MuscleMeat

Beast's Log Summer 2010 !

Hiezie :) Kan deugd doen he zo eens relaxen.. terug knallen nu hé ;) Ik ga er ook terug proberen invliegen volgende week!

leuke foto's ook hahaha
laat ma weten of ge er dinsdag geraakt!

• Topic Starter Topic Starter
Zoiezo maat !

Een zakje rijst is in NL een kilo.
Bij jullie?

Geen reet dus:p
Nog doelen voor 2011?

Geen reet dus:p
Nog doelen voor 2011?

Geen reet, haha ik eet elke dag hetzelfde ongeveer , zo blijf ik die abs en veins year round behouden. Ik ben echt geen fan van vleeslaagjes , ook niet in de winter, ik wil year round die bloes knn uitgooien en mensen die blokken kunnen showen als ze ernaar vragen haha

Nee eigenlijk niet. Wedstrijden heb ik de genetics niet voor of laat ons zeggen niet genoeg en men vriendin doet echt moeilijk de laatste tijd ivm ik die nog bigger zou worden en nog meer dedicated.

Dus ik ga gewoon hard trainen,clean eten en we zien wel wat er van komt. Ik ben nog steeds even gemotiveerd maar ik moet soms ook een beetje denken aan de mensen om me heen. Voor de winter sta ik voorlopig nog cool genoeg, we zien wel hoe ik er in het voorjaar over denk allemaal :D

Laatst bewerkt:
Je vriendin houdt niet van beesten?
Wist je dat van te voren niet?

Je vriendin houdt niet van beesten?
Wist je dat van te voren niet?

Ik ben al samen met haar van men 15de, meer als 9j nu! Zij is verliefd geworden op een skinny b*ch van 55kg :D

Ze vind spieren wel mooi, maar een beetje maar , van die gay ass onderbroek modellen fysieken met 35cm armen

na een jaar trainen was ze altijd zeer positief over mijn fysiek, toen had ik dus ook 36cm armen en woog ik pakweg 68kg , maar eens ik echt goeie fysiek begon te krijgen begonnen de reacties ook bergaf te gaan.

Sja so be it hè , ik snap ook wel dat niet alle wijven kicken op muscles alleen spijtig dat de mijne er net 1 van is :D

Goed dat je terug bent kerel!
Fysiek ziet er top uit nog steeds. En over die veins all year round kan ik je alleen maar gelijk geven - wou dat ik ze ook had :-)
Een vriendin die het allemaal niet zo best vindt daar kan ik over meespreken. Ik woog ook 15kg minder toen we elkaar leerden kennen hehe.

Train ze en ik blijf uw log zeker volgen!

Wow wat een fysiek zeg :). En wat meten je guns nu dan, als ze na een jaar trainen 36cm waren ?. Ze wist toen je begon toch dat je niet altijd die ecto zou blijven. Maar aan de andere kant zou ik het ook niet leuk vinden als mijn vriendin ging bben ( ook al heb ik er sad enough geen :( ) xD maarja thats life

Vandaag borst getraind met Biggie AKA El Monstro

Decline Bench Press:

15 x 50kg
12 x 80kg
10 x 100kg
6 x 120kg
5 x 120kg

Chest Press :

10 x 30kg/kant
6 x 45kg/kant (was te zwaar)
10 x 30kg/kant
10 x 30kg/kant

Flat DB Fly:

15 x 20kg
10 x 28kg
12 x 22kg
12 x 22kg

Wide grip Dips:

4 x 15 Reps

Machine Fly:

2 Supersetjes met verschilende grips half/heel reps enz

Lekkere training, Vet% schat ik op moment rond de 9% , gewicht quasi zelfde als ervoor, zoiezo wat ingeleverd sinds de zomer, maar hey wat verwacht je :D

ga je zeker weer volgen!hoe ziet jij voeding er nu uit?

ga je zeker weer volgen!hoe ziet jij voeding er nu uit?

1 : 100gr Brinta + 40gr Matrix 5.0
2: 400gr Kwark + 15gr Matrix 1.0 Aardbei
3: 80-90gr rijst + 150-200gr vlees/vis of kip of soms 4 sneden brood
4: 80-90gr rijst + 150-200gr vlees/vis of kip
5: 80-90gr rijst + 150-200gr vlees/vis of kip
6: 500gr Kwark + 15gr Matrix 1.0

Groenten bij vaste maaltijden , 2 blikjes Aquarius door de dag en +- 2l water, elke training een pwo drankje zoals Crack of Jacked ofzo en tijdens trainen Amino fuel van Twinlab

matrix fijne whey?

maar speciaal die? ergen om?

Na lange stilte zal ik nog es een kleine update doen...

Ben pas een 10 tal dagen naar spanje gegaan met men vriendin, op bezoek bij men nonkel die daar een stekkie heeft gekocht!

Ik heb daar niet knn trainen de gehele periode en op men voeding letten ging lichtjes maar ik heb er dus ook geen punt van gemaakt. Elke avond een bak magere kaas gedronken van de plaatselijke Masimas :D en door de dag zoveel mogelijk pollo :D

Tuurlijk heb ik men regime van hier niet doorgezet daar want ik was tenslotte op vakantie en dit was de eerste keer in Langggge tijd dus heb ik me wel zo goed als elke dag wat laten gaan aan de wijn/champagne enz :D

2 coolste pics zal ik even delen !

Lekker softijsje (was trouwens al het 2de) na een lekkere Mojito aan het zwembad !

2432d12.jpg

Bad Ass poolcleaner ! (Deze pics was trouwens op 17/10 , het was toen 31° buiten)

2ptb6ki.jpg

Trainen zal ik wel terug wat beginnen updaten !

Ken 'djem, djust david hasselhof e koppel joor terug.

Neenee maat, ge staat echt nog goed, veins in overvloed terug en arm nog steeds huge ;) chapeau

Funnyguy :hahaha:

Sewes Genetics uithalen zodat die zijn Zwanworstjes kan trainen, Monstro en Ik gaan een bruute Back training doen @ Willems

Ik ben al samen met haar van men 15de, meer als 9j nu! Zij is verliefd geworden op een skinny b*ch van 55kg :D

Ze vind spieren wel mooi, maar een beetje maar , van die gay ass onderbroek modellen fysieken met 35cm armen

na een jaar trainen was ze altijd zeer positief over mijn fysiek, toen had ik dus ook 36cm armen en woog ik pakweg 68kg , maar eens ik echt goeie fysiek begon te krijgen begonnen de reacties ook bergaf te gaan.

Sja so be it hè , ik snap ook wel dat niet alle wijven kicken op muscles alleen spijtig dat de mijne er net 1 van is :D

De mijne is precies zo man :( komt denk ik vooral door de dedication omdat ze dan minder aandacht krijgen :D

Terug
Naar boven