MuscleMeat

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks Dumba. Ik hoop ook te trainen :l.

Morgen kan je wel weer normaal eten/vreten ;)

I hope so :D, want morgen = Junkdag :roflol:

Dit is ongelooflijk. Dikke k*t. Sorry voor het schelden. Ik heb 2 nepstukjes aan m'n voortanden omdat ze er 4 jaar geleden af waren geknapt bij een val.

En ja hoor, ik deed niks, maar ja, ze knappen soms na 4-5 jaar af, PATS, groot stuk eraf. Fijn. Vanmiddag dus naar de tandarts. Minder eten vandaag. Misschien zelfs niet trainen :mad:. Maar ik ga het proberen. No training No life.

Achjoh, no problem. Ik ben met hardlopen met me bek op de stoeprand geflikkerd, heb ook bijde voortanden afgebroken. Zelfde middag nog geholpen en kon meteen weer alles doen. Alleenvoeding zal vandaag een probleem zijn of je moet alles prakken:D

Yep, me2, Ik was 2 maand terug aant kouwen gewoon, pats stuk van de tand na de hoektand af (Wel voorhaan dus, bijna de helft eraf..) Heb er nog een tijdje mee rongelopen voordat ik naar de tandarts kon, nergens last van.. je kan gewoon eten hoor.. wss ook geen verdoving, dus trainen kan ook best..

Hehe ik heb ook 2 stukken neptand aan de voorkant die er eens in de zoveel jaar afvallen.

Goed slowchat topic.

Je bent al vroeg op sniperx. Het is bijna half 12... mooie tijd voor een goede training. ;)

Vandaag ga je je full stack benchen en dl'en. Ik voel et :).

Squat 2x15x12kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x12kg

Deadlift 2x15x25kg

MP 2x15x12kg

Tricep Dips 2x15xBW

Sit-ups 2x15

Com: Ging goed. Wou even lekker gewichtje aan DL doen. De rest zal vanaf maandag met 1 kilo per training worden verhoogd. (Barbell oefeningen dan he).
Lekker eten, maandag pas naar de tandarts...
Hij zit dicht, wat een gedoe.

Voeding vandaag: ~2900 kcal.

Wat is je huidige eetschema Snipe? Istie al beter geworden?

Goed getraint snipe, ben zelf net ook terug:D.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven