Fitness Seller

Bea's Logje :D

• Topic Starter Topic Starter

Als jullie het echt niet geloven wil ik er wel filmpje van maken.

Is imo na 90x3, vandaag met maten getrained in oxygen ,daar ging de 100 net niet. Waarschijnlijk weegt de bar in mijn gym iets minder. Maar als ik niet teveel sets ertussen doe moet het lukken.

@Nicolas , vandaag 34kg dumbbells shoulders press x3 full rom. :D

Njah ik heb geen adhd maar ik moet gwn energie kwijt.

Als je het dus echt niet geloofd wil ik best wel filmpje maken.

Vandaag gaan trainen in oxygen , heb dus net geen 100 kunnen benchen , op andere zaken pak ik dan weer een stuk meer , machines. Ook shoulders press met 6kg gestegen.

En seated cable rase ging 4x100 , lat pully wide , 3x 90. Hangt van de machines af denk ik :)

Ben wel wasted , ,nu nr vriendin :D

als jullie het echt niet geloven wil ik er wel filmpje van maken.

Is imo na 90x3, vandaag met maten getrained in oxygen ,daar ging de 100 net niet. Waarschijnlijk weegt de bar in mijn gym iets minder. Maar als ik niet teveel sets ertussen doe moet het lukken.

@nicolas , vandaag 34kg dumbbells shoulders press x3 full rom. :d

njah ik heb geen adhd maar ik moet gwn energie kwijt.

Als je het dus echt niet geloofd wil ik best wel filmpje maken.

Vandaag gaan trainen in oxygen , heb dus net geen 100 kunnen benchen , op andere zaken pak ik dan weer een stuk meer , machines. Ook shoulders press met 6kg gestegen.

En seated cable rase ging 4x100 , lat pully wide , 3x 90. Hangt van de machines af denk ik :)

ben wel wasted , ,nu nr vriendin :d

filmpjes voor lifee!!

zijn die gewichten in pond of kg :rolleyes:

Waarom zou dat nu weer niet kunnen.

Is imo niet zo moeilijk toch , je haalt het met een goede snok naar beneden en dan een rep of 4-5 , het zijn imo krachtige korte bewegingen , wss wel niet full rom maar dat doe ik ook niet altijd :P

ik wil je wel is met een bw van 82kg een gewicht van 95kg naar beneden zien duwen ja

ik wil je wel is met een bw van 82kg een gewicht van 95kg naar beneden zien duwen ja

Wat heeft gewicht hier nu mee te maken. Ik weeg 82kg met bf 10%.

Maargoed , zal me dus zo rap mogelijk laten filmen. Kracht staat imo ook niet gelijk aan massa. Ik train gwn altijd alsof het mijn laatste keer is.

Mrjah kga er niet aan beginnen , bewijzen komen er aan dan is er gn discussie meer/

Gewicht gaat waarschijnlijk via één of meerdere katrollen, dus dan is het wel mogelijk lijkt me.

Natuurlijk is dat mogelijk, je gaat er op hangen met heel je gewicht en eens het in beweging is lukt het wel.

Natuurlijk is dat mogelijk, je gaat er op hangen met heel je gewicht en eens het in beweging is lukt het wel.

Dat heb ik er ook bij vermeld he. Ik geef er een goede snok aan zodat het gewicht omhoog is en mijn armen naar beneden. En dan is het vooral het tegenhouden van het gewicht en met korte bewegingen weer naar beneden duwen.

Is wel meester oefening voor tricepcs imo , heb er al paar keer mooi spierpijn van :P

Mrjah mensen willen bewijs , dus ik moet bewijs geven :)

En hoe zou je triceps pushdown kunnen doen zonder katrol?

Ik sta wel recht btw , als je op je knieëen zit wordt de oefeningen een stuk moeilijker/

Dat heb ik er ook bij vermeld he. Ik geef er een goede snok aan zodat het gewicht omhoog is en mijn armen naar beneden. En dan is het vooral het tegenhouden van het gewicht en met korte bewegingen weer naar beneden duwen.

Is wel meester oefening voor tricepcs imo , heb er al paar keer mooi spierpijn van :P

Mrjah mensen willen bewijs , dus ik moet bewijs geven :)

En hoe zou je triceps pushdown kunnen doen zonder katrol?

Ik sta wel recht btw , als je op je knieëen zit wordt de oefeningen een stuk moeilijker/

Lijkt me inderdaad geen doen zonder katrol. Maar over hoeveel katrollen gaat het gewicht nou? Want bij ons in de sportschool gaan ze maximaal tot 80 kg, maar wel via 2 katrollen, wat het dus aanzienlijk lichter maakt. Niet dat het zoveel boeit trouwens, het is maar een apparaat. Ik vind je bench en en je shoulder dumbbell presses veel indrukwekkender.

Lijkt me inderdaad geen doen zonder katrol. Maar over hoeveel katrollen gaat het gewicht nou? Want bij ons in de sportschool gaan ze maximaal tot 80 kg, maar wel via 2 katrollen, wat het dus aanzienlijk lichter maakt. Niet dat het zoveel boeit trouwens, het is maar een apparaat. Ik vind je bench en en je shoulder dumbbell presses veel indrukwekkender.

Ik denk maar 1. Zal het eens onderzoeken xD.
Machines verschillen soms wel veel imo , ben vrijdag gaan proberen naar andere gym en daar pakte ik soms meer en soms minder.

Ben zelf trots op mijn dumbbell press xD , bench had ik toch graag al wat hoger gehad. Dumbbell shoulder press is ook veruit mijn favoriete oefening :'). Daarna bench etc.

Maar goed ik maak wel filmpje zo snel ik kan. Dr zal ook wel weer raar gekeken worden maarja hze kijken daar al raar als je deadlift xD

Vandaag weer normale training , geen PR's helaas , behalve dan bij bodyweight optrekken : 10x BW. Wel goed getrained maar de zware training van vrijdag zat er duidelijk nog in :). Alles blijft op hetzelfde niveau.

Filmpje komt nog wel , had imo geen zin om vandaag de 100 te drukken , 90x3 was genoeg :P

Als het gaat, zou je dan ook van andere dingen een filmpje willen maken?

Filmpje van 30kg schouder drukken, 100kg low pulley, 100kg bench.

Aangezien jij dit allemaal op 1 training doet normaal dan kan je daar de volgende training allemaal filmpjes van maken.

Bedankt.

:cool:
Als het gaat, zou je dan ook van andere dingen een filmpje willen maken?

Filmpje van 30kg schouder drukken, 100kg low pulley, 100kg bench.

Aangezien jij dit allemaal op 1 training doet normaal dan kan je daar de volgende training allemaal filmpjes van maken.

Bedankt.

yap want 3*34kg shoulderpress full rom geloofk ook niet :D Serieus gast sommige gasten van +-100kg hebben hier moeite mee :cool:

en wat hebje aan gewicht in beweging brengen je moet goede concentratie! de correcte uitvoering is belangrijker dan die gewichten en kg's!

:cool:

yap want 3*34kg shoulderpress full rom geloofk ook niet :D Serieus gast sommige gasten van +-100kg hebben hier moeite mee :cool:

en wat hebje aan gewicht in beweging brengen je moet goede concentratie! de correcte uitvoering is belangrijker dan die gewichten en kg's!

100kg bench kan gefilmd worden , zelfde voor low pully (' das dan triceps toch ) mar die 34x3 niet , aangezien ik weer in normale gym zit , kan je wel 28x5 of met wat geluk 28x8 geven.

Tsjah uitvoering dat moet je dan oordelen op de filmpjes zelf. Uitvoering bij shoulder press is denk ik goed. Bij de low pully kan het mss verkeerde zijn. En bench moet ook redelijk in orde zijn.

Maar i kno i kno , filmpjes komen nog. I promise =)

Laatst bewerkt door een moderator:
ben ook benieuwd naar de films..

Heb wel nog bicepspic xD

2rgltw5.jpg

11r4qyg.jpg

Maargoed, de filmpjes komen dus zo snel mogelijk :)

Terug
Naar boven