XXL Nutrition

Beast's Log Summer 2010 !

ja hoe is het eigenlijk met deze kerel? En zijn maatje el monstro ook al erg lang niets meer van gehoord. Beetje jammer. Monstro had toch wel de ziekste fysiek die ik op deze forum heb gezien (van de leden dan).

En Beast is nog wel even terug gekomen, maar niet lang...

Dacht dat hij last had van zijn gezondheid/huid oid en daardoor niet meer mocht
kuren. Vond erna ook niet meer echt de motivatie of zoiets. Nu ja, als ik het
mij goed herinner tis te zeggen :p

Ow ja klopt hij had iets met zijn huid. Maar monstro gestopt, wtf ??? Die kerel had echt aanleg. Hij had maar met een wedstrijd mee gedaan en de jaar daarop stond in sport en fitness waarom die kerel deze seizoen niet heeft meegedaan en of iemand hem kende. Dan heb toch echt een goede indruk achter gelaten

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nog steeds even fanatiek bezig, altijd geweest en zal ook zo blijven ;)

Met men huid is niks aan de hand of je doelt op men acneprobleem van een 5 tal jaar geleden ...

Monstro is nooit gestopt, is gewoon een jaar of 2 op een laag pitje geweest qua trainen, mentaal stond hij ook niet sterk ivm personal issues met familie enz , is moeten verhuizen, heeft even zonder werk gezeten, teen gebroken, vinger gebroken, ongeval met de wagen, het heeft em echt ff niet meegezeten maar we hebben pas overlegd en besloten dat 2012 zijn jaar word en hij in in 2013 terug komt met de shape die iedereen van hem verwacht.

Hij heeft zeker 6 maand on/off getraind en onlangs pas 6 weken niet komen trainen door zen hand, ook niet op voeding gelet en eerste training perst die er meteen weer 6 x 160 bench uit en zen borst was fecking huge. kuiten zijn nog steeds 47-48cm en armen omtrent hetzelfde al is de shape ver te zoeken. hij weegt momenteel +- 112-114kg aan +- 15-17% maar dat is na 2jaar niet fanatiek trainen, en geen regelmaat in zen leven qua voeding etc

Bedoeling is binnen dit en 4 maanden op 130kg aan 15% te zitten om dan tegen begin 2013 aan 112-115 on stage te staan. Volgens mij geen probleem aangezien we al jaren bevriend zijn en ik gewoon weet dat hij een van de enigste gasten is die zo monstrous genetics heeft.
Ik ben momenteel waarsch de enige , want zelf hijzelf geloofde niet meer in zichzelf na alle tegenslag en hoe de shape momenteel is maar ik weet als hij er 100% voor gaat dat hij zeer zeker nog een keer in de Flex of Muscle&Fitness komt te staan want in shape is hij ongekend machien !

Adios

Ik wil ook 130 kilo wegen :(

fkng nice keep us updated :D

Ik laat weten zodra ik het weeg oke?

Ben met Monstro FIBO geweest gisteren. Beetje extra motivatie gaan opdoen. Komen we daar aan een stand waar je voor het meeste reps met een halter moet doen, curl of hammer , maakte niet uit maar max reps binnen 60 seconden

We bekijken die lijst, was er een gast die in 1 minuut 60x 27kg had gedaan ! WTF dacht ik . maar ik zei tegen Monstro DUDE makkie , echt iets voor u, com'on doen man.

Eerst zei hij ben je gek ??? in 1 minuut mahjaaaaa lukt me nooit!

Je mocht dus kiezen hoeveel gewicht maar je moest natuurlijk meer reps doen als het gewicht lichter was want ze doen dan gewicht x reps = totaal kg op 60sec

Toch overhaald ... Hij koost voor 22.8kg dumbbell die daar lag

3-2-1 GO , 8 reps met links , precies een kramp , gewisseld naar rechts en 70 , 70 !!! Friggin reps met rechts nog binnen de 60 seconden! Dus een totaal van 78 reps met 23kg Dumbbel op 1 minuut ! Hahaha die gasten waren echt euforsich, vonden ze geweldig. papier ingevuld enz met email en gegevens en als niemand hem vandaag gebeat heeft wint hij een zo een mooie halterset die hem dan word toegestuurd :-)

Ik ga deze week de eerste pics van de transformatie maken Als hij ze ok vind om te posten starten we een nieuw topic met zijn veranderingen !

nice!

Ben met Monstro FIBO geweest gisteren. Beetje extra motivatie gaan opdoen. Komen we daar aan een stand waar je voor het meeste reps met een halter moet doen, curl of hammer , maakte niet uit maar max reps binnen 60 seconden

We bekijken die lijst, was er een gast die in 1 minuut 60x 27kg had gedaan ! WTF dacht ik . maar ik zei tegen Monstro DUDE makkie , echt iets voor u, com'on doen man.

Eerst zei hij ben je gek ??? in 1 minuut mahjaaaaa lukt me nooit!

Je mocht dus kiezen hoeveel gewicht maar je moest natuurlijk meer reps doen als het gewicht lichter was want ze doen dan gewicht x reps = totaal kg op 60sec

Toch overhaald ... Hij koost voor 22.8kg dumbbell die daar lag

3-2-1 GO , 8 reps met links , precies een kramp , gewisseld naar rechts en 70 , 70 !!! Friggin reps met rechts nog binnen de 60 seconden! Dus een totaal van 78 reps met 23kg Dumbbel op 1 minuut ! Hahaha die gasten waren echt euforsich, vonden ze geweldig. papier ingevuld enz met email en gegevens en als niemand hem vandaag gebeat heeft wint hij een zo een mooie halterset die hem dan word toegestuurd :-)

Ik ga deze week de eerste pics van de transformatie maken Als hij ze ok vind om te posten starten we een nieuw topic met zijn veranderingen !
mooi mooi :-D

Hahaha, dikke ownage op die dumbbell :D

Goed dat jij nog altijd fanatiek bezig bent, hopelijk gaat het voor el monstro nu ook weer zo blijven !!

Net besloten dat hij 11 December de flex cup gaat doen in NL

we hebben toch echt 3-4 maanden nodig om de nodige massa op te bouwen en daarna rustig een 3 maanden cutten naar insane rippedness dus is december de beste keuze.

Top ben erg benieuwd

Net gewogen hij is 116.2kg aan kschat 18% BF na 1 week terug hardcore trainen/eten/etc :D

kdenk dat die binnen een 2 tal maanden wel rond de 130kg / 15% zal staan

Ikzelf was 86.5kg aan +- 8-9%

Dam heftige stats

Ik ben nog steeds even fanatiek bezig, altijd geweest en zal ook zo blijven ;)

Met men huid is niks aan de hand of je doelt op men acneprobleem van een 5 tal jaar geleden ...

Monstro is nooit gestopt, is gewoon een jaar of 2 op een laag pitje geweest qua trainen, mentaal stond hij ook niet sterk ivm personal issues met familie enz , is moeten verhuizen, heeft even zonder werk gezeten, teen gebroken, vinger gebroken, ongeval met de wagen, het heeft em echt ff niet meegezeten maar we hebben pas overlegd en besloten dat 2012 zijn jaar word en hij in in 2013 terug komt met de shape die iedereen van hem verwacht.

Hij heeft zeker 6 maand on/off getraind en onlangs pas 6 weken niet komen trainen door zen hand, ook niet op voeding gelet en eerste training perst die er meteen weer 6 x 160 bench uit en zen borst was fecking huge. kuiten zijn nog steeds 47-48cm en armen omtrent hetzelfde al is de shape ver te zoeken. hij weegt momenteel +- 112-114kg aan +- 15-17% maar dat is na 2jaar niet fanatiek trainen, en geen regelmaat in zen leven qua voeding etc

Bedoeling is binnen dit en 4 maanden op 130kg aan 15% te zitten om dan tegen begin 2013 aan 112-115 on stage te staan. Volgens mij geen probleem aangezien we al jaren bevriend zijn en ik gewoon weet dat hij een van de enigste gasten is die zo monstrous genetics heeft.
Ik ben momenteel waarsch de enige , want zelf hijzelf geloofde niet meer in zichzelf na alle tegenslag en hoe de shape momenteel is maar ik weet als hij er 100% voor gaat dat hij zeer zeker nog een keer in de Flex of Muscle&Fitness komt te staan want in shape is hij ongekend machien !

Adios

Heeft hij nog nooit een wedstrijd gedaan dan? Wel al een keer heel diep gecut? Ben benieuwd, weer zo'n freak er bij ahhaha

Heeft hij nog nooit een wedstrijd gedaan dan? Wel al een keer heel diep gecut? Ben benieuwd, weer zo'n freak er bij ahhaha

117qwrl.jpg

Vandaag met BIG leg training gedaan. voor hem de eerste in (who knows how long) kdenk eigenlijk sinds zen wedstrijd indertijd :D

Eerst 2 oefeningen kuiten , mucho reps , alles 15-20 reps en heavy pumpin! Hij was al gaar na de kuiten maar de fun moest nog beginnen ! Zen legs zijn echt waisted away dus we moeten die ASAP back in buissness brengen en wat anders dan meteen de beuk erin!

ff Technogym legg press 20 x small , 20 x breed met 100kg beetje bloed erin.

Dan de echte Leg press :

10 x smal , 10x breed 120kg
10 x smal , 10x breed 160kg
10 x smal , 10x breed 220kg

SQUAT

20 x 80kg
20 x 110kg
20 x 130kg (Alleen ik , de andere kon niet mee :D)

Dan sja het heeft geen naam, we hebben dus 2 leg extensions en 2 ham extensions naast mekaar staan dus 4 op een rij.

Leg Extenions : Ik hang 50kg op de eerste en die doen we volledige reps , 30 op de 2de en die alleen halfjes vanboven

Ham Extensions : 40kg op de eerste en 25kg op de 2de en die alleen halfjes vanonder

dit alles rechtstreeks na mekaar en alles 10 reps dus 40 reps na mekaar totaal en 4 sets totaal , rust is zolang de andere bezig is met de oefening !

Hierna kon Monstro niet meer wandelen en hij had ongeveer 1L puur zweet op zich hangen :D

Dan terug de technogym legg press 100kg - 10 reps en meteen de technogym liggende ham extensions ook 10 reps met 25kg , dit alles 3x en DONE !

Terug
Naar boven