MuscleMeat

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
SUcces! Heftige trainingen! Wat is je doel eigenlijk?

Ik ga daar morgen op antwoorden , ben ff te wasted . Maar dat is echt een moeilijke vraag , ik probeer er morgen op terug te komen? neem me ff nit kwalijk ik ben zelfs te wasted om te typen , sry !

Ik ga daar morgen op antwoorden , ben ff te wasted . Maar dat is echt een moeilijke vraag , ik probeer er morgen op terug te komen? neem me ff nit kwalijk ik ben zelfs te wasted om te typen , sry !

Haha ik had precies hetzelfde :P ik wilde gisteren om 3 uur nog dingen posten en ik werd pissed of omdat het niet lukte. Bleek dat ik niet ingelogd was, maar ik kreeg het niet voor elkaar om mijn wachtwoord te typen:D

Maar genoeg offtopic, ik ben ook wel benieuwd naar je korte en lange termijn doelen.

SUcces! Heftige trainingen! Wat is je doel eigenlijk?

Haha ik had precies hetzelfde :P ik wilde gisteren om 3 uur nog dingen posten en ik werd pissed of omdat het niet lukte. Bleek dat ik niet ingelogd was, maar ik kreeg het niet voor elkaar om mijn wachtwoord te typen:D

Maar genoeg offtopic, ik ben ook wel benieuwd naar je korte en lange termijn doelen.

Over gisteren ga ik niet spreken. Ik hoop gewoon dat ik mezelf naar de gym krijg vandaag.

Tsjah mijn doel. Eerst en vooral train ik omdat ik het graag doe. Had al redelijk wat ''macht'' als klein ventje , in mijn familie zitten serieus wat beren en werkpaarden , dat heb ik dus meegekregen. Ik verlies veel agressie en energie in de gym , het zorgt ervoor dat ik wat rustiger ben. Volgend jaar ga ik biologie , lichamelijke opvoeding en engels studeren , om als leerkracht les te kunnen geven in deze 3.

Door die opleiding LO valt het een beetje af te wachten , ik zal een heel aantal verschillende sporten moeten doen. Ik hoop het wel nog te kunnen combineren met krachttraining. Conditie zal ook nog wat beter zijn tijdens mijn opleiding :).

Nu mijn grote droom : Het speciaal interventie eskadron. Ik ga dus na mijn opleiding bij de politie en ik moet en zal dat eskadron halen. Maar ik heb gehoord dat de fysieke testen erg zwaar zijn. ( bv : Een flatgebouw 8x omhoog en naar beneden lopen op de trappen met iemand van 80-100kg op je schouders , etc etc)

Ik wil dus een goeie conditie in combinatie met veel kracht. Ik train ook wel bodybuilding gericht omdat ik alle spieren wil aanspreken enom er goed uit te zien. Breder te zijn dan de modale jan zeg maar :').

Ik heb geen concrete doelen qua bf% en massa. Bf mag natuurlijk niet te hoog oplopen dat is logisch. En massa is goed zolang het handig blijft. Ik denk dat perfect voor mij iets van 90-100kg op 8%. Of ik dat ooit zal halen.. only god knows :D.

Hopelijk zijn jullie hier genoeg mee :').

Zo, jij bent wat van plan! Gaaf hoor!
Met dat in het achterhoofd zijn je manier van trainen wel te begrijpen, je conditie en uithoudingsvermogen in combinatie met kracht zonder dat het een ten koste gaat van het ander.

Nu mijn grote droom : Het speciaal interventie eskadron. Ik ga dus na mijn opleiding bij de politie en ik moet en zal dat eskadron halen. Maar ik heb gehoord dat de fysieke testen erg zwaar zijn. ( bv : Een flatgebouw 8x omhoog en naar beneden lopen op de trappen met iemand van 80-100kg op je schouders , etc etc)

niet om je droom meteen al stuk te slaan, maar de fysieke testen zijn niet het moeilijkste om bij de SIE binnen te geraken, dat zijn de psychologische proeven. Sinds 1985 ofzoiets mogen vrouwen ook deelnemen en zijn de fysieke proeven afgezwakt (no offence naar de ladies). Maar natuurlijk moet je in fysieke topconditie zijn, zo'n afweerschild alleen al weegt 20kg of meer

Maar zeker voor gaan ;)

Zo, jij bent wat van plan! Gaaf hoor!
Met dat in het achterhoofd zijn je manier van trainen wel te begrijpen, je conditie en uithoudingsvermogen in combinatie met kracht zonder dat het een ten koste gaat van het ander.

Nog niet zo lang hoor , heb dit ongeveer een week of 3 geleden beslist :D. Ja wel dat is een beetje de bedoeling , maximale kracht met goede conditie. En soms wat minder feesten :P , ik had nu wel al weer een goede maand geen alcohol gedronken en gisteren.. tsjah. Ik loop het er wel uit :).

niet om je droom meteen al stuk te slaan, maar de fysieke testen zijn niet het moeilijkste om bij de SIE binnen te geraken, dat zijn de psychologische proeven. Sinds 1985 ofzoiets mogen vrouwen ook deelnemen en zijn de fysieke proeven afgezwakt (no offence naar de ladies). Maar natuurlijk moet je in fysieke topconditie zijn, zo'n afweerschild alleen al weegt 20kg of meer

Maar zeker voor gaan ;)

En met psychologische proeven , wat bedoel je daarmee? Testen je ze psychologisch of moet je veel studeren ed. Het studeren is imo geen probleem ik ga nu voor regentaat wat eigenlijk iets onder mijn niveau is , iedereen zegt dat , maar ik wil gewoon zekerheid. Heb geen zin in unief :P. Maar als er veel moet geleerd worden voor het SIE dan heb ik dat er zeker wel voor over.

Ja dat ga ik doen , we zien wel :).

Nu op naar de beentraining :D

netjes, wel veel oefeningen maar als het werkt is het goed he

En met psychologische proeven , wat bedoel je daarmee? Testen je ze psychologisch of moet je veel studeren ed. Het studeren is imo geen probleem ik ga nu voor regentaat wat eigenlijk iets onder mijn niveau is , iedereen zegt dat , maar ik wil gewoon zekerheid. Heb geen zin in unief :P. Maar als er veel moet geleerd worden voor het SIE dan heb ik dat er zeker wel voor over.

Ja dat ga ik doen , we zien wel :).

Nu op naar de beentraining :D

psychologische tests, je weet wel om te zien of je geen impulsieve agressieve psychopaat bent :p

psychologische tests, je weet wel om te zien of je geen impulsieve agressieve psychopaat bent :p

Dat zal hopelijk wel lukken :'). Ben redelijk normaal xD.

De beentraining , imo een van mijn slechtste trainingen ooit. Warm weer , slechte maag ( kater ) geen fut. Allemaal niet echt uitvluchten mrjah..

Squat

• 5x60 FullSquat
  • 5x80 FullSquat
  • 4x100 Squat
  • 2x120 , bijna tot parallel. Wou eens het gewicht voelen , en zien in hoeverre het lukt. Niet goed genoeg vond ik.
Hacksquats! Eerste keer :D Leuke oefening.

• 5x60
  • 5x80
  • 5x100
  • 2x130
Ik weet niet of dit deftige gewichten zijn of niet , maar ik voel wel dat het een goede toevoeging is en hopelijk krijg ik mbv deze oefening meer gewicht op de gewone squat.

Leg press :

• 8x100
  • 5x140
  • 3x180
Beschamend... Deze ging echt niet vandaag :(

Seated leg press :

• 8x50
  • 5x100
  • 5x170
  • 0x210
  • 0x210
  • 5x210 , hier even al mijn agressiviteit en explosiviteit samen geraapt, was wel blij dat ik deze er nog uit kreeg.
Leg extension :

• 10x50
  • 7x80
  • 4x100
  • 3x120
  • 3x135
mijn favoriete beenoefening , die ging dan ook nog goed :) . Hier was ik wel tevreden over.

Leg curl :

• 10x50
  • 8x70
  • 4x100
Dan nog wat buikspieroefeningen.

Als ik het over het algemeen bekijk was het zo slecht nog niet , maar ver van een harde beentraining. Zeker omdat ik er 1u30 over heb gedaan. Veel pauzes enzo , zweten als een paard, echt niet normaal :'). De hacksquats waren echt wel leuk.

Maargoed morgen : Lopen , zowieso , liefst s'ochtends. En dan s'avonds bovenlichaam echt laten afzien. En zondagochtend las ik een zware beentraining in om deze te compenseren :).

Oja de squats waren op blote voeten :'). Was wel leuk , maar weet niet of het echt een toevoeging is , of dat het eerder juist minder goed gaat.

ziet er leuk meisje uit in openingspost
Je behandelt haar ook goed op de eerste foto, net als een hond: altijd tonen dat jij boven haar staat, indien dit niet met intimidatie kan, dan maar met grof geweld. Zo voorkom je opstandig gedrag of überhaupt een eigen wil. :thumbs:

ziet er leuk meisje uit in openingspost
Je behandelt haar ook goed op de eerste foto, net als een hond: altijd tonen dat jij boven haar staat, indien dit niet met intimidatie kan, dan maar met grof geweld. Zo voorkom je opstandig gedrag of überhaupt een eigen wil. :thumbs:

Haha :D. Een jaar en een maand ondertussen , denk ik :P.

Naja ik was vandaag nog niet goed.. Longen deden pijn , nog altijd niet de oude energie. Maargoed ik moest de gym in. Na het bankdrukken denk ik : Vandaag borst en schouders en wat armen en dan morgen rug. Anders trek ik het niet. Dus dat hebben we dan maar gedaan.

BORST :

Flat BP

• 20*20
  • 7*60
  • 5*80
  • 5*90
Decline BP

• 15*20
  • 8*60
  • 5*80
  • 4*90
Incline BP

• 20*20
  • 6*60
  • 4*80 ( 1 van de eerste malen dat ik deze heb gedaan met vaste barbell , meestal losse DB's en daar ga ik tot rond de 36kg)
Machine fly's :

• 10*50
  • 10*70
  • 8*80
  • 5*105
Het zat niet echt mee, ben er ook niet echt tevreden mee maargoed ik heb het toch gedaan.

SCHOUDERS :

DB-Press

• 8*20
  • 5*24
  • 5*28
  • 4*32 PR
Side raises

• 7*13
  • 6*11
  • 5*9
  • 11*7 (PR)
  • 7*5
  • 8*3
Oefening voor de achterkant schouders , met cables , vond hem niet in het traniings boek ook :( Mrjah :

• 8*17
  • 5*22
  • 3*25
Gewicht is per hand.

MP

• 15*30
  • 10*40
  • 7*50
  • 4*60 PR , 3x60 zuiver en 1x60 met een klein duwsprongetje.

Hier was ik dan wel weer tevreden over , heb mezelf bij elkaar geraapt en ben er gewoon voor gegaan. Mijn maten zeiden wel nog altijd dat ik er niet goed uitzag :P , maar ik heb 2PR's , ben blij :). Goede schouderdag.

Er was een goede maat van me die nogal graag biceps oefeningen doet , en kheb maar eens meegedaan. Normaal doe ik er maar 2. Eens kijken of ik er morgen wat van voel.

Biceps :

Lateral cable curls :

• 30*10 ( gewicht per hand , 15 herhalingen per arm)
  • 20*20
  • 10*30
  • 10*35
  • 10*40
Machine dumbbell curls , met 1 hand ipv 2/

• 10*10
  • 10*12
  • 10*15
  • 10*20
Cable dumbbell curl

• 10*10
  • 10*12
  • 10*15
  • 10*17.5
  • 10*25

Hierna heeft hij nog een oefening gedaan , ik ben begonnen met triceps.

TRICEPS :

Single hand triceps extension

• 6*14 links en 6*14 rechts
Triceps pulldown :

• 10*25
  • 10*30
  • 8*35
  • 5*45
Double hand triceps extension :

• 10*28
  • 8*30
  • 5*36

Heb het wel weer gezien , hopelijk voel ik mij morgen wat beter , had ook wel smiddags niet veel honger, heb het serieus moeten binnensteken. Morgen normaal een deftige rugtraining. Ben wel tevreden met de PR's op schouders.

hey je bent beide keren gegaan toch, ondanks minder energie enzo!
maar eum... je bedenkt je wellicht volgende keer als je veel drinkt :p niet drinken of niet de volgende dag drinken... of niet?

hey je bent beide keren gegaan toch, ondanks minder energie enzo!
maar eum... je bedenkt je wellicht volgende keer als je veel drinkt :p niet drinken of niet de volgende dag drinken... of niet?

Het is niet dat ik echt veel drink , ik heb perioden waar ik 3-4maand niets drink. Ik drink ook op gewone caféavonden etc niets. Alleen laat ik me zo af en toe , 1 keer per maand, lekker gaan. Het was vandaag ook niet echt de drank , maar er was een waterpijp op dat feestje en die heeft mijn longen niet goed gedaan aangezien ik nooit rook of dergelijke.

Maar nu is het dus zowieso weer gedaan tot eind Augustus als ik en mijn neef ons verjaardagsfeestje geven. Morgen is er ook weer bbq bij een maat maar daar raak ik dus zowieso geen alcohol aan :). En ook zeker geen waterpijp meer...

Ik heb er wel weer mijn les uitgetrokken :'). Volgende week moeten de trainingen weer top zijn.

was geen commentaar hoor, zowiezo respect; meeste jongens/(meiden ook wel beetje) jouw leeftijd drinken regelmatig tot vaak volgens mij, 1 keer in de maand is heel netjes, en als je wil dat je trainingen optimaal zijn/blijven de volgende dag, drink je 1-tje minder - veel water daarna :p

was geen commentaar hoor, zowiezo respect; meeste jongens/(meiden ook wel beetje) jouw leeftijd drinken regelmatig tot vaak volgens mij, 1 keer in de maand is heel netjes, en als je wil dat je trainingen optimaal zijn/blijven de volgende dag, drink je 1-tje minder - veel water daarna :p

Nee maar je hebt echt wel een punt.

Bij mij is het ook nog veel erger geweest , geloof me. Toen ik 16-17 jaar oud was , gingen ik en mijn maat achter een jeneverfles , die dronken we dan met 2 in nog geen 5 minuten uit. Dan op cafe en dan dronken we nog een hoop duvels. En zo was dat dus iedere vrijdag + soms op zaterdag nog een feestje. Heb me op dat vlak wel al verbeterd :').

Water werkt tegen katers , ik heb niet veel koppijn , alleen een wat zwakkere maag dus daar sukkel ik dan wel mee. Maargoed het volgende wasted-verhaal komt dus zeker pas binnen 3 weken :'). En dan nog zal ik me daar meer inhouden dan woensdag.

Ook bedankt. hahah :D

Hele nette training als ik zo lees :thumb:

Sterke borst!

Nette training van gisteren! Die MP is ****ing zwaar:o

Sterk ventje ben je!
Zou alleen wel je schema wat aanpassen dit is echt te veel, geloof me als je minder doet ga je harder vooruit!
Maar succes met alles man! Hou je logje in de gaten!

Nette training van gisteren! Die MP is ****ing zwaar:o

MP en dumbbell presses zijn veruit mijn favoriete oefeningen :'). MP is zwaar jah , maar heel erg leuk ook.

Sterk ventje ben je!
Zou alleen wel je schema wat aanpassen dit is echt te veel, geloof me als je minder doet ga je harder vooruit!
Maar succes met alles man! Hou je logje in de gaten!

Thx. Dat zou kunnen idd , nu deze week valt het goed mee , ga vandaag rug gaan trainen en gisteren borst + schouders gedaan en dan morgen weer benen. Is al iets meer split zou ik zo zeggen :').

Armen vandaag nog eens gemeten , en kheb toch al een magische grens bereikt : 40cm :'). Laatste keer waren ze 38 , had niet verwacht dat ze zoveel gegroeid waren. Ben wel blij. Taille is nu rond de 83cm. Die mag wel weer naar de 81 :P.

Maargoed ,rugtraining doen en daarna wat kilometers lopen :')

Terug
Naar boven