Donderdag na 2 weken zeurende en blijvende pijn eindelijk bij de Fysiotherapeut binnegeraakt.
Probleem was voor hem al snel duidelijk. , ik kon amper bewegen, nek alleen links en rechts maar niet naarvoor of achter bewegen.
Na een jkort gesprek en een aantal oefeningen zei hij opeens "Leg je maar neer, we gaan het even oplossen, ik ben voor 90% zeker dat ik het nu kan oplossen zonder complicaties"
Ik dacht hmm weird, 3x dokter geweest, 5x kinesist , 30 brufens en elke dag Myolastan deden niks en hij zou het even op gaan lossen...
Ik moest in de meest rare posties gaan liggen en hij "brak" aan men lichaam dat ik het langs verschillende kanten voelde kraken door men ruggegraat, pijnlijk, raar en tegelijk ook opluchtend gevoel.
Hierna voelde ik me stukken beter, natuurlijk nog niet volledig in orde , had nu volgens hem ook overal kleine onstekingen tussen de wervels die door het kraken worden aangebracht, ik moest 5 dagen Ontstekingremmer voltaren nemen en spierontspanners en dan moest het voorbij zijn!
nu 2 dagen verder voel ik me STUKKEN beter, rug voelt ok, niet geweldig maar helemaal niet meer alsof die elk moment in 10 stukken kan breken...
Ik mocht vanaf maandag terug lichtjes beginnen trainen, met de nadruk op lichtjes en zeker geen T-bar, Deadlift, Squat enz meer doen door de druk op de wervels die deze oefeningen met zich meebrengen.
Dus hopelijk kan ik er weer invliegen vanaf komende week, weliswaar rustig maar ik ben gewoon al blij dat het in orde is en ik terug kan gaan trainen!