XXL Nutrition

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Waarom zouden die mij willen redden ?

Haaha.. Gab lees nou eens heel goed.

Stefanovich eruit stemmen is heel dom, precies om wat Nicky zegt.

Wauter had het gisteren fout en hij wordt nu toch weer klakkeloos gevolgd. Zonde..

Tjoek Tjoekkkkk

Omdat ik 100% geen cult ben... Penose

Ik ook niet..

Dat zei hillr ook

Voor de nieuwe(re) spelers, in karma mag er NIET over het spel gepraat worden !!

Zit ik lekker de pagina's van achter naar voor te lezen kom ik er ineens achter dat ik dood ben. Toch jammer:(

Ik heb er geen enkel probleem mee om op penose te stemmen maar weet dan wel dat ik niet de verantwoordelijk zal dragen als blijkt welke rol hij heeft.

In welk verhaal komt er naar voren dat hij 1 van de goede is?

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Zit ik lekker de pagina's van achter naar voor te lezen kom ik er ineens achter dat ik dood ben. Toch jammer:(

:roflol:

Waarom stefano?

Ging als enige op Nicky toen bij HillR wat ik wel een beetje raar vond maar ik ben bereid van nog te veranderen hoor.

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

In welk verhaal komt er naar voren dat hij 1 van de goede is? ---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ---------- :roflol:

Hij is niet persee goed of slecht.

In dit verhaal zit de hint naar wie hij is.

Verhaal 2b
SPOILERS: VERBERG
Verhaal nacht 2

Nadat de Witch-King die twee homers neergestoken had, keek hij nog even of ze wat waardevols bij zich hadden. De dikke hobbit had alleen een pak chocolademelk mee, maar wat wel interessant is, is dat de harige hobbit een ring bij zich droeg. "Mooizo, kan ik lekker verpatsen op marktplaats" denkt de Witch-King. Op het moment dat hij de ring op wil pakken, springt er ineens een vreemd figuur op zijn rug! "MY PRECIOUS!11!!" Hij pakt de ring en verdwijnt. "Eruverdomme waar heb ik dit nu weer aan verdiend?!?" roept de Witch-King. Om zich af te reageren besluit hij een bos in de hens te zetten, want wat is er nou leuker dan een fikkie stoken? Hij kijkt nog even in de ronde of Gandalf niet in de buurt is, maar Gandalf was met een zekere doler uit het noorden een patatje mayo aan het eten. Dus de Witch-King scrollt even naar beneden en pakt zijn molotov en gooit 'm het bos in. Even later hoort hij een luidt geschreeuw "SAAARUUUUUUMAAAAAAAAAAAAAAAN!!!". De Witch-King schrikt zich een ongeluk en rijdt gauw weg. Saruman schrikt wakker van de schreeuw en mompelt "Is het al woensdag???" en valt weer in slaap.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Tot wanneer is het dag overigens Steensteen? 20u? Kan dat eventueel wat later zijn? Ik wil wel alles nog eens op mijn gemak kunnen bekijken. Zal pas rond 20u thuis zijn namelijk.

Ging als enige op Nicky toen bij HillR wat ik wel een beetje raar vond maar ik ben bereid van nog te veranderen hoor.

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Legolas en Gimli zitten ook nog steeds in het spel he

Terug
Naar boven