MuscleMeat

Becoming an animal...

Pas je op dat je jezelf niet voorbij loopt? Ik bedoel dat pezen meestal niet zo snel groeien meekomen als spieren. Als je er nu al last van hebt wordt het misschien tijd om op te passen. Weet niet precies hoe dat allemaal werkt bij as gebruik, maar heb wel vaker gehoord dat kuurfeestjes overgingen agv kapotte of geirriteerde aanhechtingen. Misschien iets om even bij stil te staan.

Met squats zaten we beide op 150. ik ga nu voor de 170 jij al voor de 220:roflol:

gaat goed verder zie ik:D

Zeg ik ook steeds tegen 'm maar hij is eigenwijs.

• Topic Starter Topic Starter
Pas je op dat je jezelf niet voorbij loopt? Ik bedoel dat pezen meestal niet zo snel groeien meekomen als spieren. Als je er nu al last van hebt wordt het misschien tijd om op te passen. Weet niet precies hoe dat allemaal werkt bij as gebruik, maar heb wel vaker gehoord dat kuurfeestjes overgingen agv kapotte of geirriteerde aanhechtingen. Misschien iets om even bij stil te staan.

Ja man, ik heb me sowieso voorgenomen om geen pr's meer te maken (behalve met benen) en ook niet door de pijn heen te gaan, ik ga tot wat ik kan, anders iets lager, maar waar ik voel dat ik het niet aankan ga ik zeker niet forceren enne tjooky, ik ontplof niet, nadia houd mijn lontje goed in de gaten ;):D

Pr's op reps zijn ook "pr's" hehe;)

brutale avatar whehehe:roflol:

Zeg ik ook steeds tegen 'm maar hij is eigenwijs.

Schatje, lieverd, poepje.. Ik luister toch altijd naar je? Ik bank nog maar 15, dead 30 en squat 50... En nu ga ik echt slapen, mazzel aan de gasten en een lekkere kus aan m'n meissie :) (heerlijk hè als ik dat op dbb zeg ;))

Schatje, lieverd, poepje.. Ik luister toch altijd naar je? Ik bank nog maar 15, dead 30 en squat 50... En nu ga ik echt slapen, mazzel aan de gasten en een lekkere kus aan m'n meissie :) (heerlijk hè als ik dat op dbb zeg ;))

:kots: :D

hey, echte mannen luisteren niet *altijd* naar de vrouw he! :D
anders leg ik het je maandag wel ff uit als je weer langs hobbelt ;)

maar in dit geval is het wel wijs; je wilt echt niet je pezen overbelasten... dat kan echt maanden duren voordat het hersteld is... maanden zonder maximale training that is!

:kots: :D
maar in dit geval is het wel wijs; je wilt echt niet je pezen overbelasten... dat kan echt maanden duren voordat het hersteld is... maanden zonder maximale training that is!

Met daarbij de kans dat het terugkeert, overbelasting aan pezen ofwel RSI is echt lastig te genezen. Warm goed op, dat maakt de kans op overbelasting aan de pezen gering.
Bij mij in de sportschool zie ik meerdere gasten, die koud binnen lopen en direct 90 of 100 kilo gaan benchen, en dan nog zeuren ook over pijn in de schouders :headbang:.

Maar je gaat lekker hoor, flinke progressie in korte tijd :thumbup:!

Dude waar train jij in den haag ? Oasis?

gaat sterk bolle, hoeland heb je nog te gaan met je kuurtje?

Met squats zaten we beide op 150. ik ga nu voor de 170 jij al voor de 220:roflol:

Ik moet hier wel mee ingaan. Dit is een fout die veel AAS-beginners maken.
Ik zou lekker wel zwaar trainen, maar hou de sets tussen 6-12 herhalingen. Volume kun je best omhoog knallen, want je hersteld immers sneller.

ja man! how did you know? ken je het?

Hmmz nou ik heb daar 2jr bij panatta getraind...een vriend van mij heeft daar toen nog langer getraind die heeft ook een tijdje bij oasis gewerkt(erik v.) en tijdens en na de verbouwing heb ik er nog een paar losse trainingen afgewerkt. Grappig :D

Update?

Idd, update graag ;) Hoe sta je erbij? Kun je je gewichten behouden na de d-boll?

Terugval? :)

Op hoeveel kcal zit jij in de kuur? En heb je het vanaf week 1 steeds een beetje verhoogd?
Interessante log.

ja terug val haha de kuur is klaar, en kracht is aan het zakken.. geeft niet want dat hoort erbij. maandag beginnen met nakuur, en dan even lekker herstellen en cutten ;)

Cutten na een bulkkuur is het stomste wat je kunt doen, de klap komt dan te hard aan. Beter hou je je kcals nog een paar maandjes hoog ivm spierbehoud.

Ga je natuurlijk cutten of zet je er iets naast :)

Terug
Naar boven