- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ging dus fokkin' lekker vandaag! Nog steeds 104kg schoon aan de haak (schoon
) maar goed, het zal nu komende week waarschijnlijk ietsje minder worden omdat ik vandaag tab nummer 100 van de dbol naar binnen heb gegooit, dus het vocht zal nu wel wat gaan afnemen
(tab nummer 100 is de laatste dus hè
). Maar goed ik WILDE dus echt nog even een pr maken dus tja, wat vind ik nou lekkerder dan squat? NIXXX! Dus na een opwarmertje 110, een voorbereidertje 140 en een lekker afmakertje van 6x170kg full gepakt te hebben, toch maar voor de 1/2x 200 
) en volgegooid met hacksquat op eigen gewicht. Hams nog gedaan met 6 sets en daarna weer geprikt. Ook daar een filmpje van gemaakt, maar weet niet of dat getolereerd word? haha zo bijzonder is het niet, maar gewoon wel lache... Nou knallers, dit was het weer voor vandaag, morgen banken en even proberen om daar een movie van te schieten
SEE YA!!Wat een vette pr's man!!!
Geen pijnlijke injectiespots of andere moeilijkheden?

Ben ik hoor animalcoïtus!Brute squat man! Echt vet om je vooruitgang te zien! vorige week deed je verdomme 2*180 haha, je word echt flink sterk! Wat meten je poten nu eigenlijk? heb je eigenlijk ook nog brute kuiten of niet? Vind ik persoonlijk ****ing bruut staan onder paar stevige stampers
Superprestatie animal!Wederom met een brutale grom
![]()