AndroidHealthClinic

Beast's Log Summer 2010 !

• Topic Starter Topic Starter
Hij was eerste bij de -100 en ook bij de beloften -23j Nationals 2 IFBB Belgie...

Hij wil gewoon een wedstrijd doen, hoe zit het nu met al die klasseringen. hij wil gewoon in november/december een +100 wedstrijd doen

Laatst bewerkt:
Hij was eerste bij de -100 en ook bij de beloften -23j Nationals 2 IFBB Belgie...

Hij wil gewoon een wedstrijd doen, hoe zit het nu met al die klasseringen. hij wil gewoon in november/december een +100 wedstrijd doen

Ja dan mag je niet meedoen het is een C wedstrijd (En D) he! Waarom zou je dat ook in hemelsnaam doen met die kwaliteit wanneer je een B wedstrijd kunt/moet draaien. Open Rotterdamse is altijd rond 1/2 april...

Vandaag met BIG leg training gedaan. voor hem de eerste in (who knows how long) kdenk eigenlijk sinds zen wedstrijd indertijd :D

Eerst 2 oefeningen kuiten , mucho reps , alles 15-20 reps en heavy pumpin! Hij was al gaar na de kuiten maar de fun moest nog beginnen ! Zen legs zijn echt waisted away dus we moeten die ASAP back in buissness brengen en wat anders dan meteen de beuk erin!

ff Technogym legg press 20 x small , 20 x breed met 100kg beetje bloed erin.

Dan de echte Leg press :

10 x smal , 10x breed 120kg
10 x smal , 10x breed 160kg
10 x smal , 10x breed 220kg

SQUAT

20 x 80kg
20 x 110kg
20 x 130kg (Alleen ik , de andere kon niet mee :D)

Dan sja het heeft geen naam, we hebben dus 2 leg extensions en 2 ham extensions naast mekaar staan dus 4 op een rij.

Leg Extenions : Ik hang 50kg op de eerste en die doen we volledige reps , 30 op de 2de en die alleen halfjes vanboven

Ham Extensions : 40kg op de eerste en 25kg op de 2de en die alleen halfjes vanonder

dit alles rechtstreeks na mekaar en alles 10 reps dus 40 reps na mekaar totaal en 4 sets totaal , rust is zolang de andere bezig is met de oefening !

Hierna kon Monstro niet meer wandelen en hij had ongeveer 1L puur zweet op zich hangen :D

Dan terug de technogym legg press 100kg - 10 reps en meteen de technogym liggende ham extensions ook 10 reps met 25kg , dit alles 3x en DONE !
uber training :-D

Net besloten dat hij 11 December de flex cup gaat doen in NL

we hebben toch echt 3-4 maanden nodig om de nodige massa op te bouwen en daarna rustig een 3 maanden cutten naar insane rippedness dus is december de beste keuze.

Flex cup ??? Doe normaal man. Dat is een beginner wedstrijd :D

Jij kan hem niet winnen Kuk :trollface:

Flex cup ??? Doe normaal man. Dat is een beginner wedstrijd :D

Ja zeg dan welke rond die periode wantr we komen er zo niet uit. we zijn van belgie en ik vind de informatie op het net niet echt zo geweldig...

Hij wil tussen beesten staan van +100kg, dus bring it on :D

liefst november/december 2012

enigste wat ik nog vind is deze

Zondag 21 oktober 2012:
WALTER'S OPEN NEDERLANDS KAMPIOENSCHAP
(Walter's Open Dutch Championships 2012) te Etten Leur (Nieuwe Nobelaer Theater)

Laatst bewerkt:
Die walter open cup is wel lekker zwaar :D zou die gewoon doen. Kan die zonder kwalificatie meteen A of B doen.

heb het hem daarstraks gezegd, komt wel in orde!

2 gasten van onze gym doen komend weekend de Walter cup mee. we gaan ook ff kijken daarzo!

Trainen gaat super voor beiden, we hebben vandaag weer benen getraind!

Wat we vandaag gedaan hebben:

Kuiten:

Calf raise zittend 4 sets met 60kg 20 reps, en 1 set 70kg afbouwend per 10 afhalen naar 30kg telkens 10 reps (BURN)

Calf raise staand technogym

100 x 15
115 x 15
130 x 12

Benen:

Legg press Technogym:

20 x 100kg
20 x 120kg
15 x hele blok

Squat :

20 x 110kg (Monstro 20 x 80kg)
15 x 130kg (12 x 110kg)
12 x 150kg ( 12 x 110kg)

Ham extension liggend Technogym

15 x 30kg
12 x 40kg
10 x 45kg

Leg extension + Ham curl Quattro superset :-)

10 x 50 heel
10 x 30 half vanboven
10 x 40 heel
10 x 25 half onder

dit alles 4 sets

DOOD en zweten als een rund. alles was klaar in 40min dus redelijk tempo met 2 man

Zeker voor benen gedaan te hebben vond ik Biggie er erg buff uitzien. hij is nu terug echt HARDCORE zoals we vroeger waren, echt obsessed bodybuilding life haha. Qua leg training moet hij er echt terug in komen, hij was vroeger echt wel sterk erin maar het volume en de intensiteit die we nu trainen met legs heeft hij nog nooit gedaan en na 2j ofzo totaal geen benen trainen moet het allemaal toch ff wennen merk ik aan hem. kschat zen benen ergens rond de 66-68cm momenteel , dus die moeten dik 72-74cm worden alvorens er gecut kan worden. op zen wedstrijd in 2008 waren ze 65cm en dat was toch duidelijk te weinig voor een kerel van 100kg droog dus dit is nu echt MISSION legs!

Zen upperbody en kuiten zijn nooit een issue geweest en die komen zoiezo in orde , daar moeten we ook geen extra aandacht aan geven want alles is mooi in proportie en zodra hij onder de 8-9% komt is zen UB gewoon Uber !

Terug benen zaterdag !

Laatst bewerkt:
Keep up the good work :D

12x150 is nice voor 86 kilo beast!

Beast, doe jij lekker mee met de Flex Cup!!

Leuk dat je terug update, Beast! Leuke beentrainingen hier!:p

Beast, doe jij lekker mee met de Flex Cup!!

Neh ik zie mezelf geen wedstrijd doen, ik vind me niet compleet genoeg. Ik mis echt cm's op men benen en ik train nu ondertussen al bijna 10j dus ik zie het niet echt goedkomen in de leg department :D

En ja dan kan iedereen zeggen doe toch gewoon een keer mee, nee! Als ik ga wil ik brokken maken en tenminste strijden voor een titel en dat gaat niet als de jury meteen opmerkt dat ik zwakke benen heb.

Neh ik zie mezelf geen wedstrijd doen, ik vind me niet compleet genoeg. Ik mis echt cm's op men benen en ik train nu ondertussen al bijna 10j dus ik zie het niet echt goedkomen in de leg department :D

En ja dan kan iedereen zeggen doe toch gewoon een keer mee, nee! Als ik ga wil ik brokken maken en tenminste strijden voor een titel en dat gaat niet als de jury meteen opmerkt dat ik zwakke benen heb.

Vindt dat persoonlijk echt onzin, je weet namelijk nooit vantevoren hoe zwaar je klasse is en wie er verder deelnemen! Ook kun je nooit voorspellen in wat voor conditionering je op het podium gaat komen. Een wedstrijdvoorbereiding is vooral een strijd met jezelf, grenzen verleggen en jezelf tegen komen. Maar goed ieder zn ding...succes verdersss

Ik zou dan ook uitkomen in de -80kg klasse en das een van de bruutere klasses !

Nu , ik ga zoiezo binnekort weer wat cutten. Ik heb me vanmorgen gewogen op 87kg , kschat een 8% , 2 zomers geleden stond ik 6.5% aan 82-83kg. Ik wil deze zomer graag eens naar de 5% , dan zullen we eens kijken wat er al overblijft en dan zie ik wel of het de moeite is !

Vandaag chest getraind:

Incline bench press:

20 x 60kg
20 x 80kg
10 x 100kg + 6 x 80kg

Flat DB press:

4 x 12 x 30kg en echt squeezen

Decline bench press:

4 x 12 x 80kg

Pectoral:

12 x 30kg
12 x 40kg
10 x 50kg

Hammer press machine:

35kg/kant 4 x 12 reps

Triceps

Pullover/press (voor wie em kent) met EZ-bar:

12 x 22.5kg
10 x 32.5kg
10 x 32.5kg

Pushdown:

20 x 20kg
15 x 30kg
12 x 40kg

Rope:

12 x 20kg
12 x 20kg
10 x 25kg

Techngym tricep pushdown:

100kg + 15 ophangstuk 3 x 15 reps

Done!

ik ging vandaag alles 12 reps doen, toch vond ik het een zwakke dag qua kracht, pomp was insane, shape ook dus who cares :D

Gisteren ben ik na benen trainen s'avonds nog gaan fietsen , 30km gedaan op 1u15min , na die beentraining van gisteren was het echt afzien!

Morgenvroeg ga ik opstaan rond 9u en dan ff kijken wat voor weer het is buiten. Als ik droogte zie ga ik er nog 30-40km doen en rest van de dag wat chillen !

Gisteren op 1u33min 39.6km gefiets! Men schoonpa van 56 was meegekomen op zen ouwe Norta fiets , die ouwe kon tot bijna op het laatste mee! Stukken 32-33km/h aangehouden op het laatste en hij bleef doorbijten met zen 50cm quads :D

ineens namiddags was ik ongekend moe, constant gapen, en raar gevoel. toch nog een drukke dag gehad. heel de dag bijna aan men wagen gesleuteld en naar vrienden geweest. om 19.30 nog een goeie maaltijd binnen maar toen begon ik het heel warm te krijgen met als resultaat om 20u15 in bed gekropen en er niet meer uitgekomen tot vanmorgen 8.30. heel de nacht liggen woelen en zweten! Nog een Dafalgan 1gr genomen tegen het sterftegevoel dat ik had :D

ben vandaag nog niet op en top. zo meteen nog ff goed eten en zien of ik naar de gym ga voor rug te trainen

Die schoonvaders toch:)
Stevige training toch, zeker die 20 reps op incline bench press!

Die schoonvaders toch:)
Stevige training toch, zeker die 20 reps op incline bench press!

Alles boven de 12 reps is precies dubbel zo zwaar vindk. Monstro bevoorbeeld die kan 6 x 180 benchen laatste set maar momenteel geen 4 sets na mekaar 20 x 100kg :D

Qua lower body zie ik duidelijk meer massa en defenitie van high reps te trainen. dat ga ik zo blijven doen een tijd , upper body wou ik gewoon een paar weekjes doen als soort van shock

En ja men schoonvader is een doorzetter. zondag was die nog waisted van het bier, had zeker 20 biertjes op en was gisteren nog niet 100% , 4 grijze boterhammen met boter, kaas en confituur en die ouwe stond paraat :D

Heeft die Monstro ook foto's?
Moet toch grote jongen zijn;)

Een hele tijd geleden had je je rug ge****ed.
Is dat ondertussen terug in orde?

Terug
Naar boven