- Waardering
- 164
250 kcal meer op je junkdag? Dat is niet echt junken heh, een beetje maaltijd van de mac heeft al 2000 kcal.
Eens, klap er een litertje chocomel of volle melk tegen. Doe eens gek, het is weekend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
250 kcal meer op je junkdag? Dat is niet echt junken heh, een beetje maaltijd van de mac heeft al 2000 kcal.
Eens, klap er een litertje chocomel of volle melk tegen. Doe eens gek, het is weekend.
. je moet echt aan komen, dit is niet gezond."Hij traint licht".
Heb je gelezen dat ik elke week 1kg ga verhogen en over 6-7 weken dus ook rond de 30kg BP, MP, squat, DL, etc.?
Vast niet.
"Hij eet weinig"
Nou, ik eet al heel wat meer. Anders kwam ik ook niet aan ...

Heel erg vreemd...ik denk dat er iets scheelt aan jouw weegschaal.Niet grappig.. volgens de weegschaal ben ik i.p.v. aangekomen afgevallen t.o.v. vorige week.. en niet zo'n beetje ook, tenzij je 2.5kg AFVALLEN in 1 week terwijl je je kapot vreet niets ergs vind...
Tenzij die weegschaal opeens op hol geslagen is.. :l

dude, per week wegen is ook echt niet nauwkeurig,
ik ben begonnen op 55kg
volgende week was ik 56kg,
volgende week was ik 54kg,
volgende week was ik 58kg etc.
op de week is echt niet nauwkeurig, zolang het maar stijgt per maand ofzo
Snap ik, maar ik weeg elke zaterdag om precies 4 uur.. En als de weegschaal dan opeens nog maar 54.9 kg aangeeft sta je toch wel flink te balen.
Maar ja, mij krijg je niet kapot hiermee, ik bouw net zo lang door tot dat ik er ben!
Waarom weeg je niet elke zaterdag ochtend bijvoorbeeld. Voor je ontbijt, dan weet je zeker dat je meeting relatief betrouwbaar is. Als je om 4 uur weegt kan je de ene dag wat meer gegeten hebben dan de andere.
telang getraint (meer dan 1u) ?
teveel per week (meer dan 4xper week)?
teweinig gegeten ?
niet genoeg geslapen ?
meting van vorige keer of deze keer ongeldig wegens "X" ?
...
anders ga ik nog altijd voor men vorige post, per week wegen is te kort na elkaar
Dus ja slecht geslapen, maar was het voor één keer wel waard
.Gewoon lange termijn kijken... Zulke schommelingen zijn best normaallaat je niet uit het veld slaan en gewoon door blijven vreten
![]()