XXL Nutrition

Beast's Log Summer 2010 !

• Topic Starter Topic Starter
is goed - trainen met dit weer is ook absurt.

babyvet bij je abs of hoe bedoel je? iemand had me zowiezo laatst vertelt dat mannen juist het meeste vet opslaan bij de zwembandjes/onderste abs, genetisch, sommige meer dan anderen.
ik zelf heb het juist omgekeerd, hoewel ik ook niet kan klagen over me abs.
maar aders over me rug enzo heb ik nog geen spoor van vernomen.

Nee bij men abs heb ik NIKS zitten, kunt ge de tang niet eens opzetten. Bicep/Tricep/Delt langs zijkant bekeken, daar zit be mij zo wa dikker vel, en ik vind da echt ruig als ge daar pure muscle ripped to the bone staat :D

Ik blijf dit volgen,interessante log ;)

Laatst bewerkt:
Kleine operatie gehad de 16de (Cyste door ingegoriede haar die waarssch door Zwemmen @ kapermolen geinfecteerd was geraakt ... Paar dagen wieken in men lies gehad, kon (mocht) dus niet gaan trainen

Flink gegeten in die dagen, beetje soort van 10 dagen refeed , haha ben een kg of 3-4 aangekomen, niet meer zo ripped maar vond het wel goed geweest zo met cutten, ga nu gewoon terug op onderhoud eten (+- 3500 kcals)

Vandaag Triceps + Rear delt getraind,!

nice foto op je avatar!echt rippedt!

Vandaag BeastN1 in levende lijve aanschouwd - brute armen kerel!
They call him Mr. Veinzzzz

Vandaag Chest met David Copperfield (Naim) :D

15min voor trainen 1 scoop Unleash V3 + halve scoop Vassive NO :shake:

DB Incline Press:

20 x 26kg
15 x 36kg
12 x 44kg
5 x 54kg

Chest Press:

12 x 25kg/kant
12 x 35kg/kant
11 x 35kg/kant
10 x 37.5kg/kant + 6 x 25kg + 6 x 25kg ff hammer grip

Cable Crossover:

20 x 23kg/kant
15 x 27kg/kant
15 x 32kg/kant
11 x 42kg/kant

Peck Deck fly:

15 x 50kg
12 x 70kg
10 x 80kg
10 x 50kg half + 10 x 50kg half bovenaan + 10 x 50 heel

BOEMbastic Chest dood!

20min Cardio ...

DB Incline Press:

12 x 44kg
5 x 54kg

De overgang vanaf 50kg dumbbells is altijd zo zwaar hé :D
FF 12 reps pompen met 44 en dan BAM veel kracht kwijt met die 54'ers in de lucht te zwieren voor de eerste rep. Maar goed dat die dumbbells daar in Willem's geen stof liggen te verzamelen en dat er nog gebuffeld wordt hehe

Vandaag een PR gezet voor Chest !

Flat DB press:

25 x 18kg
20 x 30kg
15 x 40kg
10 x 50kg
4 x 62kg en 2x nog met hulp van El Monstro :hedbang:

62'ers wel niet alleen in positie gebracht, heb ze me laten aangeven!

brutale shit! lijkt me zonde van de set/poging als je ze zelf omhoog zou swiepen.
trouwens, maak nog eens wat foto's met die mooie webcam die je pa je geschonken heeft:D

Brute dumbbell press!!! Verdiend gewoon karma :D

brutale shit! lijkt me zonde van de set/poging als je ze zelf omhoog zou swiepen.
trouwens, maak nog eens wat foto's met die mooie webcam die je pa je geschonken heeft:D

Is men pa zen kodak :D

En ja pics, sta niet meer zo raket als paar weken terug, wel buffer maar op pics toont da minder :D

Ik ga echt los met eten de laatste weken, alleen clean food, ma zit gemiddel toch 750-1000 kcals hoger als de voorbije 3 maanden. savonds om 22u nog 100gr brinta en 30 whey en dan tegen 00u men kwark nog, door de dag soms hele zakken rijst in plaats van halfkes...

Laatst bewerkt:
Hey Beast,

Hoe gaan de trainingen?
Weet je al wanneer je je operatie gaat laten gebeuren?

Van de week ben ik El Monstro nog tegen het lijf gelopen, ik herkende hem eerst niet met zn bijna kale kop :eek: :( :D

En het bleef stil...:-)

Na lange stilte zal ik nog es een kleine update doen...

Ben pas een 10 tal dagen naar spanje gegaan met men vriendin, op bezoek bij men nonkel die daar een stekkie heeft gekocht!

Ik heb daar niet knn trainen de gehele periode en op men voeding letten ging lichtjes maar ik heb er dus ook geen punt van gemaakt. Elke avond een bak magere kaas gedronken van de plaatselijke Masimas :D en door de dag zoveel mogelijk pollo :D

Tuurlijk heb ik men regime van hier niet doorgezet daar want ik was tenslotte op vakantie en dit was de eerste keer in Langggge tijd dus heb ik me wel zo goed als elke dag wat laten gaan aan de wijn/champagne enz :D

2 coolste pics zal ik even delen !

Lekker softijsje (was trouwens al het 2de) na een lekkere Mojito aan het zwembad !

2432d12.jpg

Bad Ass poolcleaner ! (Deze pics was trouwens op 17/10 , het was toen 31° buiten)

2ptb6ki.jpg

Trainen zal ik wel terug wat beginnen updaten !

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: verb
Stoer fysiek maat! Zal voor 80% van DBB een streefdoel zijn!

En dat bijhouden van trainingen zou toch wel gaaf zijn, dit log is toch zeker motiverend om te lezen!
Hoe gaan de trainingen de laatste tijd?

Laatst bewerkt:
Stoer fysiek maat! Zal voor 80% van DBB een streefdoel zijn!

En dat bijhouden van trainingen zou toch wel gaaf zijn, dit log is toch zeker motiverend om te lezen!
Hoe gaan de trainingen de laatste tijd?

Heb alles sinds vakantie nog maar 1x getraind , maar ben tot men verbazing quasi niks verloren qua kracht. Ook niet echt sinds de zomer. Alles gaat eigenlijk super.

Voeding is nu weer 100% Strict, dus 2-2.5 zakje rijst,100gr brinta,4scoops whey,4-500gr vlees en 2x500gr kwark

Supps neem ik nu : ZMA ,HMB, Crack of Jacked pre wo

Terug
Naar boven