- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is je schema eigenlijks? Train je elke dag alles ofzo?

.
. Maar het moet gewoon gedaan worden...Nice Jonas! Een zeer nette training! Succes met het lopen..![]()
, was de straight arm pulldown nog vergeten , heb daar ook PR'tje gezet
. Mjah das echt een zware oefening als je ze volledig strikt doet.40 cm guns is nice man!
Hoe je je schema deze week heb ingedeeld is een stuk beter!

je gaat lekkere kerel... een hoop volume, hoop niet dat het je de kop gaat kosten... less is sms more in deze sport
Ik denk dat het ook maximum nog een maand of 2 zal zijn. Tegen dat ik met mijn studie begin zal het zowieso minder zin. ( Lichamelijke opvoeding + bio en wss een 4de jaar engels) En dan ga ik ook eerder overstappen op een split. En ergens een brute gym vinden in Gent :') Waar ik mss in mijn tussenuurtjes wat kan gaan beulen.Was er ook blij mee , ook een nog altijd zeer acceptabel bf :'). Helaas zal het volgende week wss weer all in zijn. Ik vertrek donderdagnacht op reis dus ga ik me nog ff helemaal afbeulen , heb toch een week hersteltijd :'). Wel veel lopen op reis en chin ups de hoogte in krijgen xD
Zwaar , die hitte is dodelijk. Wss weer een liter of 2 zweet verloren :'). Ik denk er eigenlijk ook wel aan om eens s'ochtends te gaan , zeker op vakantie in Frankrijk/ Nuchtere maag + nog niet zo warm. Het enige obstakel is dat ik uit mijn bed moet geraken
BBQ was leuk , niet gedronken , mij wel zeer goed geamuseerd :'). En veeeel eiwitten binnengekregen![]()

Lekker man op vakantie! Er is vast wel iemand die een emmer water over je heen wil gooien, maakt wakker worden een stuk makkelijker
BBQ kan ook best verantwoord zijn![]()
. Dat wordt dus geen probleem.
( 10x15 en 8x20 per hand )
)
, eerst wel nog wat dumbbell rows gedaan maar ik dacht , heb al zo'n overdreven volume dus gewoon die deadlift doen.
, en had uiteindelijk niet zoveel zin meer
). Morgen dus lopen en hopelijk kan ik die benen eens serieus laten afzien , die willen nog altijd veel minder mee dan UB
.Wow..wat een hellse hoeveelheid energie heb jij..
Hoe kom je daaraan gast?
Volume ligt idd t*ring hoog nu![]()
.dat is nog een een harde training, gefeliciteerd op al je pr's!
echt een beest
. Ben wel blij dat er positieve reactie op is , en het volume was hoog. Maar imo het feit dat ik er op het einde nog die 1x160 DL uitkrijg , als het kan waarom niet?
. Bovenbeen is ook nog maar 61-62 cm. Maargoed we zien wel
.Soms heb ik dat gewoon. Ik denk ook wel dat het hielp omdat ik op een gegeven moment in de gym echt iedereen dwarfte ( mss wat overdreven) maargoed allemaal johnny's , rasechte superdude doet zijn mouwen naar omhoog en staat in de spiegel te kijken naar zijn 30cm armen. Andere ecto doet zijn shirt uit staat ook te kijken , trainde wss voor de 1ste keer. Een vetz*k die bij het ''crapuul van wakken''hoort , waar ik vroeger woonde, die traint nu ook. Zo'n zaken allemaal. Ik had er gewoon schijt aan. Heb me ook niet ingehouden om lawaai te maken, die gasten denken wss dat ik gek ben.
Op een gegeven moment kwam de rus wel weer binnen , die dwarft bijna iedereen :').
Thx man. Ben wel blij dat er positieve reactie op is , en het volume was hoog. Maar imo het feit dat ik er op het einde nog die 1x160 DL uitkrijg , als het kan waarom niet?
Vandaag hoop ik echt eens die benen te killen. Ik ga denk ik eens wat meer reps doen op squats en ook weer hacksquats erbij nemen. Benen train ik nu wel nog maar een 3tal maand, maar toch vind ik de progressie maar matig. Bovenbeen is ook nog maar 61-62 cm. Maargoed we zien wel
.
Knap dat je het volhoudt. Goeie energie!
jemig ik schrik me iedere keer weer de pleures van die hoeveelheid oefeningenKnap dat je het volhoudt. Goeie energie!
Dan moet je ook wel veel eten, of niet...?
Eum... wat is dwarfen? Klinkt als smurfen, maar das het vast niet
Ja, grappig soms hoe sommigen soms met die spiegel bezig zijn. Begrijp best dat je af en toe 's je spieren checkt, maar sommige spelen een soort spiegeltje, spiegeltje aan de wand voor mannen (en sommigen willen vooral dat je het ziet). Beste remedie idd gewoon links laten liggen en zelf knallen.
. En voor het slapen gaan meestal 0.5kg kwark + wat melk. Ik drink zeker 1l melk per dag soms meer
.
, zolang ze niet beter zijn dan mij ben ik tevreden :') , maar ze trainen toch langs geen kanten hard genoeg om zelfs ooit iets te worden.

. Goeie cardio ook imo , het zweet droop er weer af. Had ook zelf mijn eten mee naar mijn vriendin : kippeworst, rijst en erwtjes. Beetje staan sukkelen , aangebrand , vriendin flipte , ze zat in bad ondertussen enjah ze was daarna niet happy. Vloer was niet mooi etc , maar ik bleef natuurlijk ijzig koel :').Heerlijke training! Benen zo afgemat en dan nog zo kunne sprintenNice!
. Bij lopen voel ik dat ze ''zwaarder'' zijn , maar het lukt me meestal nog goed. Die laatste sprintjes waren wel wat overdreven en ik voel het beetje heel erg goed vandaag
. Stappen is lastig xD.