XXL Nutrition

Becoming an animal...

Bring it on animal:wl: En filmpjes=altijd goed:D

Succes Beest!

We lezen 't hier wel :D

Zie nu pas je log... heb alles es doorgenomen en ik kan maar één ding zeggen:

NICE JOB!! :D

benieuwd naar de verdere progressie en natuurlijk ook pics ;)

• Topic Starter Topic Starter
YEEEEHHAAAAA 2x200kg!!! filmpje vanavond!!!!

Netjes man! :thumb:

Nice dude! You make the DBB Traps members proud!!!

YouTube - Squat 2x200kg

Okee hier is tie dan, sorry voor de crappy quality, maar ik had mijn tel even ingesteld op mms formaat... maar goed, het is dus een squat van 2x200kg. Ik zit qua doorzakken echt op de max (kniebanden ed) want zo'n gewicht stop ik niet even als hij eenmaal zakt :D Het ging dus fokkin' lekker vandaag! Nog steeds 104kg schoon aan de haak (schoon???) maar goed, het zal nu komende week waarschijnlijk ietsje minder worden omdat ik vandaag tab nummer 100 van de dbol naar binnen heb gegooit, dus het vocht zal nu wel wat gaan afnemen ;) (tab nummer 100 is de laatste dus hè ;)). Maar goed ik WILDE dus echt nog even een pr maken dus tja, wat vind ik nou lekkerder dan squat? NIXXX! Dus na een opwarmertje 110, een voorbereidertje 140 en een lekker afmakertje van 6x170kg full gepakt te hebben, toch maar voor de 1/2x 200 :D

Moet eerlijk zeggen dat ik daarna heel lui heb getraind want de energie voorraden zakten meteen naar nul en heb toen maar meteen een energy-bar erin gekwakt! Nog even legpress gedaan op 200, 250 en 300kg, gewoon even lekker rustig op 8 herhalingen laten verzuren en het werkje afgemaakt met een Leg extension op 90kg (max... :() en volgegooid met hacksquat op eigen gewicht. Hams nog gedaan met 6 sets en daarna weer geprikt. Ook daar een filmpje van gemaakt, maar weet niet of dat getolereerd word? haha zo bijzonder is het niet, maar gewoon wel lache... Nou knallers, dit was het weer voor vandaag, morgen banken en even proberen om daar een movie van te schieten :D SEE YA!!

Animallegs

Player :D

goed bezig, beescht

Handtekening even wijzigen he. 2x200.:p
Hoe lang ben je trouwens?

Ben ik hoor animalcoïtus!;) Brute squat man! Echt vet om je vooruitgang te zien! vorige week deed je verdomme 2*180 haha, je word echt flink sterk! Wat meten je poten nu eigenlijk? heb je eigenlijk ook nog brute kuiten of niet? Vind ik persoonlijk ****ing bruut staan onder paar stevige stampers

Wat een vette pr's man!!! :thumbup:

Geen pijnlijke injectiespots of andere moeilijkheden?

Mooi dan! Succes verder, ik blijf dit logje alvast volgen.

Superprestatie animal! :D Wederom met een brutale grom:D:D:D

Ben ik hoor animalcoïtus!;) Brute squat man! Echt vet om je vooruitgang te zien! vorige week deed je verdomme 2*180 haha, je word echt flink sterk! Wat meten je poten nu eigenlijk? heb je eigenlijk ook nog brute kuiten of niet? Vind ik persoonlijk ****ing bruut staan onder paar stevige stampers

Hee gab! ik heb net even wat meet werk gedaan:

Quads - 12/11/2007 67cm
Quads - 10/12/2007 71cm

Calves - 1 keer gemeten (vandaag dus) 45cm

maar ik hoop dat de kracht beetje gelijk blijft nu de dianabol op is... haha we shall c!

Dikke progressie pik ;) kom je ook ff kijken bij mij;)

Hier een filmpje dan van een ****** weet niet of het mag, vandaar de spoiler, als hij weg moet zeg het dan even mods ;)

http://nl.youtube.com/watch?v=oIt7wUDuZsU

Terug
Naar boven