XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

Ano_1991_9

Huge Freak
uitgeschakeld
10 media-items
Waardering
445
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Ik ben weer eens van plan mijn trainingen op te schrijven.

Stats :

1.87m
83.2kg
bf% , blijft gissen , ik gok rond de 12%

Trainingstijd : Euhm ben begonnen vorig jaar in januari met thuis sit ups doen en push ups. Heb dan tegen juni een bankje gekocht met barbell etc. En daar dan op inventieve wijze mee getrained , maar toen liep ik echt veel , stond ook goed droog , maar niet zoveel massa. Tegen januari , na ijskoude trainingen in mijn garage naar een kleine gym geweest. Daar ging ik echt goed vooruit en de dumbbells werden te licht. En dan rond Maart-April naar de oxygen in Waregem gaan trainen. Dit nu al bijna een half jaar. Laten we dus zeggen dat ik ongeveer 1jaar goed train. Waarvan 6-8maanden heel erg goed :').

DL : 1x150
BP : 3x100
Squat : 3x110

Heb hier nog 2 gewone foto's , andere komen nog , maar voorlopig moeten jullie hier maar een beetje een beeld mee vormen :').

29zbxwl.jpg

Trainingen :

1ste training op vrijdag 31/07/91

Benen en buikspieren.

Squat

• 5*60
  • 5*80
  • 5*100
  • 3*110
Legpress ( ik weet niet hoeveel de plaat en bar wegen , de gewichten = de schijven)

• 5*100
  • 5*140
  • 5*180
  • 3*200
  • 3*210
Seated legpress

• 10*50
  • 8*70
  • 7*110
  • 5*170
  • 3*210
Leg extension

• 10*50
  • 5*70
  • 5*80
  • 5*100
  • 4*115 PR
  • 3*135 PR ( hoger kan ook niet meer , heel erg tevreden hierover)
Omgekeerde leg extension ( voor hamstrings , weet de naam niet)

• 10*50
  • 8*70
  • 5*80
  • 3*100

Einde been training :)

Dan buikspieren , een hoop statische oefeningen afgewisselt met crunches. Ik train ze maar 1x per week , soms zelfs minder. Dus dan ga ik er meestal wel goed voor. Wel geen zin om het op te schrijven ,weet geen namen van oefeningen.

UB-Training van Maandag 3/08 komt in de volgende post.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
UB - Training

Chest :

Flat BP :

• 20*20
  • 8*60
  • 5*80
  • 5*90
Decline BP :

• 8*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 3*100 PR
Fly machine ( de enig dag doe ik machine de andere dag met losse dumbbells)

• 13*40
  • 10*60
  • 7*80
  • 5*105

Schouders :

Dumbbell Press : ( g ewicht per dumbbell)

• 8*20
  • 6*24
  • 5*28
  • Helaas niemand die ik kende in de gym om te helpen , PR staat op 3*32
Side latteral raises : ( gewicht per dumbbell )

• 5*13
  • 5*11
  • 7*9
  • 7*5
  • 10*3
Zonder pauzes , geeft brandend gevoel op de side delts.

Front raises :

• 5*14
  • 5*16
  • 4*18 ( per arm , gewicht per dumbbell )
Dan nog oefening met cable crossovers voor de achterste schouderspieren.

en MP :

• 8*40
  • 5*50
  • ( Pr staat op 2x 60kg)

Rug :

Lat pulley :

• 8*40
  • 6*55
  • 5*70
  • 3*80
Lat pulley met ander handvat , iets schuiner zitten en meer focuss op de lats.

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
Seated row :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
Seated machine row , met wijde grip.

• 8*50 per arm
  • 7*80
  • 5*100
  • 3*120
BOR :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
Deadlift is voor morgen , had nog wat pijn in onderrug van die dag stabiel te scheppen bij mijn pa.

Reverse machine fly's , fly machine maar omgekeerd zittenn :

• 10*20
  • 8*30
  • 5*40
  • 3*50

Dan nog beetje isolatie voor triceps en biceps :

Barbell curls :

• 10*30 wide grip
  • 10*30 schouderwijdte-grip
  • 8*30 small grip
Ook snel na elkaar , zorgt weer voor dat brandend gevoel.

Dan nog biceps oefening met cables :

Lateral cable biceps curl

• 10*20 ( gewicht per arm)
  • 8*30
  • 5*40
  • 3*45
Triceps :

Triceps extension :

• 8*26 ( 1 dumbbell met 2 handen )
  • 5*30
  • 5*32
Triceps pulldown , seated ( op de knieën )

• 10*30
  • 8*40
  • 5*45
Had voor de training 6km gelopen als cardio , wel bloedheet imo. Had niet zoveel energie die training maar het moest gebeuren.

Vandaag was rustdag , morgen weer UB en dan overmorgen Benen.

Laatst bewerkt:
17 oef 1 training?

Waarom?

Succes met je logje,

In mijn ogen véél te lange trainingen... of véél te weinig rust tussen sets.
17x4=68... je zou al meer dan een uur minimaal moeten rusten.
Terwijl een complete training IMO gewoon binnen 60minuten gedaan kan zijn.
Veel langer is niet nodig.

Succes met je logje,

In mijn ogen véél te lange trainingen... of véél te weinig rust tussen sets.
17x4=68... je zou al meer dan een uur minimaal moeten rusten.
Terwijl een complete training IMO gewoon binnen 60minuten gedaan kan zijn.
Veel langer is niet nodig.

Ik verwachtte idd ook dat deze reacties gingen komen. En terecht. Ik train al een half jaar zo en ik boek op alle vlakken vooruitgang. Er is wel redelijk wat rust tussen de sets , behalve bij bepaalde oefeningen waar het juist de bedoeling is om een brandend gevoel te krijgen ( biceps en side raises ).

Split zie ik ook niet echt zitten , train meestal maar 5 dagen , dus 3x UB en 2 LB lijkt me ideaal , soms valt er eens eentje weg.

Velen zullen het overdreven vinden , maar ik heb er de energie voor. Ik wil volledig UB trainen en genoeg oefeningen per spiergroep. Anders heb ik niet echt het gevoel dat ik heb getrained.

Ik hoop wel dati k me weer niet teveel zal moeten verdedigen op dit vlak , zolang er vooruitgang is maakt het toch niet echt uit? Als het neit meer lukt zal ik ook mijn trainingsmethoden veranderen.

Bedankt :)

sterk manneke.. ga je log in de gaten houden!!

Ik verwachtte idd ook dat deze reacties gingen komen. En terecht. Ik train al een half jaar zo en ik boek op alle vlakken vooruitgang. Er is wel redelijk wat rust tussen de sets , behalve bij bepaalde oefeningen waar het juist de bedoeling is om een brandend gevoel te krijgen ( biceps en side raises ).

Split zie ik ook niet echt zitten , train meestal maar 5 dagen , dus 3x UB en 2 LB lijkt me ideaal , soms valt er eens eentje weg.

Velen zullen het overdreven vinden , maar ik heb er de energie voor. Ik wil volledig UB trainen en genoeg oefeningen per spiergroep. Anders heb ik niet echt het gevoel dat ik heb getrained.

Ik hoop wel dati k me weer niet teveel zal moeten verdedigen op dit vlak , zolang er vooruitgang is maakt het toch niet echt uit? Als het neit meer lukt zal ik ook mijn trainingsmethoden veranderen.

Bedankt :)

Tsa, gelijk heb je inderdaad... zolang je (goed) vooruit gaat, en dit voor je werkt moet je gewoon zo doorgaan.;)

ohhh dat chickie op die foto's wordt lekker onder handen genomen.

Geile foto die eerste waar ze op de grond ligt, more pics please.

noot; als ze onder de 16 laat maar zitten.

oja succes met je nieuwe log trouwens.

zorg maar liever dat je 20 kg op je BOR's en deadlifts krijgt... massabouwers voor rug bij uitstek :cool::cool:

Die ook natuurlijk , 170kg deadlift zou wel cool zijn. Alleen sukkel ik op dit moment een klein beetje met mijn onderrug door wat zwaar werk bij mijn pa, en bij werken kan je niet altijd de juiste techniek gebruiken om te heffen. Maar vandaag komt DL zeker weer aan bod :).

ohhh dat chickie op die foto's wordt lekker onder handen genomen.

Geile foto die eerste waar ze op de grond ligt, more pics please.

noot; als ze onder de 16 laat maar zitten.

oja succes met je nieuwe log trouwens.

Das mijn vriendin :') , ze wordt er binnen 2 maand 17. Ik post mss wel nog eens wat foto's speciaal voor jouw :').

Kijken kan toch wel Loo?:)

Volgens mij gaat dit een goed topic worden!

s6 man met het realiseren van je doelen

Kijken mag altijd :'). Thx :D

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Tsa, gelijk heb je inderdaad... zolang je (goed) vooruit gaat, en dit voor je werkt moet je gewoon zo doorgaan.;)

Bedankt :'). Als het niet meer lukt ga ik ook zeker mijn trainingsmethoden veranderen. Maar ik hou er gewoon van om echt een 1.30 , soms beetje langer, voluit te gaan , ik zweet me meestal ook te pletter, heb ik meteen wat cardio erbij ook xD.

Maar ik weet zelf ook dat het veel is, ik verwacht er af en toe nog commentaar op , ik ben altijd bereid te luisteren , alleen doe ik het wel graag zo :').

Ochtendtraining vandaag :). Wou de klemtoon wat meer op rug leggen.

5/08/09

RUG :

Wou eerst optrekken maarjah dr was al iemand bezig :(. Dus dan maar eerst deadlift.

