Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
250 kcal meer op je junkdag? Dat is niet echt junken heh, een beetje maaltijd van de mac heeft al 2000 kcal.

Eens, klap er een litertje chocomel of volle melk tegen. Doe eens gek, het is weekend.
 
Eens, klap er een litertje chocomel of volle melk tegen. Doe eens gek, het is weekend.

Inderdaad snipe, wat dacht je van een junk maand ipv junk dag :D. je moet echt aan komen, dit is niet gezond.
 
Aah, ben benieuwd hoeveel je gaat wegen :D ben zelf in 1 week ~ 0,8kg gestegen, hopelijk is dit niet teveel vet ;)
 
Sniperx weigert te luisteren naar al het advies hier, hij eet weinig en traint licht. "becoming a beast" staat er dan ??? Ik zou gaan luisteren naar het advies Sniper, daar schiet je waarschijnlijk meer mee op.
 
"Hij traint licht".
Heb je gelezen dat ik elke week 1kg ga verhogen en over 6-7 weken dus ook rond de 30kg BP, MP, squat, DL, etc.?
Vast niet.

"Hij eet weinig"
Nou, ik eet al heel wat meer. Anders kwam ik ook niet aan ...
 
"Hij traint licht".
Heb je gelezen dat ik elke week 1kg ga verhogen en over 6-7 weken dus ook rond de 30kg BP, MP, squat, DL, etc.?
Vast niet.

"Hij eet weinig"
Nou, ik eet al heel wat meer. Anders kwam ik ook niet aan ...

Met jouw BW eet je genoeg 58kgx28+400kcal trainingsbehoefte=2024 kcal.
Sniper zit daar 600-800kcal boven.:)
Die gewichten komen er ook wel. Heb daar gewoon een groot vertrouwen in! En wie was er niet een beetje eigenwijs op zijn/haar 14e???
 
:mad: :(.... Like WTF.... :(
 
wtf !!!!!!!!!

Niet grappig.. volgens de weegschaal ben ik i.p.v. aangekomen afgevallen t.o.v. vorige week.. en niet zo'n beetje ook, tenzij je 2.5kg AFVALLEN in 1 week terwijl je je kapot vreet niets ergs vind... :(

Tenzij die weegschaal opeens op hol geslagen is.. :l
 
dude, per week wegen is ook echt niet nauwkeurig,
ik ben begonnen op 55kg
volgende week was ik 56kg,
volgende week was ik 54kg,
volgende week was ik 58kg etc.
op de week is echt niet nauwkeurig, zolang het maar stijgt per maand ofzo
 
Niet grappig.. volgens de weegschaal ben ik i.p.v. aangekomen afgevallen t.o.v. vorige week.. en niet zo'n beetje ook, tenzij je 2.5kg AFVALLEN in 1 week terwijl je je kapot vreet niets ergs vind... :(

Tenzij die weegschaal opeens op hol geslagen is.. :l
Heel erg vreemd...ik denk dat er iets scheelt aan jouw weegschaal.
Probeer eens een andere! :)
 
dude, per week wegen is ook echt niet nauwkeurig,
ik ben begonnen op 55kg
volgende week was ik 56kg,
volgende week was ik 54kg,
volgende week was ik 58kg etc.
op de week is echt niet nauwkeurig, zolang het maar stijgt per maand ofzo

Snap ik, maar ik weeg elke zaterdag om precies 4 uur.. En als de weegschaal dan opeens nog maar 54.9 kg aangeeft sta je toch wel flink te balen.
Maar ja, mij krijg je niet kapot hiermee, ik bouw net zo lang door tot dat ik er ben!
 
Snap ik, maar ik weeg elke zaterdag om precies 4 uur.. En als de weegschaal dan opeens nog maar 54.9 kg aangeeft sta je toch wel flink te balen.
Maar ja, mij krijg je niet kapot hiermee, ik bouw net zo lang door tot dat ik er ben!

Waarom weeg je niet elke zaterdag ochtend bijvoorbeeld. Voor je ontbijt, dan weet je zeker dat je meeting relatief betrouwbaar is. Als je om 4 uur weegt kan je de ene dag wat meer gegeten hebben dan de andere.
 
Waarom weeg je niet elke zaterdag ochtend bijvoorbeeld. Voor je ontbijt, dan weet je zeker dat je meeting relatief betrouwbaar is. Als je om 4 uur weegt kan je de ene dag wat meer gegeten hebben dan de andere.

Ik heb alleen een weegschaal bij m'n opa en oma, ofwel moet ik elke zaterdagmiddag wegen, anders kan het niet.
En ik denk dat 2.5kg toch wel een beetje veel is..
 
telang getraint (meer dan 1u) ?
teveel per week (meer dan 4xper week)?
teweinig gegeten ?
niet genoeg geslapen ?
meting van vorige keer of deze keer ongeldig wegens "X" ?
...
anders ga ik nog altijd voor men vorige post, per week wegen is te kort na elkaar
 
telang getraint (meer dan 1u) ?
teveel per week (meer dan 4xper week)?
teweinig gegeten ?
niet genoeg geslapen ?
meting van vorige keer of deze keer ongeldig wegens "X" ?
...
anders ga ik nog altijd voor men vorige post, per week wegen is te kort na elkaar

Ik wil wel een keer per twéé weken gaan wegen vanaf nu.

Antwoorden:

te lang getraind (meer dan 1u) ? Nee, mijn trainingen zijn hoogstens 30 min.
teveel per week (meer dan 4xper week)? 3x per week.
teweinig gegeten ? Ik eet me helemaal kapot.
niet genoeg geslapen ? Hmm, vannacht tot 2 uur op de PSP gebleven wegens uhm... kijk maar een paar pagina's terug. ;) Dus ja slecht geslapen, maar was het voor één keer wel waard :D.

meting van vorige keer of deze keer ongeldig wegens "X" ? Nope, had alleen andere schoenen aan maar dat scheelt NOOIT meer dan 0.5kg.
 
Gewoon lange termijn kijken... Zulke schommelingen zijn best normaal ;) laat je niet uit het veld slaan en gewoon door blijven vreten :D
 
Gewoon lange termijn kijken... Zulke schommelingen zijn best normaal ;) laat je niet uit het veld slaan en gewoon door blijven vreten :D

Náh, ik laat me ook niet uit het veld slaan. Dat nooit. Maar het komt wel even hard aan als je daar staat en 1.2kg minder weegt dan in het begin... :eek:
 
Dan kan het volgende week alleen maar weer meevallen ;)
 
niet blind staren op die kg s.

Vreten en hard trainen, meer hoef je niet te doen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven