Ik ben nog steeds even fanatiek bezig, altijd geweest en zal ook zo blijven
Met men huid is niks aan de hand of je doelt op men acneprobleem van een 5 tal jaar geleden ...
Monstro is nooit gestopt, is gewoon een jaar of 2 op een laag pitje geweest qua trainen, mentaal stond hij ook niet sterk ivm personal issues met familie enz , is moeten verhuizen, heeft even zonder werk gezeten, teen gebroken, vinger gebroken, ongeval met de wagen, het heeft em echt ff niet meegezeten maar we hebben pas overlegd en besloten dat 2012 zijn jaar word en hij in in 2013 terug komt met de shape die iedereen van hem verwacht.
Hij heeft zeker 6 maand on/off getraind en onlangs pas 6 weken niet komen trainen door zen hand, ook niet op voeding gelet en eerste training perst die er meteen weer 6 x 160 bench uit en zen borst was fecking huge. kuiten zijn nog steeds 47-48cm en armen omtrent hetzelfde al is de shape ver te zoeken. hij weegt momenteel +- 112-114kg aan +- 15-17% maar dat is na 2jaar niet fanatiek trainen, en geen regelmaat in zen leven qua voeding etc
Bedoeling is binnen dit en 4 maanden op 130kg aan 15% te zitten om dan tegen begin 2013 aan 112-115 on stage te staan. Volgens mij geen probleem aangezien we al jaren bevriend zijn en ik gewoon weet dat hij een van de enigste gasten is die zo monstrous genetics heeft.
Ik ben momenteel waarsch de enige , want zelf hijzelf geloofde niet meer in zichzelf na alle tegenslag en hoe de shape momenteel is maar ik weet als hij er 100% voor gaat dat hij zeer zeker nog een keer in de Flex of Muscle&Fitness komt te staan want in shape is hij ongekend machien !
Adios