- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen borst op het schema... erg veel zin in omdat deze eindelijk flink omhoog schiet!Welcome back bro !
Goed om te horen dat alles naar wens verloopt.
Slakkenspoortjes hierzo. Ik word nat van je gains :$
Jou volume ligt aardig lager dan bij mij, zie nu wel wat je bedoeld. Je gaat ook wel goed op dit volume, je bench is flink omhoog gegaan!
Slakkenspoortjes hierzo. Ik word nat van je gains :$
Ik pak de laatste tijd ook wel op sommige dagen aardig wat volume met borst (14+werksetjes)
Maar het verschil tussen jou en mij is dat ik momenteel ON ben en dat ik in de bulk zit.
Het verbaasde me bij jou wel enigszins omdat je in de cut zit, de meeste draaien dan wat minder volume ivm slechter herstel. Vandaar ook mijn vraag of je in de bulk nog meer volume draait.
---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------
haha bedankt broski's.
borst pak ik momenteel ook 2x per week, gezien mijn vlugge herstel en aanhoudende progressie.
En vrijdag staan ze weer op het rooster
Heb ook nog nooit zo'n dikke pomp in mijn benen gehad. 
Flink sterke squat en rdl bro. Word lekker lopen morgen![]()

2x moet sowieso toch wel te doen zijn?
Mij lukt het igg zonder problemen.
Nog updates van je trainingen lichaamsgewicht ed?

100% natty vegan <3
Btw ga je ons nog verwennen met fotos?
75reps standing calf proberen
Gewixht wat je max 15 keer kan, 10-15 sec rust dan zoveel mogelijk tot je op 75 zit.
Lijkt me nagenoeg onmogelijk dan geen spierpijn te krijgen(weet tuurlijk niet hoe of wat met roids).
Challenge??![]()

Ik pak de laatste tijd ook wel op sommige dagen aardig wat volume met borst (14+werksetjes)
Maar het verschil tussen jou en mij is dat ik momenteel ON ben en dat ik in de bulk zit.
Het verbaasde me bij jou wel enigszins omdat je in de cut zit, de meeste draaien dan wat minder volume ivm slechter herstel. Vandaar ook mijn vraag of je in de bulk nog meer volume draait.
foto's komen erop zodra de mast zijn werk gaat doen
---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------
Ik doe het morgen voor je![]()
Merkte dat mijn kuiten goed vol zaten, maar spierpijn zal ik waarschijnlijk niet krijgen. Dit krijg ik niet zomaar. Maar dat is ook geen indicatie natuurlijk