- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je vriendin houdt niet van beesten?
Wist je dat van te voren niet?

. En wat meten je guns nu dan, als ze na een jaar trainen 36cm waren ?. Ze wist toen je begon toch dat je niet altijd die ecto zou blijven. Maar aan de andere kant zou ik het ook niet leuk vinden als mijn vriendin ging bben ( ook al heb ik er sad enough geen
) xD maarja thats life
ga je zeker weer volgen!hoe ziet jij voeding er nu uit?

Na lange stilte zal ik nog es een kleine update doen...
Ben pas een 10 tal dagen naar spanje gegaan met men vriendin, op bezoek bij men nonkel die daar een stekkie heeft gekocht!
Ik heb daar niet knn trainen de gehele periode en op men voeding letten ging lichtjes maar ik heb er dus ook geen punt van gemaakt. Elke avond een bak magere kaas gedronken van de plaatselijke Masimasen door de dag zoveel mogelijk pollo
Tuurlijk heb ik men regime van hier niet doorgezet daar want ik was tenslotte op vakantie en dit was de eerste keer in Langggge tijd dus heb ik me wel zo goed als elke dag wat laten gaan aan de wijn/champagne enz
2 coolste pics zal ik even delen !
Lekker softijsje (was trouwens al het 2de) na een lekkere Mojito aan het zwembad !
![]()
Bad Ass poolcleaner ! (Deze pics was trouwens op 17/10 , het was toen 31° buiten)
![]()
Trainen zal ik wel terug wat beginnen updaten !
chapeauIk ben al samen met haar van men 15de, meer als 9j nu! Zij is verliefd geworden op een skinny b*ch van 55kg![]()
Ze vind spieren wel mooi, maar een beetje maar , van die gay ass onderbroek modellen fysieken met 35cm armen
na een jaar trainen was ze altijd zeer positief over mijn fysiek, toen had ik dus ook 36cm armen en woog ik pakweg 68kg , maar eens ik echt goeie fysiek begon te krijgen begonnen de reacties ook bergaf te gaan.
Sja so be it hè , ik snap ook wel dat niet alle wijven kicken op muscles alleen spijtig dat de mijne er net 1 van is![]()
komt denk ik vooral door de dedication omdat ze dan minder aandacht krijgen