MuscleMeat

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

• Topic Starter Topic Starter
pijn in de schouder neemt af! in de been nam het juist na dag 2flink toe.. blij toe zeg! wisselen van spot heeft dus geholpen.

pijn in de schouder neemt af! in de been nam het juist na dag 2flink toe.. blij toe zeg! wisselen van spot heeft dus geholpen.

Waarom besloot je het eigenlijk om het in je been te doen en niet in je gluteus?

Ik bedoel, met een pijnlijke gluteus is het moeilijk squatten, en met een pijnlijke quad of zo ook, maar je kan nog wel desnoods leg extensions doen als je het in de glutes doet...

Waarom besloot je het eigenlijk om het in je been te doen en niet in je gluteus?

Ik bedoel, met een pijnlijke gluteus is het moeilijk squatten, en met een pijnlijke quad of zo ook, maar je kan nog wel desnoods leg extensions doen als je het in de glutes doet...

Omdat ik eerder in mijn been heb gezet zonder problemen + het is een makkelijk bereikbare spot.
Btw, als ik dezelfde pijn in mijn glute kreeg als die ik in mijn been voelde was leg ext ook niet gelukt, ik denk dat zitten dan heel heel lastig word laat staan dat er nog extra druk op komt.

---------- Toegevoegd om 02:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:23 ----------

Vandaag dus weer voor het eerst benen kunnen trainen in 2 weken tijd.
Ik heb alleen het squatten bijgehouden aangezien ik in een andere gym heb getraind en de gewichten op de apparaten niet overeen komen met mijn huidige gym.

squatten
10x110
10x110
10x110
10x110

Gingen wel lekker!

Nog steeds nnetjed die squat hoor !:)

Nette squats! , mij lijk mashine squats niet echt heel fijn i.v.m de bewegings baan, wel lekker voor drops sets

Ben je nu je on staat ook meer volume gaan draaien, of deed je altijd al zoveel herhalingen op de squat?

Ben je nu je on staat ook meer volume gaan draaien, of deed je altijd al zoveel herhalingen op de squat?

Ik doe meestal gewoon waar ik zin in heb, dus soms low rep soms high rep.
Ik heb wel het idee dat ik meer volume aan kan ja, ook al zijn de test en deca nog niet ingekickt

Haha wees blij met jezelf:p
Ikzelf heb nooit zin om meer dan 5 reps(max8) te doen met squatten.

Ben aan bulken... kom niet aan in hersen massa xD

Nette squats man. Hoe gaat je gericht nu vooruit al is je gear nog niet ingekickt?

Nette squats man. Hoe gaat je gericht nu vooruit al is je gear nog niet ingekickt?

Het werkt al vanaf dag 1, alleen echte krachtverschil ga je pas na een week of 4 merken.
Dus je pakt makkelijker massa va dag 1 dus ook wel kracht ;) Alleen een echt signifant verschil merk je pas na een aantal weken. En natuurlijk speelt die 60 mg dianabol ook wel een beetje een rol? :P

training van gisteren

Benchpress
10x60
6x70
5x80
1x90
9x100
6x100
4x100

Die 10x100 zit eraan te komen, eindelijk..

Incline dumbell press
12x32
12x32
10x32

Gingen wel erg makkelijk, zwaardere dumbells hebben we helaas niet, volgende keer eerst een incline fly ofzo doen voordat ik deze ga doen.

Chestpress (plates loaded)
10x80
9x80
8x80

Barbellcurl
10x18
12x28
12x28
12x28

Gewicht met het trainen van armen en schouders al een tijdje drastisch verlaagd. Focus ligt nu op erg veel op techniek en meer herhalingen. Ik ging niet erg hard op 5x60 kg.. Minder rusttijd tussen de sets en superstrict, armen knallen uit elkaar tijdens de trainingen :P

preacher dumbell hammer curl
8x12
8x12
8x12

cable curl
12x15
12x17,5
12x20

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

vandaag ook nog een vlugge workout gedaan

seated ohp
10x45
10x65
9x75
6x75
10x65

front raises ss
12x28
12x28
12x28

cable extensions ss
12x37,5
12x40
12x40

dumbell skullchrushes ss
12x14
12x14
10x14

reverse cable flyes
12x5
12x5
12x5

Gewicht is momenteel rond de 86 kg

Like a boss !!

Vandaag maar weer eens de deadlift gepakt na een tijdje niet meer gedaan te hebben i.v.m. backpump

deadlift
5x90
3x130
1x150
10x170

lat machine triangle grip
10x45
10x55
10x65
10x70

row machine single arm
10x60
10x60

row machine
12x90
14x90

dumbell row lat gericht
12x28
12x30

Heb sinds ik begonnen ben met de kuur last van griep, eerste week meen ik was dit het ergste.. hierdoor een aantal dagen niet kunnen trainen. Sindsdien is het nog steeds aanwezig, de ene dag erger dan de andere. Het gaat maar niet weg en het zet ook niet door, wil niet meteen de roids de schuld geven maar het is wel opvallend. Ik laat wel weten hoe dit zich vordert. Verder elke nacht nog steeds zeiknat, zo erg dat ik mezelf moet omkleden 's nachts en op een handdoek moet slapen. Ik hoop dat dit door de dianabol komt, want daar stop ik al bijna mee.
Voor de rest heb ik mijn kcals opgeschroefd van 3200 naar 3500 omdat ik merk dat mijn onderhoud nu hoger is. Kwa vet/vocht valt het tot nu toe allemaal wel mee (waarschijnlijk door het zweten 's nachts) En acne merk ik gelukkig ook erg weinig van. (godzijdank)

Klote van die side effects man, heb het bij andere kuurlogjes gezien dat zweten gigantisch vaak voorkomt, verder geen verstand van :P
Ben je ook nog plan om andere reps aan te houden, op kracht bijvoorbeeld?
Lijkt me dat je echt flinke kracht gains kunt maken.

Klote van die side effects man, heb het bij andere kuurlogjes gezien dat zweten gigantisch vaak voorkomt, verder geen verstand van :P
Ben je ook nog plan om andere reps aan te houden, op kracht bijvoorbeeld?
Lijkt me dat je echt flinke kracht gains kunt maken.

Nee ik maak de laatste tijd juist meer reps, aangezien ik met name massa wil pakken.
Kracht bouw je ook wel in een hogere reprange.

2 sterke training! wat is dat nauw gaan jullie dumbels niet hoger dan 32kG?!?!? Snel andere gym!

Back pump bedoel je dan dat je heledag door soort van lichte spier pijn voelt in het Gebied van je onderrug?
10x170kg niet mis! ik was blij met mijn 2/3x170kg :(

Side's zijn zo te horen wel vervellend man.

misschien minder leuke vraag, maar is het het waard als je de side's vergelijkt met de massa en kracht die je aan komt, want volgens mij beïnvloed je dagelijks leven wel als je slaap niet echt optimaal is.

kan er ook niet echt oordeel over geven aangezien ik er geen verstand van heb.

Terug
Naar boven