AndroidHealthClinic

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ikke bén 14 hóór.
kéé ik zál típs gáán áánnémén láát máár kómuh

Progressive Overload, ken je dat? Iets met een klok en een klepel? Ja, ik kan ook arrogant gaan doen.
Vandaag hef ik een balpen, morgen hef ik er twee. Progressief is het, maar geen overload, net zoals jouw trainingen. En het zal nog heel lang 'geen overload' blijven, met deze gewichten.

ikke bén 14 hóór.
kéé ik zál típs gáán áánnémén láát máár kómuh

Goed..

Tip 1. Word lid van een gym.
Tip 2. Ga d'r ook daadwerkelijk heen.
Tip 3. Je hebt voor iemand van jouw leeftijd veel kennis opgedaan over trainen.. maar doe er dan ook wat mee!
Tip 4. Gefeliciteerd, wanneer ben je 14 geworden?

:roflol:

Wat een topic, man man man. Het niveau is hier almaar stijgende.
Zeg jongens, denken jullie ondertussen niet dat Sniper het wel snapt?

Dat hij er niks mee doet, okay, zijn leven, toch?

De goede adviezen zijn al tig keer gegeven, het is niet alsof wanneer je 100.000 x iets zegt, dat hij het dan opeens wel doet.

Laat hem aank*tten. Hij ziet vanzelf wel of iets wel of niet werkt.

:roflol:

Wat een topic, man man man. Het niveau is hier almaar stijgende.
Zeg jongens, denken jullie ondertussen niet dat Sniper het wel snapt?

Dat hij er niks mee doet, okay, zijn leven, toch?

De goede adviezen zijn al tig keer gegeven, het is niet alsof wanneer je 100.000 x iets zegt, dat hij het dan opeens wel doet.

Laat hem aank*tten. Hij ziet vanzelf wel of iets wel of niet werkt.

True.

Sniper.. Ik hoop dat je je koppigheid ff aan de kant zet, en wat doet met alle tips.. laat de k*t-opmerkingen maar links liggen!

Ga zo door kerel:)

Je hebt gelijk, beter reageren we niet meer, de euro zal wel nog vallen.

Status: Bulken als een beest. Begonnen op Zaterdag 2 Mei 2009.

Zaterdag 23 Mei:
Zaterdag 30 Mei:
Zaterdag 6 Juni:
Zaterdag 13 Juni:
Zaterdag 20 Juni:
Zaterdag 27 Juni:

Nou beest, wat weeg je? Vorige week 54 toch?

Eigenwijsheid siert normaliter de mens. Wie klakkeloos alles aanneemt schopt het nooit ver.
Het rare zit hem erin, dat je bij biceps zeg maar op 60% van je max begint en bij deadlift op 10%... Heeeeelemaal tegen de principes van HST in. Je moet elke oefening op hetzelfde percentage (70% van je max) beginnen en elke training 5% erbij.

Je moet zelf weten hoe je traint, maar noem het iig geen HST...

Beter houd je, je bek sniperx en ga wat nuttigs doen ipv van ****ing dbb volspamen ga je trainen gast

• Topic Starter Topic Starter
stoere boy hoor!

SniperX... omdat je zo van die leuke spreuken en spreekwoorden houdt:

Je gaat naast je schoenen lopen knul...

Ik lach me dood, elke dag lees ik even je log en het wordt met de dag erger! tussen de 3á4 pagina's per dag lees ik serieuze tips en adviezen, maar die worden gewoon van de tafel geveegd (alweer zo'n mooie woordspeling;)).
Maar ga vooral zo door! Gaat lekker zo:) Maar kijk uit de curls worden je straks te zwaar wanneer je boven de 15 kilo gaat deadliften!

Gooi verdomme die bar eens vol met al het gewicht wat je hebt, in plaats van die 16 kilo onzin. Een oly barbell weegt 20 kilo... als dat voor jou een referentie kan zijn.

Of je loopt niet te b**chen en je laat me rustig doortrainen. Gadverdamme, het is mijn leven, niet het jouwe. Of bepaal ik soms ook voor jou wat jij zoal moet doen? Nee? Mooi, jij ook niet voor mij.

dit zou ik accepteren, ALS je geen logs aanmaakt / iedere topic volspamt met "advies"

Vandaag hef ik een balpen, morgen hef ik er twee. Progressief is het, maar geen overload, net zoals jouw trainingen. En het zal nog heel lang 'geen overload' blijven, met deze gewichten.

dit somt het ongeveer op

Jongens, als sniperX straks 5x31 kilo squat lacht hij jullie allemaal uit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven