- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb er geen enkel probleem mee om op penose te stemmen maar weet dan wel dat ik niet de verantwoordelijk zal dragen als blijkt welke rol hij heeft.
Zit ik lekker de pagina's van achter naar voor te lezen kom ik er ineens achter dat ik dood ben. Toch jammer![]()

zit ik lekker de pagina's van achter naar voor te lezen kom ik er ineens achter dat ik dood ben. Toch jammer![]()

In welk verhaal komt er naar voren dat hij 1 van de goede is? ---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------![]()
" en valt weer in slaap.Ging als enige op Nicky toen bij HillR wat ik wel een beetje raar vond maar ik ben bereid van nog te veranderen hoor.
---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------
Tot wanneer is het dag overigens Steensteen? 20u? Kan dat eventueel wat later zijn? Ik wil wel alles nog eens op mijn gemak kunnen bekijken. Zal pas rond 20u thuis zijn namelijk.