Fitness Seller

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

Updateje?

U alive brah?

Zijn karmaschaaltje is weg dus heeft denk ban, alleen geen idee welke.

• Topic Starter Topic Starter
Dames, ben weer terug van een weekje weggeweest.

Trainingen gaan super, ik ben al een weekje gestopt met dianabol maar ik heb geen terugval kwa kracht gemerkt, juist een stijging. Het zweten is ook al stukken minder 's nachts, dus ik denk dat het met de dianabol te maken had.
Gewicht zit nu tegen de 89 kg aan. Hou toch wel aardig wat vocht vast, ik ga binnenkort dan ook beginnen met masteron eod te zetten. Ik heb al een paar opmerkingen gekregen dus het begint nu wel op te vallen. Zelf zie ik het eerlijk gezegd niet echt.. maar dat is normaal ;) Morgen borst op het schema... erg veel zin in omdat deze eindelijk flink omhoog schiet!
Morgen heb ik de eerste 4 weken injects erop zitten.

Laatst bewerkt:
Welcome back bro !
Goed om te horen dat alles naar wens verloopt.

Welcome back bro !
Goed om te horen dat alles naar wens verloopt.

Thanks!

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

BENCHPRESS
3x120
8x100
5x110
5x100

INCLINE MACHINE PRESS (PLATES)
12X80
7X100
6X100

INCLINE DUMBELL PRESS
10/9/8 X 32

DUMBELL FLYES
10/10/8 X 20

Er zaten nog wat forced reps tussen maar deze heb ik niet meegeteld. Vorige week stelde ik de 5x120 bankdrukken nog als doel maar dat moet dus een eitje worden met nog 10 weken te gaan.

Slakkenspoortjes hierzo. Ik word nat van je gains :$

Jou volume ligt aardig lager dan bij mij, zie nu wel wat je bedoeld. Je gaat ook wel goed op dit volume, je bench is flink omhoog gegaan!

Jou volume ligt aardig lager dan bij mij, zie nu wel wat je bedoeld. Je gaat ook wel goed op dit volume, je bench is flink omhoog gegaan!

Ik pak de laatste tijd ook wel op sommige dagen aardig wat volume met borst (14+werksetjes)
Maar het verschil tussen jou en mij is dat ik momenteel ON ben en dat ik in de bulk zit.
Het verbaasde me bij jou wel enigszins omdat je in de cut zit, de meeste draaien dan wat minder volume ivm slechter herstel. Vandaar ook mijn vraag of je in de bulk nog meer volume draait.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Slakkenspoortjes hierzo. Ik word nat van je gains :$

Haha dit dus.

Bench gaat wel erg lekker man.

haha bedankt broski's.
borst pak ik momenteel ook 2x per week, gezien mijn vlugge herstel en aanhoudende progressie.

Ik pak de laatste tijd ook wel op sommige dagen aardig wat volume met borst (14+werksetjes)
Maar het verschil tussen jou en mij is dat ik momenteel ON ben en dat ik in de bulk zit.
Het verbaasde me bij jou wel enigszins omdat je in de cut zit, de meeste draaien dan wat minder volume ivm slechter herstel. Vandaar ook mijn vraag of je in de bulk nog meer volume draait.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

haha bedankt broski's.
borst pak ik momenteel ook 2x per week, gezien mijn vlugge herstel en aanhoudende progressie.

2x moet sowieso toch wel te doen zijn?
Mij lukt het igg zonder problemen.

Nog updates van je trainingen lichaamsgewicht ed?

100% natty vegan <3

Btw ga je ons nog verwennen met fotos?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iets weinig tijd vandaag, had liever nog wat meer volume gedraaid vandaag.
Maar voor op de vroege morgen was dit ook meer dan voldoende ;) En vrijdag staan ze weer op het rooster:o

SQUATTEN
12x45
10x65
5x85
5x115
5x145
4x155
10x115

FRONT SQUATS (FAST)
10x75
10x75

SLDL
10x95
10x105
10x125

LEG EXTENSIONS
hiervan heb ik drie setjes gedaan (slopende setjes)
eerst een x-aantal herhalingen waarbij ik het hoogtepunt even 2 tellen vasthield voordat ik de benen weer liet zakken. Dit totdat ik hier niet meer in slaagde. Vervolgens een aantal reps waarbij ik hem meteen laat zakken tot dit niet meer ging en dan nog wat forced reps (dus met spotter)
Dit is echt slopend en pijnlijk, aanrader ;) Heb ook nog nooit zo'n dikke pomp in mijn benen gehad.

LEG CURL
Deze ss met leg ext. hier ook het gewicht en herhalingen niet bijgehouden. Reps zaten vrij hoog (12-20)

Kuiten komen morgen wel.. srs ;)

Flink sterke squat en rdl bro. Word lekker lopen morgen :p

Ik ben trouwens gestopt met de reguliere deadlift, ik vind het niet echt een toevoeging in mijn schema. Zo kan ik me ook meer focussen op mijn rug (minder vermoeid als ik aan de rest van mijn oefeningen begin) Hyperext. op rugdag en SLDL op benendag moeten het werk ook doen. Ik vind het een leuke oefening om te doen maar ook tijdrovend en niet noodzakelijk.

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Flink sterke squat en rdl bro. Word lekker lopen morgen :p

Vorige week zag het er nog erger uit, leg press erbij gedaan en wat meer setjes op de front sq. Ook kuiten zaten er bij. Gek genoeg alleen wat stijf en kleine beetje spierpijn. (L) roids :D

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

2x moet sowieso toch wel te doen zijn?
Mij lukt het igg zonder problemen.

Nog updates van je trainingen lichaamsgewicht ed?

Vanmorgen zag ik het gewicht op 90 kg staan. Maar morgen kan dit net zo goed weer wat minder zijn.
Het schommelt wel als ik mij dagelijks weeg maar het stijgt ook. Heeft met mijn vochtbalans te maken.
Ik probeer de meeste dagen heel laag te zitten in zout en veel te drinken + vochtafdrijvende dingen te eten maar hou alsnog wat vast. Ik ben ook iemand die niet van (elke dag) strict vreten houdt, er is ook een leven naast bb. Maatje van mij heeft nog masteron liggen voor 4-5 weekjes. Hij zweert hierbij.. kan alles eten en houdt amper vocht vast terwijl hij oa op 900mg deca zit. Voor hem geen kuur meer zonder mast. Is het proberen waard lijkt me :)

2x per week borst is ook makkelijk te doen, herstel is super ;)

75reps standing calf proberen :p
Gewixht wat je max 15 keer kan, 10-15 sec rust dan zoveel mogelijk tot je op 75 zit.
Lijkt me nagenoeg onmogelijk dan geen spierpijn te krijgen(weet tuurlijk niet hoe of wat met roids).
Challenge?? :trollface:

100% natty vegan <3

Btw ga je ons nog verwennen met fotos?

foto's komen erop zodra de mast zijn werk gaat doen

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

75reps standing calf proberen :p
Gewixht wat je max 15 keer kan, 10-15 sec rust dan zoveel mogelijk tot je op 75 zit.
Lijkt me nagenoeg onmogelijk dan geen spierpijn te krijgen(weet tuurlijk niet hoe of wat met roids).
Challenge?? :trollface:

Ik doe het morgen voor je ;)

Ja daar heb je gelijk in. Ik merk ook wel dat mijn herstel soms echt verrot is, langdurige spierpijn. Volgende cut word het ook een lager volume. Mijn volume lag begin cut zelfs nog hoger, en daar was ik gauw van af gestapt want dat werkte gewoon niet. Ik zal dit meenemen voor de volgende keer, thanks man!

Sterke squat trouwens! Krachtgains gaan wel lekker met deze kuur :thumb:

BENCHPRESS
20x30
12x50
5x70
3x90
9x100
4x110 ss
7x100 ss
5x100 ss
6x95 ss
7x90 ss
5x90 ss
10x80 ss

CRUNCHES
12x35 ss
12x35 ss
12x40 ss
12x40 ss
12x40 ss
12x40 ss
12x40 ss

STANDING CALVE RAISES
75x120

Waren lekker die calves ;) Merkte dat mijn kuiten goed vol zaten, maar spierpijn zal ik waarschijnlijk niet krijgen. Dit krijg ik niet zomaar. Maar dat is ook geen indicatie natuurlijk :)

Terug
Naar boven