AndroidHealthClinic

Beast's Log Summer 2010 !

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren Delts gedaan met Genetics!

Machine Press :

20 x 20kg/kant
10 x 30kg/kant
10 x 35kg/kant
10 x 35kg/kant + 10 x 20kg/kant

Front raise met EZ bar wide grip + Side raises:

10 x EZ +10kg ss 10 x 10kg
10 x EZ +10kg ss 10 x 10kg
10 x EZ +10kg ss 8 x 8kg

One arm Cable voor Rear delt:

3 supersetjes met 10-15-20kg op de stack

Rear Delt Peck Deck:

2x 20 reps met 35kg

Laatst bewerkt:
Kort maar krachtig, was ook geen weer voor een lange training

Idd zweet droop van me af , pomp was goed en dat ziek zijn vorige week had me toch wat uitgeput en die chest training van dinsdag was lichtjes overdreven haha

Idd zweet droop van me af , pomp was goed en dat ziek zijn vorige week had me toch wat uitgeput en die chest training van dinsdag was lichtjes overdreven haha

Delts en borst hebben best wel met elkaar te maken dus niet heel gek als je de ene goed zwaar gaat dat de ander enigzins wat lichter moet

One arm Cable voor Rear delt:

3 supersetjes met 10-15-20kg op de stack

Rear Delt Peck Deck:

2x 20 reps met 35kg

Sterke training weer Beast!

Vind je de rear delt raises beter met kabel dan met dumbbells of wissel je af?

Rear delt peck deck, wij hebben deze helaas niet, wel een normale peck deck... Misschien eens met mijn gezicht naar het kussen toe zitten.

Strakke body man,doe zo verder!

Sterke training weer Beast!

Vind je de rear delt raises beter met kabel dan met dumbbells of wissel je af?

Rear delt peck deck, wij hebben deze helaas niet, wel een normale peck deck... Misschien eens met mijn gezicht naar het kussen toe zitten.

Neh da gaat nie lukken, da heb ik al geprobeerd :D

Tis eigenlijk gewoon dat machine wat ik altijd gebruik:

2afiblw.jpg

En dit MOET ik gewoon hebben voor fatsoenlijke rear delt groei...

En ja ik wissel af met DB's en kabels ma doe zoiezo 6 sets voor Rear delt tijdens schoudertrainingen!

Neh da gaat nie lukken, da heb ik al geprobeerd :D

Tis eigenlijk gewoon dat machine wat ik altijd gebruik:

2afiblw.jpg

En dit MOET ik gewoon hebben voor fatsoenlijke rear delt groei...

En ja ik wissel af met DB's en kabels ma doe zoiezo 6 sets voor Rear delt tijdens schoudertrainingen!

Haha, ok, merci voor me al te waarschuwen! :D

Jammer dat onze gym (Oxygen) dat niet heeft... vind een gecontroleerde uitvoering voor de rear delts toch wel belangrijk, maar dan is moeilijk te bereiken met kabels of dumbbells.

Ik vind het idd ook een must! Zeker bij mensen zoals ik waar de rear delt niet van zichzelf zo goed ontwikkeld als de rest van de schouderkoppen!

Gisteren gaan zwemmen en damn wat een kleur gepakt!

Zo meteen men Rug afmaken samen met Genetics! kdoe er nog ff wat calves bij ook !

Ja idd zo iets ja haha

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Rug:

Lat Pulley ss Lat pulldown Hammer strenght:

15 x 50kg - 15 x 30kg/kant
12 x 50kg - 12 x 30kg/kant
12 x 50kg - 12 x 30kg/kant

En pffff kwas al aant sterven van de hitte...

DB Rows:

12 x 40kg
12 x 40kg
12 x 40kg

Lat pulley baar en zo stretch beweging (kent da wel denkk haha)

12 x blokske
12 x blokske
12 x blokske

Technogym Upper Back Machine:

10 x stack
10 x stack
10 x stack
10 x stack

En 2 oefeningen kuiten en gedaan ermee, zweet droop van me af , no need for cardio these days!

