XXL Nutrition

Becoming a beast by bulking and HST

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thanks allemaal.

Vandaag geen echte spierpijn. Hoogstens een kléín beetje. Als je het over gekke dromen hebt; nou die had ik vannacht.
En als je het over blunders hebt: nou die had ik gisteren, 2 stuks: Een 1.2 voor Wiskunde (Normaal een 4, ik zuig in wiskunde), en ik zat op de PSP op msn, was lekker aan het praten (Deze moet je maar snappen), en opeens: "You've been logged in from an other location" Ik zo: "WTF", dus vanochtend kom ik beneden, mijn pa: "Uhm, volgende keer msn uitdoen". Bleek dus dat ik op 'automatisch aanmelden' had gedrukt op de PSP en dat werkt blijkbaar ook voor de PC. Blunder aangezien het gesprek nou niet bepaald onschuldig was... :p

Tell us more, tell us mooooooooooore.
 
Al goed bezig met je bulk joh. ga zo door!

ik woog 58 op men 14e Maar jij gaat hard omhoog gelukkig.. toppie

Thanks man, bulken tot minimaal 70 kg moet lukken :D.
 
De oude bodybuilders hadden een regel. Geen meisjes tot je 100kg bencht.
 
Zo sniper beginnen de meisjes al met bosjes voor je te vallen na je 1,3kg muscle gains :) (niet sarcastisch)
 
Haha :p ik moet nog steeds lachen.
 
Volgens mij is dat log helemaal niet verplicht. Dacht dat BigT aangaf dat het leuk zou zijn als jullie daar een log zouden starten.

Kon dat wedstrijd log niet verhuizen na de contest?
 
Volgens mij is dat log helemaal niet verplicht. Dacht dat BigT aangaf dat het leuk zou zijn als jullie daar een log zouden starten.

Kon dat wedstrijd log niet verhuizen na de contest?

Wedstrijd log gaat wat mij betreft na de contest op slot. In deze log ik dan verder maar waarschijnlijk tegen die tijd met een ander schema, HST kan je niet voor eeuwig doen.

En volgens mij was het wél degelijk verplicht, of je werd gediskwalificeerd (moeilijk woord :p).
 
Waardeloos die verplichting, zou voor mij al een reden zijn om er niet aan mee te doen.
Nou suc6 dan kerel.
 
Thanks Mc.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven