supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
2 sterke training! wat is dat nauw gaan jullie dumbels niet hoger dan 32kG?!?!? Snel andere gym!
Back pump bedoel je dan dat je heledag door soort van lichte spier pijn voelt in het Gebied van je onderrug?
10x170kg niet mis! ik was blij met mijn 2/3x170kg
Side's zijn zo te horen wel vervellend man.
misschien minder leuke vraag, maar is het het waard als je de side's vergelijkt met de massa en kracht die je aan komt, want volgens mij beïnvloed je dagelijks leven wel als je slaap niet echt optimaal is.
kan er ook niet echt oordeel over geven aangezien ik er geen verstand van heb.
haha, meteen een andere gym zoeken omdat de dumbells maar tot 32 kg gaan
Het is jammer maar niet noodzakelijk.. Ik zie niet in waarom ik 20 euro per maand meer moet betalen voor een paar kg op de dumbells erbij. backpump had ik in het begin heel de dag last van, dus niet alleen tijdens het trainen. het is een vervelende aanhoudende pijn in de onderrug. momenteel heb ik er alleen tijdens squatten en deadliften last van. 10x170 is niet veel voor mij, had de 15 reps wel kunnen halen als ik de backpump negeerde.
ik vind de deadlift ook niet meer heel erg belangrijk om eerlijk te zijn, sinds ik de 200 heb gehaald heb ik niet echt meer een doel op de deadlift. 210 is ook nog gelukt maar verder steek ik niet veel energie om verder te komen. ik wil het wel gewoon 1x per blijven doen maar gewoon 1 of 2 werksetjes om het bij te houden.
sides vallen reuze mee hoor, alleen het zweten is gewoon klote.. het beïnvloed mijn dagelijkse leven amper, ik word altijd wel een aantal keer wakker per nacht dus niets nieuws. ik vraag me af of die griep iets met die roids te maken heeft, ben hier liever nog wat terughoudend in. (het is wel erg makkelijk om alles op de roids af te schrijven) en natuurlijk is het de moeite waard, als je gaat kuren zijn er meestal sides.. dat weet je van te voren ook wel. De een heeft er gewoon meer last van als een ander.. over een aantal maanden wil ik tren gaan proberen, tren staat bekend om het vele zweten dus ik kan er nu al enigzins aan wennen