Fitness Seller

BB_

Iets met genen en AAS speelt ook een rol. Verder lijkt het er op dat ik door mijn hardloopverleden met slow-twitch fibers opgescheept zit. :treuren:
Aha! Dat probleem moet ik ook hebben..

Ik ren al jaren weg van mijn verantwoordelijkheden:loopband:

Die instelling heb ik ook een beetje, want te geforceerd op zoek gaan werkt ook niet.
Je hoeft ook niet te zoeken, maar als je een vrouw wil moet je ze wel tegenkomen. Daarmee bedoel ik niet perse internetdaten of tinder, dat heb ik zelf ook weleens gedaan, vind ik geen reet aan. Wat ik wel doe is veel verschillende mensen ontmoeten en dat werkt. Het gros van de vrouwen is niet eens interessant en je merkt al heel snel of ze enige interesse in je hebben. Wanneer je alleen maar focust op één vrouw of wacht tot ze toevallig langskomt kun je lang gaan wachten, er zijn misschien uitzonderingen, maar niet veel. Bovendien heb je door een afwachtende houding ook weinig keus.

Verder lijkt het er op dat ik door mijn hardloopverleden met slow-twitch fibers opgescheept zit. :treuren:
Je kan door gerichte training daarin wel enigszins de functie enigszins veranderen. Stel je een vrouw zonder make-up en dezelfde vrouw die zich heeft opgemaakt; zelfde vrouw maar ander aangezicht. Zo zou het ook door gerichte training van motorunits kunnen resulteren in andere functionaliteit van spiervezels. Dat is nog iets anders als iemand die aan het andere eind van het spectrum zit maar er is dus enige hoop.

Werken eten trainen mealpreppen slapen huishouden en het liefst niet afwijken van mijn schema. Dus een avondje iets anders doen past lastig en een training skippen voor een dagje uit of een avondje stappen gaat er bij mij niet in, of met heel veel moeite en ongemak.

Klinkt als harpep, maar dan tot de 3de macht verheven o.i.d.

Tja ieder zijn ding. Maar idd van een relatie moet je wel werk maken, dat komt niet zomaar aanwaaien.

Wat versta jij dan onder werk van maken?

In mijn optiek moeten bepaalde zaken in een goede relatie namelijk 'van zelf' gaan (niet gelijk aan vanzelfsprekend zijn overigens)
Forceren om ergens iets van te maken wat er eigenlijk niet (meer)is, blijkt totaal zinloos op termijn. (met forceren bedoel ik overigens niet hetzelfde als je best doen voor iemand omdat je van die persoon houdt)

ALLE relaties om mij heen waar op een bepaald punt werd gesteld dat beiden wel 'aan hun relatie moesten werken' waren gedoemd tot mislukken...

Wat versta jij dan onder werk van maken?

In mijn optiek moeten bepaalde zaken in een goede relatie namelijk 'van zelf' gaan (niet gelijk aan vanzelfsprekend overigens)
Forceren om ergens iets van te maken wat er eigenlijk niet (meer) is is totaal zinloos op termijn. (overigens niet hetzelfde als je best doen voor iemand omdat je van die persoon houdt)

ALLE relaties om mij heen waar op een bepaald punt werd gesteld dat beiden wel 'aan hun relatie moesten werken' waren gedoemd tot mislukken...

werk van maken als in je best doen om wel iemand te ontmoeten/contact te maken.

het hof maken is juist het leukste ....:p

Dat mensen dat steeds zeggen? Of daadwerkelijk met vrouwen praten?

Zullen we na de DBB meet @Bert mee Rotterdam in nemen?
Gaat een wereld voor hem open.
inb4 'Rotterdam is een kutstad om te stappen'

Ja, gezellig naar Strano met z’n allen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben je ook RotterdammerT (of omgeving)?
Tot mijn 27ste levensjaar in Barendrecht gewoond, onder de rook van. (Vanaf mijn 18de enkel in het weekend thuis wegens Defensie.) Woon nu sinds 3 jaar in Breda.
Je hoeft ook niet te zoeken, maar als je een vrouw wil moet je ze wel tegenkomen. Daarmee bedoel ik niet perse internetdaten of tinder, dat heb ik zelf ook weleens gedaan, vind ik geen reet aan. Wat ik wel doe is veel verschillende mensen ontmoeten en dat werkt. Het gros van de vrouwen is niet eens interessant en je merkt al heel snel of ze enige interesse in je hebben. Wanneer je alleen maar focust op één vrouw of wacht tot ze toevallig langskomt kun je lang gaan wachten, er zijn misschien uitzonderingen, maar niet veel. Bovendien heb je door een afwachtende houding ook weinig keus.
Ik hoop iemand in/om de sport te ontmoeten, dan hebben we ook gelijk een gedeelde hobby en misschien ook wel levensstijl.
He’s just playing hard to get.
:roflol:
Eerder playing to get nothing. En dat lukt hem aardig.
Easy job.
Je kan door gerichte training daarin wel enigszins de functie enigszins veranderen. Stel je een vrouw zonder make-up en dezelfde vrouw die zich heeft opgemaakt; zelfde vrouw maar ander aangezicht. Zo zou het ook door gerichte training van motorunits kunnen resulteren in andere functionaliteit van spiervezels. Dat is nog iets anders als iemand die aan het andere eind van het spectrum zit maar er is dus enige hoop.
Ik heb inderdaad wel eens gelezen dat die omvorming wel mogelijk is, heb zo de bron niet bij de hand.
Da's inderdaad zeer arbeidsintensief, zeker voor iemand met autistische neigingen. :o
You get the point.
Zullen we na de DBB meet @Bert mee Rotterdam in nemen?
Gaat een wereld voor hem open.
inb4 'Rotterdam is een kutstad om te stappen'
Ik vind stappen helemaal kut en mijn autistische 'ik' al helemaal. Bovendien verwacht ik niet iemand tegen te komen die bij mij past tijdens iets wat helemaal niet bij mij past. Als je een hekel hebt aan iets, ga je dat toch ook niet doen om daar een vrouw bij tegen te komen.

Terug
Naar boven