ziet er leuk meisje uit in openingspost
Je behandelt haar ook goed op de eerste foto, net als een hond: altijd tonen dat jij boven haar staat, indien dit niet met intimidatie kan, dan maar met grof geweld. Zo voorkom je opstandig gedrag of überhaupt een eigen wil.
Haha

. Een jaar en een maand ondertussen , denk ik

.
Naja ik was vandaag nog niet goed.. Longen deden pijn , nog altijd niet de oude energie. Maargoed ik moest de gym in. Na het bankdrukken denk ik : Vandaag borst en schouders en wat armen en dan morgen rug. Anders trek ik het niet. Dus dat hebben we dan maar gedaan.
BORST :
Flat BP
Decline BP
Incline BP
- 20*20
- 6*60
- 4*80 ( 1 van de eerste malen dat ik deze heb gedaan met vaste barbell , meestal losse DB's en daar ga ik tot rond de 36kg)
Machine fly's :
Het zat niet echt mee, ben er ook niet echt tevreden mee maargoed ik heb het toch gedaan.
SCHOUDERS :
DB-Press
Side raises
- 7*13
- 6*11
- 5*9
- 11*7 (PR)
- 7*5
- 8*3
Oefening voor de achterkant schouders , met cables , vond hem niet in het traniings boek ook

Mrjah :
Gewicht is per hand.
MP
- 15*30
- 10*40
- 7*50
- 4*60 PR , 3x60 zuiver en 1x60 met een klein duwsprongetje.
Hier was ik dan wel weer tevreden over , heb mezelf bij elkaar geraapt en ben er gewoon voor gegaan. Mijn maten zeiden wel nog altijd dat ik er niet goed uitzag

, maar ik heb 2PR's , ben blij

. Goede schouderdag.
Er was een goede maat van me die nogal graag biceps oefeningen doet , en kheb maar eens meegedaan. Normaal doe ik er maar 2. Eens kijken of ik er morgen wat van voel.
Biceps :
Lateral cable curls :
- 30*10 ( gewicht per hand , 15 herhalingen per arm)
- 20*20
- 10*30
- 10*35
- 10*40
Machine dumbbell curls , met 1 hand ipv 2/
Cable dumbbell curl
- 10*10
- 10*12
- 10*15
- 10*17.5
- 10*25
Hierna heeft hij nog een oefening gedaan , ik ben begonnen met triceps.
TRICEPS :
Single hand triceps extension
- 6*14 links en 6*14 rechts
Triceps pulldown :
Double hand triceps extension :
Heb het wel weer gezien , hopelijk voel ik mij morgen wat beter , had ook wel smiddags niet veel honger, heb het serieus moeten binnensteken. Morgen normaal een deftige rugtraining. Ben wel tevreden met de PR's op schouders.