Nog ff dubbele scoop Celltech gevraagd aan de toog :D

nice workout, geen pics. van op 't zwembad?

Neh :D Was wel niemand die me ownede :D Ik heb wel minstens 10x gehoord EHH das te fel, en DECA DECA :D But I don't give a shit, p*ssy ass pencil lickers allemaal daar met hun 28cm etheopier armpjes en lelijke trollen van wijven :D
haha bruut man! ben je nog steeds zo ripped als op je ab-shot?
dan moet je veel bekijks hebben gehad (ripped of niet).

trouwens klote van je navelbreuk man, heb je er veel last van?

haha bruut man! ben je nog steeds zo ripped als op je ab-shot?
dan moet je veel bekijks hebben gehad (ripped of niet).

trouwens klote van je navelbreuk man, heb je er veel last van?

Volgens men maten ben ik nog iets droger als toen... Ben ook een stuk bruiner , dat toont ook beter. 84 aan om en bij de 6-6.5% zal ik nu zijn.

Ja echt last is een groot woord, ik voel het wel dat het er is ...

Volgens men maten ben ik nog iets droger als toen... Ben ook een stuk bruiner , dat toont ook beter. 84 aan om en bij de 6-6.5% zal ik nu zijn.

Ja echt last is een groot woord, ik voel het wel dat het er is ...
dat moet er brutaal uit zien, ben wel benieuwd hoe je front er relaxt uit ziet.
doe nog eens een pic. schieten met je nieuwe cam - hehe.
tanning maakt ook een groot verschil indeed!

dat moet er brutaal uit zien, ben wel benieuwd hoe je front er relaxt uit ziet.
doe nog eens een pic. schieten met je nieuwe cam - hehe.
tanning maakt ook een groot verschil indeed!

straks of morgen dan, er is niemand thuis , pa zit bij me zus met zen camera voor de kleinkinderen en ik lig hier half knock out aan de pc te recoveren van de training zojuist :D

Enigste wat ik spijtig vind is dat bicep/tricep/delt separatie bij mij echt LANG op zich laat wachten! Ik sta nu wel droog, adertraject ongetraind op men lats, schouders, abs en toch heb ik daar nog babyvet zitten Genetics bv die staat ook mooi droog maar staat op zen armen echt wel droger als ik ! En te diep gaan heb ik ook geen zin eigenlijk want dan verlies ik misschien massa...

Laatst bewerkt:
straks of morgen dan, er is niemand thuis , pa zit bij me zus met zen camera voor de kleinkinderen en ik lig hier half knock out aan de pc te recoveren van de training zojuist :D

Enigste wat ik spijtig vind is dat bicep/tricep/delt separatie bij mij echt LANG op zich laat wachten! Ik sta nu wel droog, adertraject ongetraind op men lats, schouders, abs en toch heb ik daar nog babyvet zitten Genetics bv die staat ook mooi droog maar staat op zen armen echt wel droger als ik ! En te diep gaan heb ik ook geen zin eigenlijk want dan verlies ik misschien massa...
is goed - trainen met dit weer is ook absurt.

babyvet bij je abs of hoe bedoel je? iemand had me zowiezo laatst vertelt dat mannen juist het meeste vet opslaan bij de zwembandjes/onderste abs, genetisch, sommige meer dan anderen.
ik zelf heb het juist omgekeerd, hoewel ik ook niet kan klagen over me abs.
maar aders over me rug enzo heb ik nog geen spoor van vernomen.

Haha, vandaag had ik ook enorm warm bij het minste dat ik deed...

Ik pakte enkel wat gewichten en ik begon al te zweten!

Sterke workout weer, en respect voor je fysiek man! Daar kom je niet zomaar aan, ook al gebruik je, je moet er nog steeds keihard voor werken! :)

Brecht z'n armen zien er relaxed al ripped uit, als hij ze opspant, ziet ge de separatie heel duidelijk. Das genetisch !

Terug
Naar boven