Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag hef ik een balpen, morgen hef ik er twee. Progressief is het, maar geen overload, net zoals jouw trainingen. En het zal nog heel lang 'geen overload' blijven, met deze gewichten.Progressive Overload, ken je dat? Iets met een klok en een klepel? Ja, ik kan ook arrogant gaan doen.
Ja, bepaal zelf hoe je leeft en laat door niemand anders bepalen hoe en wat je moet doen in dit kortstondig leven.
ikke bén 14 hóór.
kéé ik zál típs gáán áánnémén láát máár kómuh

Wat een topic, man man man. Het niveau is hier almaar stijgende.
Zeg jongens, denken jullie ondertussen niet dat Sniper het wel snapt?
Dat hij er niks mee doet, okay, zijn leven, toch?
De goede adviezen zijn al tig keer gegeven, het is niet alsof wanneer je 100.000 x iets zegt, dat hij het dan opeens wel doet.
Laat hem aank*tten. Hij ziet vanzelf wel of iets wel of niet werkt.

Status: Bulken als een beest. Begonnen op Zaterdag 2 Mei 2009.
Zaterdag 23 Mei:
Zaterdag 30 Mei:
Zaterdag 6 Juni:
Zaterdag 13 Juni:
Zaterdag 20 Juni:
Zaterdag 27 Juni:

Het rare zit hem erin, dat je bij biceps zeg maar op 60% van je max begint en bij deadlift op 10%... Heeeeelemaal tegen de principes van HST in. Je moet elke oefening op hetzelfde percentage (70% van je max) beginnen en elke training 5% erbij.Eigenwijsheid siert normaliter de mens. Wie klakkeloos alles aanneemt schopt het nooit ver.
).
Maar kijk uit de curls worden je straks te zwaar wanneer je boven de 15 kilo gaat deadliften!Of je loopt niet te b**chen en je laat me rustig doortrainen. Gadverdamme, het is mijn leven, niet het jouwe. Of bepaal ik soms ook voor jou wat jij zoal moet doen? Nee? Mooi, jij ook niet voor mij.
Vandaag hef ik een balpen, morgen hef ik er twee. Progressief is het, maar geen overload, net zoals jouw trainingen. En het zal nog heel lang 'geen overload' blijven, met deze gewichten.
Jongens, als sniperX straks 5x31 kilo squat lacht hij jullie allemaal uit.