supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pijn in de schouder neemt af! in de been nam het juist na dag 2flink toe.. blij toe zeg! wisselen van spot heeft dus geholpen.
Waarom besloot je het eigenlijk om het in je been te doen en niet in je gluteus?
Ik bedoel, met een pijnlijke gluteus is het moeilijk squatten, en met een pijnlijke quad of zo ook, maar je kan nog wel desnoods leg extensions doen als je het in de glutes doet...
Nette squats! , mij lijk mashine squats niet echt heel fijn i.v.m de bewegings baan, wel lekker voor drops sets
je leert het ook nooit he..Ben je nu je on staat ook meer volume gaan draaien, of deed je altijd al zoveel herhalingen op de squat?
Haha wees blij met jezelf
Ikzelf heb nooit zin om meer dan 5 reps(max8) te doen met squatten.
Nette squats man. Hoe gaat je gericht nu vooruit al is je gear nog niet ingekickt?
Alleen een echt signifant verschil merk je pas na een aantal weken. En natuurlijk speelt die 60 mg dianabol ook wel een beetje een rol? 

Klote van die side effects man, heb het bij andere kuurlogjes gezien dat zweten gigantisch vaak voorkomt, verder geen verstand van
Ben je ook nog plan om andere reps aan te houden, op kracht bijvoorbeeld?
Lijkt me dat je echt flinke kracht gains kunt maken.