Deadlift :

• 5*60
  • 5*80
  • 5*100
  • 3*130
  • 1*155 PR ( de 160 zat er niet in maar ik wou nog eens boven die 150 en het is dus gelukt :) )
Dan chin ups :

• 10x BW , wide grip
  • 3xBW+9kg, wide grip
  • 7x BW , small grip ( schouderbreedte eigenlijk)
  • 7x BW , wide grip
BOR :

• 8*50
  • 6*70
  • 3*80
Lat pulley :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
Lat pulley met kortere stang en handvaten :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
  • 4*85 PR
Seated cable row :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
En om af te ronden , fly machine , omgekeerd ( ik zoek nog wel de naam op :') )

• 10*20
  • 6*30
  • 5*40
  • 3*50

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 8*60
  • 5*80
  • 3*95
Decline BP :

• 8*60
  • 5*80
  • 5*90
Dumbbell fly's :

• 7*16 ( gewicht is per hand)
  • 5*20
  • 5*24
  • 3*26 PR
SCHOUDERS :

Dumbbell press :

• 8*20
  • 5*24
  • 5*28
  • 2*30 ( het naar omhoog krijgen van deze 2 kostte nogal wat inspanning en heb er maar 2 reps meer uitgekregen :( , voelde het wel heel erg goed imo )
Side raises :

• 8*13
  • 5*11
  • 5*9
  • 7*7
  • 8*5
  • 9*3
Soort supersetjes dus , snel na elkaar.

MP :

• 5*40
  • 4*50
Meer zat er niet in na die zware DB- press :(

Dan om af te ronden nog wat biceps en triceps , had niet zoveel tijd meer :

Biceps :

Hammer curls :

• 10*14

• 10*16
  • 10*20

Lateral cable biceps curl :

• 20*17
  • 10*30
  • 7*40
Triceps :

Triceps extension , 1 gewicht ( met 2 handen jwtwl :P ), achter het hoofd

• 8*30
  • 5*36 PR
Hierna nog snel ff 9 kg genomen en 3xBW+9kg opgetrokken.

Hier hield ik het voor bekeken :). Ik hoop vanmiddag nog wat kilometers te gaan lopen, als ik tijd vind , moet eerst naar mijn oma en hopelijk daartussen ergens wat lopen , moet redelijk vroeg naar dat feestje , we moeten nog achter drank xD.. Er zaten ook weer 2 gasten in de gym die dachten dat je een fysiek kreeg door biceps en buikspieren te trainen :').

Vanavond is er wel een feestje bij mijn neef , en ik blijf slapen. Veel kans dat ik redelijk wasted zal zijn. Het is alweer een tijdje geleden en heb eens zin om mij te laten gaan... Hopelijk nemen jullie mij dit niet te kwalijk :p.

De omkeerde leg extension heet leg curl ;)
En kijk heel erg uit met je deadlift als je last van je onderrug hebt.. ik heb er namelijk een blessure van.

Verder super man ;) ga zo door

Hehe..supersetjes zijn ****ing killers!:D

Gaat erg lekker Jonas!:)

De omkeerde leg extension heet leg curl ;)
En kijk heel erg uit met je deadlift als je last van je onderrug hebt.. ik heb er namelijk een blessure van.

Verder super man ;) ga zo door

Het rare is dat ik bij deadlift de dag erna enzo bijna nooit last heb. De techniek zit goed denk ik. Het is gewoon van 4u bakwagens te vullen , imo ook een killer voor de traps xD. Bij het werken kan je niet altijd de goeie beweging maken en ik had wat last , maar het is al bijna weer weg.

Kmoet idd wel oppassen ,zwakke rug zit in de familie , met name mijn pa , nonkel , opa. Harde werkers allemaal en door het vele werken is de rug wat minder, imo respect voor mijn pa hele dagen op de bouw. Het is soms zwaarder dan trainen xD. Bedankt man :).

Hehe..supersetjes zijn ****ing killers!:D

Gaat erg lekker Jonas!:)

Ja echt man , zeker die side raises das echt gewicht nemen , terugleggen nieuw gewacht , max aantal reps en terug. Die 3kg's zijn imo de zwaarste , klinkt raar , maar het is echt zo :').

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

owjah en helaas zal het lopen er niet meer inzitten :(. Jammer maarjah. Ik ga nu gaan helpen bij mijn neef en achter drank :'). Morgen dan die kater wat verwerken en tegen s'avonds benen trainen en wat kilometers lopen. Lopen helpt ook tegen katers :D.

is een dropset geen superset ;)

is een dropset geen superset ;)

Dropset dan :) , maar met soort van superset bedoel ik gewoon dat er haast geen pauze is tussen de gewichten. Het is vooral de bedoeling om die side delts echt te voelen. En ik voel ze echt goed met dropsets.

Maar bedankt voor de aanvulling :). Weet er trouwens iemand hoe de ''omgekeerde fly machine - oefening heet , xD. Anders help me onthouden dat ik morgen in een boek kijk ( boek ligt in de gym).

SUcces! Heftige trainingen! Wat is je doel eigenlijk?

Terug
Naar boven