- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij was eerste bij de -100 en ook bij de beloften -23j Nationals 2 IFBB Belgie...
Hij wil gewoon een wedstrijd doen, hoe zit het nu met al die klasseringen. hij wil gewoon in november/december een +100 wedstrijd doen
uber training :-DVandaag met BIG leg training gedaan. voor hem de eerste in (who knows how long) kdenk eigenlijk sinds zen wedstrijd indertijd![]()
Eerst 2 oefeningen kuiten , mucho reps , alles 15-20 reps en heavy pumpin! Hij was al gaar na de kuiten maar de fun moest nog beginnen ! Zen legs zijn echt waisted away dus we moeten die ASAP back in buissness brengen en wat anders dan meteen de beuk erin!
ff Technogym legg press 20 x small , 20 x breed met 100kg beetje bloed erin.
Dan de echte Leg press :
10 x smal , 10x breed 120kg
10 x smal , 10x breed 160kg
10 x smal , 10x breed 220kg
SQUAT
20 x 80kg
20 x 110kg
20 x 130kg (Alleen ik , de andere kon niet mee)
Dan sja het heeft geen naam, we hebben dus 2 leg extensions en 2 ham extensions naast mekaar staan dus 4 op een rij.
Leg Extenions : Ik hang 50kg op de eerste en die doen we volledige reps , 30 op de 2de en die alleen halfjes vanboven
Ham Extensions : 40kg op de eerste en 25kg op de 2de en die alleen halfjes vanonder
dit alles rechtstreeks na mekaar en alles 10 reps dus 40 reps na mekaar totaal en 4 sets totaal , rust is zolang de andere bezig is met de oefening !
Hierna kon Monstro niet meer wandelen en hij had ongeveer 1L puur zweet op zich hangen
Dan terug de technogym legg press 100kg - 10 reps en meteen de technogym liggende ham extensions ook 10 reps met 25kg , dit alles 3x en DONE !
Net besloten dat hij 11 December de flex cup gaat doen in NL
we hebben toch echt 3-4 maanden nodig om de nodige massa op te bouwen en daarna rustig een 3 maanden cutten naar insane rippedness dus is december de beste keuze.
Doe normaal man. Dat is een beginner wedstrijd 
Flex cupDoe normaal man. Dat is een beginner wedstrijd
![]()

Neh ik zie mezelf geen wedstrijd doen, ik vind me niet compleet genoeg. Ik mis echt cm's op men benen en ik train nu ondertussen al bijna 10j dus ik zie het niet echt goedkomen in de leg department
En ja dan kan iedereen zeggen doe toch gewoon een keer mee, nee! Als ik ga wil ik brokken maken en tenminste strijden voor een titel en dat gaat niet als de jury meteen opmerkt dat ik zwakke benen heb.

Die schoonvaders toch
Stevige training toch, zeker die 20 reps op incline bench press!