Fitness Seller

BB_

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hetzelfde probleem: pwo met dmaa of unstoppable V1, na de training kreeg ik daar een (lichte) crash van en ik moest mezelf pushen om iets te eten. Die crash ging dan wel over nadat ik iets gegeten had, maar je moet het dus wel eerst kunnen :P

Per se is zonder accent aigu :devilnana:Mijn excuses, ik wou je gewoon ook eens verbeteren :burns:
GVD ik twijfelde nog, helaas geen spellingscontrole hier. Karma heb je nog van me te goed. Ben je op de meet? Krijg je een scoopje special blend van me ;);).

Je schreef ook nog ergens dat je je armen "meette"...

De storm is gaan liggen hier. Geen intrigerende vragen meer? Minder schokkende vragen mogen ook.

Ondanks die lange zwembroek (ik kom uit de tijd van de speedo's) heb je je behoorlijk blootgegeven, jongeman. :thumb:

Eerlijk is eerlijk. Velen hier zullen niet de informatie geven die jij hebt gegeven de afgelopen dagen. Dat gezegd hebbende.

Waarom ben je aan deze sport begonnen en wat is jouw "drive"

Dappere log hier. Maar ook een serieuze vraag, het valt mij op dat enkele daargelaten, veel bb-ers (ik hoop dat ik dit goed spel met alle spellingsfascisten hier) een kat hebben. Loopt er in huize Bert ook een pluisbeest rond?

Dappere log hier. Maar ook een serieuze vraag, het valt mij op dat enkele daargelaten, veel bb-ers (ik hoop dat ik dit goed spel met alle spellingsfascisten hier) een kat hebben. Loopt er in huize Bert ook een pluisbeest rond?
In. En hier ben ik ook wel benieuwd naar! Andere pluizenballen mogen ook vermeld worden. :cool:

is er vroeger iets traumatisch gebeurt waardoor je zo in het leven staat

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven