XXL Nutrition

Becoming an animal...

He kerel, veel succes met de progressie..

Ik ga je log zeker volgen, ik zit qua krachtstats ongeveer bij jou in de buurt.. Mijn bench is ook een 'enorm' zwak punt (6x90 :mad:) maar dat maak ik weer goed met incline presses met 40x8 :D

Heftig dat de trainingen zo lekker gaan nu!

Ik ben ook zeer benieuwd naar de vooruitgang omdat dit "waarschijnlijk" ook op mijn planning staat in januari :p

Succes!

update...? :p

waar blijven die foto s animall!!!?

• Topic Starter Topic Starter
ja ik ga ze vrijdag even maken, vanavond komt mijn meissie dus dat gaat voor logje komt er ook weer aan want heb wel weer leuke dingen! alleen wat ben ik lui!!!! FOK!!!!! :D

goede log ! maar waar blijf je met update ?? duurt nogal :D

Waar blijf je nou dan :P Ben wel benieuwd. :)

Niks lui zijn, werken jij! :P

hij is te lui:p

ik ben echt te lui gewoon! nee gasten ik heb ff foto's gemaakt, maar ben er niet tevreden over, door de lichtval, lijkt het alsof ik geen t*ring heb gegaint... dus maak wel direct na de training in de gym.. iig, weer mijn 5de inject gehad vandaag en de dianabol is bijna op zijn eind (jammer...) de gewichtstoename blijft super gaan! ik weeg nu nuchter 103kg!! ik heb vandaag benen getraint en zelfs toen ik dacht dat ik vorige week een beetje aan mijn top (170kg) begon te raken, verbaaste ik mezelf weer vandaag! ik heb 8x100 (warming up), 6x150 en 2x180kg gesquat! filmpje heb ik alleen vind hem niet zo ontzettend netjes... ik zal hem even posten! de leg press was ook wéér hoger als vorige week en als verwacht, 6x300, 6x375 en 6x450kg :D en begin nu toch wel zin te krijgen om mezelf über-droog te gaan trainen, ben benieuwd wat daar nou onder die vocht/vet laag zit aan pure massa ;) ik ga het filmpje nu even op youtube zetten, ik post hem zo!

over en sluiten!

filmpje is aan het uploaden, zal zo wel werken..

haha hij stond nog niet in 'mijn videos' ik zal eens ff kijken mega-meso!

Yo animalcoïtus, zaken gaan goed zo te horen.. blijf je log wel ff updaten want vond het net zon geinig log:D blijve knallen he, hoe lang duurt je kuur nog?

Yo animalcoïtus, zaken gaan goed zo te horen.. blijf je log wel ff updaten want vond het net zon geinig log:D blijve knallen he, hoe lang duurt je kuur nog?

hee gijsertje! kuurtje zit nu op week 5, dus nog 5 injects te gaan :D YEEHAA!!

brute squat coïtus:thumbs: Ga je na je kuur beetje cutten dan?

brute squat coïtus:thumbs: Ga je na je kuur beetje cutten dan?

jazeker ijsertje! lekker c(k)utten! zit nu aan me bakje kwark, dus dat betekent slapie doen zo! laters pik, ik ga groeien de komende uhm... 5/6 uur :( (veels te kort..)

Waarom loop je zo ver naar achter?
Had niet het idee dat je het rack zou raken, dacht dat je er boven zou blijven.
Wel een heerlijke squat gozer!

nice squats. Goeie diepte.

bruut:D

waarom blijf je niet gewoon in het rack?

Terug
Naar boven