loydd

Waarom stemt steffie op Nicky als het toch overduidelijk is dat hill een cult is.

Loydd stemd wel op hill, maar vergeet de naam dik gedrukt te maken. Loydd is een ervaren speler, zoiets vergeet je dan toch bijna niet. Daarna veranderde hij het wel... Maar toch just some speculations. Het gaat diep

Laatst bewerkt:

fred22

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 jun 2012
Lengte
1m80
Ik stel me vragen nu wel bij Stevanoch en loydd

Waarom stemt steffie op Nicky als het toch overduidelijk is dat hill een cult is.

Loydd stemd wel op hill, maar vergeet de naam dik gedrukt te maken. Loydd is een ervaren speler, zoiets vergeet je dan toch bijna niet. Daarna veranderde hij het wel... Maar toch just some speculations. Het gaat diep maar toch

Ik zet ook mijn vraagtekens bij loydd. Zijn laatste vraag, kan even niet copy paste want zit op mobiel, vond ik een beetje van kijk mij goed zijn. Of de cults van elkaar wisten dat ze cult waren o.i.d. Ik denk dat hij het antwoord al wel wist omdat hij een cult is en zich zo in goed daglicht Zet.

Nicky!

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
30 dec 2013
Lengte
1m60
Massa
56kg
:cheer:

die graankorrels: zou dat op bier slaan en moeten we een beruchte zuipschuit zoeken?

drbrik

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
28 mei 2014
sorry meegelezen tot en met gisteren, wilde vanmiddag op het gemak alles nalezen. Had het planbureau nog even besloten om me ineens een nachtdienst gegeven. Dus ik heb nog even een tukkie gedaan. Hoop morgenmiddag wat actiever mee te kunnen doen.

lloydatoni

Monstrous Giant
Relnicht
Lid geworden
1 nov 2011
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
1%
Ik heb Hillr gekilled soort van , Heujj ik trakteer

En het is woensdag, toeval?

WP

---------- Toegevoegd om 06:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:40 ----------

Ik zet ook mijn vraagtekens bij loydd. Zijn laatste vraag, kan even niet copy paste want zit op mobiel, vond ik een beetje van kijk mij goed zijn. Of de cults van elkaar wisten dat ze cult waren o.i.d. Ik denk dat hij het antwoord al wel wist omdat hij een cult is en zich zo in goed daglicht Zet.

Als ik cult was had ik gewoon niet gestemd, was niemand geweest die me dan verdacht zou hebben.

Wengstertje

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2012
Lengte
1m78
Massa
84kg
Vetpercentage
7%
Gollum komt ook nog even om de hoek kijken, maar Saruman was al gevallen.

1 van de latere stemmers dus? maar zit tie bij het goede of het slechte kamp?

Nicky!

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
30 dec 2013
Lengte
1m60
Massa
56kg
idd, kun je niets mee.

En waar blijft het ochtendverhaal inderdaad??

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
jezus steensteen leeft wel de uitslaap lefen

Steensteen

Huge Freak
Lid geworden
12 aug 2013
Lengte
1m86
Massa
90kg
Verhaal nacht 3

Een hele bijzondere nacht vandaag. Gandalf had vannacht even helemaal geen zin om de wereld te beschermen en ging lekker een pijpje roken. De Witch-King reed rond in het westen van Midden-Aarde, op zoek naar een nieuwe prooi. Hij zat rustig te zingen op zijn paard, tot hij een ander gezang hoorde. "Niemand anders zal zingen dan ik!" riep de Witch-King. Hij stormde het gespannen bos in, waar vanachter een boom een mannetje aan kwam gedanst. "OPROTTEN UIT MIJN BOS!" riep Tom, en schopte de Witch-King het bos uit. Helemaal van zijn stuk besloot de Witch-King maar om lekker met zijn mace te gaan slingeren (no homo).

Niemand is dood

3qfijn.jpg

Nicky!

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
30 dec 2013
Lengte
1m60
Massa
56kg
gelukkig geen goede dood, maar heerlijke timing, twee rollen omgeruild....oef lastig

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
steensteen gaf gister aan dat Tom bombadil pas vanaf dag 5 kan ruilen

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Penose

Omwille van redelijk inactief, laat stemgedrag en hints

wauter

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2008
Stevanovich

Leek gisteren HillR te verdedigen en bleef bij zijn stem op NickyCF, zo laat nog wisselen zou het alleen maar verdachter maken.

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Stevanovich

Leek gisteren HillR te verdedigen en bleef bij zijn stem op NickyCF, zo laat nog wisselen zou het alleen maar verdachter maken.

Mij leek Stefan ook verdacht, maar het blijven met zijn stem op Nicky kan ook aan zijn goede rol gelegen hebben, het was toch al hopeloos voor Hill

Naar boven