Shampoo83
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan ze nog explosief met dit gewicht met die bands?
Vertrouwen is bij jou alles, mooi dat het goed gaat!!!
Good train!
En wat is die Domie toch voor een rare snuiter.Maar ik heb begrepen dat hij het vandaag ook heel goed gedaan heeft. Blijkbaar weer een goed sfeertje daar, @SMTL!
Wat ik heb gemerkt de afgelopen 3.5jr (dit is een periode geweest waar ik veel rug klachten heb gehad) is dat wanneer ik minder volume draai, mijn rug stuk langer heel blijft en ik langzaam ook gewichten kan verhogen zonder naar de klote te gaan.
Dus misschien een idee? Zeker gezien jij epic volumes draait.
Ik deed eerst bv
ME deadlift+ Zware squats + 2oefeningen als ondersteuning (maar ook zware 6-8reps) + core
ME overhead en zware pendlays / bors
DE squat + speed puls + 3sets assist ook weer zware 6-8 reps
ME bench + weer pendlays oid
Nu
ME - DE - RE gecycled. Dan 2 main oefeningen + wat LICHTe assist (vaak machines/ cable) en dit gaat veel chiller!
Afgelopen dinsdag weer een tik in mijn onderrug gehad, waardoor ik weer de hele week krom gelopen heb. Vanmorgen toch naar de zwarte markt voor een event training. Al gauw bleek dat mijn rug weer roet in het eten gooit. Na lang wikken en wegen heb ik het besluit genomen om de deur naar strongman voor nu op een kier te zetten. De deur gaat zeker niet op slot, want daarvoor vind ik het allemaal veel te leuk. Wel is het zo dat ik mijn lijf nu de tijd ga geven om 100% fit te geraken. Ben nu aan mijn 6de jaar strongman bezig en merk toch wel dat ik hier en daar wat slijtage opgelopen heb. Ik ben trots op alle verworven kracht die ik op natuurlijke basis bewerkstelligd heb, maar ik merk wel de aanhoudende pijntjes. Mentaal ben ik nog fit en gretig alleen lichamelijk (lees rug) moet ik op te veel belangrijke trainingsmomenten afhaken. Ik hoop ooit weer een strongman wedstrijd te draaien en te kunnen laten zien wat ik daadwerkelijk kan, want dat heb ik voor mijn gevoel nog niet kunnen doen.